Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus melkein hävettää myöntää

Vierailija
21.11.2012 |

Kuinka hyvin vauvani nukkuvat, ei olla koskaan jouduttu yöllä heräämään, kun ovat aina syöneet päivisin ja nukkuneet öisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vauvatko oli ilman maitoa 6-8tuntia putkeen?

Mulle sanottiin jo kättärillä et vauva pitää herättää syömään aluksi tunnin välein sit parin tunnin ja yöllä neljän tunnin välein.

Vierailija
2/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole sokereissa häikkää tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, ensimmäinen lapsi tosin, kuukausi syntymästä niin alkoi nukkumaan kokonaisia öitä, nukahti hyvin ja heräsi virkeänä, äiti ja isi sai nukkua :) Päivällä niin iloinen ilopilleri!

Ja täysimetyksellä menty ja kasvaa hyvin! :) Ole onnellinen, meillekin kaikki sanonut että voi että olkaa onnellisia että on noin :D

Joskus kun kaverit puhuu koliikki-vauvoista, "pakko sanoa, en kyllä tiedä miltä tuntuu" :Dd

Meidän loistovauvat

Vierailija
4/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui ensimmäisenä yönä kotona (kun oltiin tultu kotiin sairaalasta) 6h putkeen. Kuukauden iässä jo 9h putkeen lähes poikkeuksetta useamman kk:n ajan. Laitoksella sanottiin, ettei lasta saa herättää syömään, kyllä lapsi herää sitten kun on nälkä, jos kerran sokereissa tms. ei ole mitään minkä vuoksi pitäisi herättää.

Vierailija
5/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin jo kättärillä et vauva pitää herättää syömään aluksi tunnin välein sit parin tunnin ja yöllä neljän tunnin välein.

Miten se ikinä sais nukuttua jos kokoajan pitäs olla herättämässä!

Vierailija
6/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sinun syysi ole, ettei kaikki vauvat ole samanlaisia :)

Itselläni ollut vähän väliä heräävä vauva ja se oli todella rankkaa, en jaksanut edes ajatella tekeväni toista lasta. Nyt mummoiässä saan joskus nauttia tytärpuolen hyvin nukkuvasta vauvasta (tai ei sen enää ihan vauva ole), ja monta kertaa on tullut mieleen, että jos oma lapsi olisi ollut samanlainen, niin se ei olisi jäänyt ainoaksi lapseksi...

Vierailija
7/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ollut iloinen, että omat muksut ovat nukkuneet hyvin.

Esikoinen alkoi nukkua täysiä öitä (noin 10-12 tunnin yöunia) 2kk:n iässä, kuopus kaksiviikkoisena.

Kun nukkumisesta on kysytty vaikkapa paerhekerhossa, olen kertonut ihan totuudenmukaisesti ilman häpeilyä. En toki asiaa ole kailottanut jos paikalla on ollut vaikkapa se väsynyt koliikkivauvan äiti eli tilannetajua on kuitenkin löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme