Tekopillu miehelle lahjaksi
Sain käsiini tänään miehelleni tilamaani ja ai kun mulla oli hauskaa!
Ensinnäkin paketin toimitus oli nopeaa, vrt. postauspäivää edellisellä sivulla.
Sitten elämäni ensimmäinen kokemus SmartPost-laitteesta, pelkkää plussaa! Nopea, vaivaton, ei jonoja.
Äkkiä autoon huomaamattomasti pakatun pahvilaatikon kanssa, mallia ja kokoa "tilasin meikkejä".
Laatikko auki, sisältä paljastui erittäin tyylikäs paketti. Vahvaa pahvia, kaunis sähkönsininen väri. Kooltaan puolikas viinipullo-laatikko.
Sitten itse kapistusta ihailemaan; ensin silmäys erään pks-alueen vilkasliikenteisen parkkipaikan, eräässä ruudussa; ei autoja ihan kiinni itsessä.
Kapine ulos, ensireaktio; painava. Siis ei mikään pitelemätön, mutta painon tuntee, vrt. joku kevyt dildo.
Korkki auki työskentelysuunnasta; sama kuva verkkokalvolle, mikä oli jo tuotetta tilatessa, edelleen ollaan odotuksessa...työnsin sitten sormeni sisään; onpa pehmeä materiaali! Jännä lötkö, pehmeä, kylmä ei, muttei aitokaan...lisää tutkimista; kyllä, pääty avautuu, voinen heittää ajatuksen coctail-tikusta ja jälkisiivouksesta nurkkaan, hyvä.
Ja auki siis molemmista päistä.
Hyvä, vaikuttaa hyvältä. Seuraaksi on tavoite ajaa autoa niin, että ko. kapine ei pyöri
-auton lattialla
-auton penkillä
-missään, missä herättäisi huomiota.
No mikä fiilis oli hakea tuo "salaisuuksien laatikko" postipisteestä, missä ei tarvitse asioida ihmisten kanssa? Kuten sanoin, kuin meikkejä tai Elloksen pakettia olisi noutanut.
Ei mitään hätää.
Suosittelen siis postimyyntiä, jos ei alan kauppaan meno onnistu. Minä olen niissäkin käynyt, siitä on tosin jo vuosia.
Sanoin miehelleni, että laita silmät kiinni. Ja ojenna sormesi.
Parkkiintunut etusorni tanassa sitten työnsin hänen sormensa kapistukseen. Tuntui kuulemma jännältä.
Lämmitin sisältöä vedessä, kuten ohjeessa oli ja netin ihmeellisestä maiilmasta olin lukenut.
Jälleen uusi sormetus, mieheltä siis.
Nyt ollaan tilanteessa, että arveli käyttävänsä aikaa ko. kapineen kanssa niin huolella ja hartaasti, että ei jaksa olla kiinnostunut oikeasta pildestä.
Jep, tavoite saavutettu?
Boksista päätellen kyseessä oli tuo fleshlightin uudempi versio, siihen ei mies voi olla tyytymätön:
http://www.eros.fi/tuote/fleshlight-flight/810476019501/
Onnen ukko!