n te lihavat ihmiset syötte päivän mittaan? saisko esmierkkiä
Kommentit (53)
olen seurannut lihavia ihmisiä (ystäviä, isääni yms), niin totean, että he syövät ihan normaalisti, mutta he syövät valtavan paljon sitä ruokaa. Kun jokaisella lautasella on yksi peruna enemmän, yksi leipäviipale enemmän jne, niin siitä se tulee.
Aamulla 3 kuppia kahvia, leipä ja pulla.
Lounaaksi puolikas kanawrap. Kahvi ja pulla. Pari palaa suklaata. Ruoaksi pinaattilettuja 6 kpl ja nuudeleita. Kahvi ja pala suklaata. Ja ois nälkä. Jos jaksan käydä kaupassa niin illalla menee vielä karkkia. Mutta ainakin lämpimät voileivät menee illaksi. Annoskoot on oikeasti ihan asialliset, mutta ne herkut, herkut...saatan käydä yölläkin syömässä suklaata. :D
aamulla 2 leipää, päällä kinkkua ja tomaattia ja kuppi kahvia. 2 mandariinia
Päivällä söin kahvilasta chapattan ja join marjasmoothien.
Kohta syön kotona tehtyä makaronilaatikkoa ja illalla jotain hyvää esim. kanavartaita yhden.
Syön liian vähän ja lihon, olen miltein 120kg. Näin on ollut jo vuosia, tottakai herkuttelenkin mutta ihan normaalisti jos mieheeni vertaa joka on normaalipainoinen.
Aamukahvit, 2 palaa ruisleipää, molempien päällä 2 siivua meetvurstia a 2 siivua juustoa
Päiväkahvit, 1 sitruunapuffinssi
Ruokana makaronia ja makkaraa, ketsuppia, sellainen reilu annos, varmaan tupla.
Illalla noin 1/3 pussia sipsiä ja muutama salmiakki
Yöllä 2 lasillista colaa, baarissa
aamiainen: kermakahvi x2, paistettuja munia, 4 pekonisiivua, pari tomaattia.
lounas: maitokahvi x2
päivällinen: jauhelihawokia yksi iso lautasellinen, ei kukkurallinen.
164/85
Aamulla kaksi kuppia maitokahvia ja suuri mustikkamuffinssi, appelsiinituoremehua
Lounaaksi tonnikalapastaa ja paljon salaattia runsaalla määrällä itse tehtyä valkosipulikastiketta
Välipalaksi paahdettu pellavansiemenbagel sulatejuustolla ja hunajalla, verkkomelonia ja kuppi haudutettua teetä
Päivälliseksi naudan sisäfilettä pippurikastikkeella, paahdetut juurekset, vihersalaatti paahdetuilla pinjansiemenillä lasi punaviiniä
Iltapalaksi varmaankin itse leipomiani kuohkeita porkkanasämpylöitä voilla, goudalla, kirsikkatomaateilla ja rucolalla. Haudutettua teetä.
Mitat 170/ 86. Juu, olen herkkuperse.
*AAMIAINEN: 2 real-ruisleipäviipaletta, päällä ohuenohutta kalkkunaleikettä yht. 4 siivua, yht 4 siivua oltermanni 17%, paprikaa, friseesalaatinlehtiä. Juomana kaloriton mehukeitto 2dl.
* LOUNAS: täytetty voileipä: purkki tonnikalaa vedessä, 2 ruisopalaa, yht 4 siivua oltermanni 17%. Kirsikkatomaatteja kourallinen, juomana rasvaton maito
*Välipala: 5 pientä piparia, leivottiin lapsten kanssa
Päivällinen: Lihapullamunakas, raejuustoa, frisee-salaatinlehtiaä ja paprikaa.
Iltapalaksi aion syödä mansikkarahkaa, itsetehtyä.
Rv 36+4, raskausdiabetesruokavalio menossa jo neljättä kuukautta. Koko raskaudessa painoa tullut 2,5kkg. Olen siis vähän huono vastaamaan kyllä nyt mutta lihavistahan tässä oli puhe ja kyllä, BMI määrittelee minut lihavaksi.
172cm/80kg
Cheddar- juustopkt -tosiaan kaikki 200g
Kampelafile ja raejuustoa 1/2 prk
mandariini
pieni suklaavanukas
illaksi ajattelin laittaa poskeen raejuuston lopun ja pari mandariinia, terveisin -15kg nyt jo juhannuksesta ja yhä läski toki.
Aamupala ruisleipä, mehu, juustoviipale
päivällä nuudelipussi
Illallinen jauhelihaa ja salaattia
omena
ja vielä jotain iltapalaksi
Kohta syön kotona tehtyä makaronilaatikkoa ja illalla jotain hyvää esim. kanavartaita yhden.
Syön liian vähän ja lihon, olen miltein 120kg. Näin on ollut jo vuosia, tottakai herkuttelenkin mutta ihan normaalisti jos mieheeni vertaa joka on normaalipainoinen.
Tollasella PÄIVITTÄISELLÄ syömisellä mä painasin korkeintaan 50kg jos sitäkään melkein 170cm pituudella.
Tämäkin henkilö saattaa puhua totta tämän päivän osalta mut ne loput 6 päivää viikosta...
aamupala: 2*ruisleipä (ruispalan molemmat puolet) juustolla, kurkulla, paprikalla, omena
Päivällinen: royal, tummasuklaa
Välipala: ruisleipä, juustolla, kurkulla, paprikalla, omena
Pääivällinen: Juustohampurilainen *2
hah, ihan hävettää tää päivä :D
168/116 :D
- ruisleipä, päällä oivariinia, maksamakkaraa ja juustoa. Hapankorppu samoilla päällysteillä.
- 2dl tuoremehua, satsuma
- 15kpl pinaattilettuja, päällä hilloa.
- 2dl kevytmaitoa
- satsuma
- makaronia ja naudanjauhelihaa, ketsupin kera.
- 2dl kevytmaitoa
Syön varmaan vielä näkkäriä maksamakkaran kera ja teetä tämän illan aikana. Ehkä vielä yhden satsumankin.
Eilen söin melkein pussilisen tv sekoitus karkkeja. Muun ruuan lisäksi.
Aamupala ruisleipä, mehu, juustoviipale
päivällä nuudelipussi
Illallinen jauhelihaa ja salaattia
omena
ja vielä jotain iltapalaksi
lounaalla arnoldsista kanabaagelin ja limun
päivällisellä tonnikalaa mexicolaisittain,makaroonia ja raejuustoa
illaksi on maraboun suklaalevy!
158/67
Tänään näin:
- 7.30: kaurapuuroa mustikoilla, raejuustoa, pätkä kurkkua
- 10.00: lasi maitoa, banaani
- 12.30: riisiä, kasvispilahvia, pala Realia margariinilla, salaattia, maitoa, vettä
- 14.30: kuppi kahvia, suklaakonvehti
- 17.30: appelsiini
Tänään vielä itse tehtyä tonnikala-ananas-pizzaa ehkä tuossa tunnin tai parin päästä, kunhan se on valmista. Illalla ehkä vielä rahkaa ja ananasta.
Tänään kyllä normaalia huonompi päivä
Aamulla: Kahvi maidolla+ 1 piparkakku
Välipala: 1 savustettu pikkusiika
Lounas: Ruisleipä voilla, suolakurkulla ja paprikalla, puoli lautasellista jauhelihakeittoa ja jäätelö
Välipala: suklaapatukka
Päivällinen: pieni lautasellinen lasagnea
Iltapalaksi aion syödä sämpylän
Eilen:
Aamu: Lautasellinen muroja
Välipala: Kahvi
Lounas: Salaattia, 2 perunaa, kastiketta
Välipala: näkkileipä tuorejuustolla
Päivällinen: spaghettia+jauhelihakastiketta
Iltapala: Sämpylä
167/87
Aamulla: kahvia mukillinen maidolla
Lounaaksi: Lihaperunasoselaatikkoa, punajuuri-raejuustosalaattia, herkkukurkkua, 1,5 viipaletta sekaleipää margariinilla ja kaksi lasia vettä.
Välipala: hedelmäsalaattia
Päivällinen: sitä samaista lihaperunasoselaatikkoa, raejuustoa.
Illalla syön varmaankin muutaman klementtiinin.
Ja painoa on reilusti liikaa eli 161 cm/92 kg. Painoa olen tiputtanut jo jonkin aikaa, mutta sitkeässä on...
Tollasella PÄIVITTÄISELLÄ syömisellä mä painasin korkeintaan 50kg jos sitäkään melkein 170cm pituudella.
Tämäkin henkilö saattaa puhua totta tämän päivän osalta mut ne loput 6 päivää viikosta...
"Syön liian vähän ja lihon..." Tällä logiikalla etiopiassa eläisi maailman lihavin kansa.
Vastaukset tulevat olemaan täyttä valhetta tyyliin:
Aamulla kahvia ja ruispala kinkulla ja margariinilla
Lounaaksi kasvispihvejä, perunaa, salaattia
Välipalaksi kahvia
Päivälliseksi makaronilaatikkoa, kurkkua, tomaattia
Iltapala kuten aamupala
Todellisuus on:
Aamulla kahvia ja ruispala kinkulla ja margariinilla
Ennen töihin menoa suklaapatukka
Lounaaksi kasvispihvejä, perunaa, salaattia, jälkiruoaksi viineri kahvihuoneessa
Välipalaksi kahvia ja taas viineriä
Päivälliseksi makaronilaatikkoa, kurkkua, tomaattia, litra jätskiä
Iltapala kuten aamupala plus sipsejä, irtokarkkeja...