Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivien jalkapohjien ja imettämisen yhteys

Vierailija
21.11.2012 |

Tai siis lähinnä se, onko sitä! (Tuli tuosta toisesta jalkaketjusta mieleen.) Mulla on aina ollut suht kuiva iho. Raskausaikana iho muuttui rasvaisemmaksi, joten mun ei enää tarvinnut juurikaan sitä rasvailla. Muistaakseni rasvailin kyllä jalkateriä.

Kun sain vauvan, en jaksanut aina suihkun jälkeen rasvata jalkojani. Jalkapohjat kuivahtivat aivan kauheiksi. Laiminlyöntiäni kesti ehkä pari kuukautta, sen jälkeen olen rasvannut jalat joka kerta suihkun jälkeen. Ne ovat kuitenkin edelleen aivan koppurat vuoden jälkeen. Muuten ihoni ei enää juurikaan kaipaa rasvaamista, nilkoista ylöspäin sääreni ovat aivan ok, vaikka ennen jouduin rasvaamaan ne päivittäin.

Imetän siis vielä. Voisiko jalkapohjien kuivuminen johtua imetyksestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko yhteyttä imettämiseen. Minulta kosmetologi kysyi kuiviko jalkani edellisen raskauden aikana, ilmeisesti ainakin raskaudella on siis yhteys asiaan. Sitä en muista miten asian laita silloin oli, nyt jalkapohjani ovat kauttaaltaan kuivat, etenkin kantapäät kun olen toistamiseen raskaana. En sitten hoksannut kysyä mihin hän kysymyksensä perusti kun kasvojani olin hoidattamassa, yhtäkkiä hän vaan asiaa kysyi...:)

Vierailija
2/2 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko yhteyttä imettämiseen. Minulta kosmetologi kysyi kuiviko jalkani edellisen raskauden aikana, ilmeisesti ainakin raskaudella on siis yhteys asiaan. Sitä en muista miten asian laita silloin oli, nyt jalkapohjani ovat kauttaaltaan kuivat, etenkin kantapäät kun olen toistamiseen raskaana. En sitten hoksannut kysyä mihin hän kysymyksensä perusti kun kasvojani olin hoidattamassa, yhtäkkiä hän vaan asiaa kysyi...:)

Mulla tosiaan raskausaikana jalat oli ihan fine, mutta nyt... Mä epäilen, että hormoneilla on osuutta asiaan, en keksi, mistä muusta syystä nuo jalat ovat tuollaiseksi voineet muuttua...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi