Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko Erilaiset äidit? - Mitä ajatuksia sinussa herätti?

Vierailija
20.11.2012 |

Ihmettelen, ettei kukaan ole avausta aiheesta vielä tehnyt.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni itseasiassa hakee töihin, mutta ei välttämättä sinne pääse vaikka haluaisikin, joten asennettasi kannattaa ainakin korjata vähän nöyremmäksi jos meinaat joskus töihin päästä.

Vierailija
22/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisiko vauvan nimi juontanut juurensa Kimora Simmonssilta, eikös ollut jonkun hopparin ex-vaimo ja baby phat vaatemerkin perustaja ja Alexandrahan taisi olla tässä genressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra vaikutti ihan vastuuntuntoiselta nuorelta, eikä elämästä vauvan kanssa ollut mitään ruusunpunaisia ennakkokäsityksi.

Ja sattuuhan noita, että ollaan kahden eri miehen kanssa pienellä aikavälillä. Varsinkin jos on nuori ja sinkku niin mitä ihmeellistä siinä nyt on?!?

Miksiköhän se ei asunut niiden vanhempiensa luona, jos oli ollut asunnoton pitkään. Mieluummin asui turvakodissa.

Mutta varmasti on hyvä äiti, varmaan vähän erilainen ja rento äiti.

Vierailija
24/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsevät pois siltä alueelta, jos hississäkin sojottaa huumeruiskuja, ei semmonen ole mikään lapsiperheen paikka.

Vierailija
25/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "Johanna" on, joka tässä ketjussa avautuu?

Vierailija
26/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "Johanna" on, joka tässä ketjussa avautuu?

Erilaiset äidit: perhe Eteläniemi -jaksosta ja sai tosi paljon kuraa niskaan.

Jäin miettimään, näkikö sen vauvan isä Alexandran ja vauvan telkkarissa vaikka sattumalta..varmaan aika jännä kokemus olis ollut.

Vierailija
27/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman alussa olin vähän kauhuissani, että mitä tästä tulee, jos joutuu turvakodissa asumaan, eikä isästä varmaa tietoa yms. Pidemmälle jaksoa katsottaessa äiti vaikutti tosi positiiviselta ja siltä, että oikeasti rakastaa syntyvää lastaan ja yrittää tehdä kaikkensa lapsen eteen. Eikös se ole tärkeintä? Eihän sitä voi tietää parisuhteessakaan jääkö yksinhuoltajaksi.

Ja tosiaan hänellä oli työpaikka, eikä eläny tuilla ehdointahdoin. :)

Katui selkeästi maksuhäiriömerkintää ja piti päivälläkin turvalukon kiinni, koska oli niitä huumeruiskuja rapussa. Toivottavasti saa uuden paremman kodin.

Vierailija
28/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra vaikutti ihan vastuuntuntoiselta nuorelta, eikä elämästä vauvan kanssa ollut mitään ruusunpunaisia ennakkokäsityksi.

Ja sattuuhan noita, että ollaan kahden eri miehen kanssa pienellä aikavälillä. Varsinkin jos on nuori ja sinkku niin mitä ihmeellistä siinä nyt on?!?

Miksiköhän se ei asunut niiden vanhempiensa luona, jos oli ollut asunnoton pitkään. Mieluummin asui turvakodissa.

Vierailija
29/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eikös se ollut vähän kuin söisi karkin papereineen ;)

Vierailija
30/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tulee eteläniemet kakkoset. Mutta jotenkin se Alexandra sulatti mut täysin. Olihan se tyttö hiukan hukassa ikäisekseen (25!) ja jotain ongelmaakin elämässä, jos kerran turvakodissa asuu. Toisaalta oli sellainen positiivinen tyyppi ja valoisa. Söpön vauvan sai! Toivon kovasti, että jaksaa hoitaa ja kaikki menee hyvin.

Vierailija
31/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis kumi jäi?

Jä tälläkin palstalla on monia perheellisiä, hyvin kouluttautuneita ja kaikin standartein vastuullisia ja kunnon naisia ja äitejä, jotka hädissään kyselee että voinko olla raskaana kun pantiin miehen kanssa paljaalla. Ehkäisynä on ollut täysimetys tai keskeytetty yhdyntä.

Vierailija
32/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti, jos se ei ole viallinen, laitetaan ajoissa paikoilleen ja pysyy ehjänä paikallaan koko ajan, ei ne siittiöt ehjän kumin läpi mitenkään pääse. Se on sitten asia erikseen jos vaikka käsien kautta siittiöitä joutuu väärään paikkaan tai kondomia ei ole käytetty oikein..

Vierailija
33/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa silloin 18v kun aloin Alexia odottaa olin töissä! Mutta kyllähän täällä av mammat tietää, että minä olen koko ikäni ollut sossupummi ja tehnyt lapsia vain rahasta ;)

Alexandran tilanne oli hyvin samantapainen kun mun sillon nuorena.

Ja sille kolmen lapsen äidille tiedoks et mä en täällä edes roiku pahemmin :D nyt tulin taas kattoon, kun uus jakso tuli ja minä kaikki seuraan.

Vierailija
34/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vuoden sua nuorempi.

Vierailija
35/38 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä värinen lapsi Alexandralle syntyy, mutta ei ainakaan huomattavan tumma ollut :) Sympaattisen oloinen nuori nainen, kaikkea hyvää heille!

Vierailija
36/38 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ohjelmiin haetaan ihmisiä, jotka ovat alttiita nolaamaan itsensä?

Pieni osa tämänkin sarjan perheistä, itse asiassa pari, on ollut sellaisia, joilla on ollut kaikki muumit laaksossa eikä ole tullut fiilistä, että taas etsitty perhe, jossa ei olla penaalin terävimpiä kyniä. Ja tämä on tosi yleistä tosi-tv-ohjelmille.

Voi sinua :D et itse taida olla terävimmästä päästä, kun edes kyselet tuollaisia ;)

Mietippä hetki tai jollet osaa niin hae media-alalle töihin. Vois avartaa paljon :)

Vierailija
37/38 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vuoden sua nuorempi.

Niin mitä sitten. Eikai ikä nyt siihen vaikuta et ollaan molemmat asuttu turvakodilla ja oltu asunnottomia yh:ta jotka ei tienny kelle lasta odottaa.

En nyt ihan ymmärtäny pointtia?

Vierailija
38/38 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ohjelmiin haetaan ihmisiä, jotka ovat alttiita nolaamaan itsensä?

Pieni osa tämänkin sarjan perheistä, itse asiassa pari, on ollut sellaisia, joilla on ollut kaikki muumit laaksossa eikä ole tullut fiilistä, että taas etsitty perhe, jossa ei olla penaalin terävimpiä kyniä. Ja tämä on tosi yleistä tosi-tv-ohjelmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme