Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töitä ON helppo saada! Myös nyt kun taloustilanne on tämä!!

Vierailija
20.11.2012 |

Minä olen 30v äiti, ei koulutusta eikä erikoisosaamista. Suurimman osan ajastani olen ollut kotiäitinä. Päätin vihdoin lähteä töihin vaikka oli lamat ja kaikki.

Lähettelin ensin tuhansittain hakemuksia. Jokainen haastattelu johon minut kutsuttiin, olisin saanut töitä heti. Menin töihin ja etsin paremman. Ja taas paremman, ja jälleen paremman.

Nyt olen oikein tyytyväinen työhöni ja palkkakin on miellyttävä.

Kyllä töitä saa kun viitsii hakea, vaikka siivoamaan, mutta varmasti pääsee!! Niistä paskahommista minäkin aloitin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kertonut rehellisesti.

ap

Vierailija
42/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 30v äiti, ei koulutusta eikä erikoisosaamista. Suurimman osan ajastani olen ollut kotiäitinä. Päätin vihdoin lähteä töihin vaikka oli lamat ja kaikki.

Lähettelin ensin tuhansittain hakemuksia. Jokainen haastattelu johon minut kutsuttiin, olisin saanut töitä heti. Menin töihin ja etsin paremman. Ja taas paremman, ja jälleen paremman.

Nyt olen oikein tyytyväinen työhöni ja palkkakin on miellyttävä.

Kyllä töitä saa kun viitsii hakea, vaikka siivoamaan, mutta varmasti pääsee!! Niistä paskahommista minäkin aloitin.

jotka eivät vain HALUA työtä ja jankuttavat että työtä on mahdoton saada.

terv. eräs joka aloitti myös melkein kouluttamattomana kotiäitinä ns. paskaduunista pari vuotta sitten mut joka nyt on ihan oikeassa kivassa duunissa kunnon palkalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun siellä pöydän toisella puolella, käsittelemässä työhakemuksia. Jokaiseen työtehtävään, joka meillä on ollut avoimessa haussa, on tullut vähintään kymmeniä hakemuksia, joihinkin lähes sata. Ja työ ei ole mitään hohdokasta; palkka on aika pieni ja työtunnit sijoittuvat usein iltaan ja viikonloppuun.

Noihin töihin hakevat koulutetut, älykkäät ihmiset, jotka aivan varmasti eivät vielä opiskeluaikanaan kuvitelleetkaan, että jonain päivänä hakisivat tällaiseen työhön. Heillä on oikeasti todellinen tarve työlle, ihan millaiselle vain. Tuntuu hullulta lukea ap:n aloitusta, kun se todellisuus, mitä minä näiden ihmisten kanssa kohtaan, on ihan toisenlainen. Jokin yhteiskunnassa mättää tällä hetkellä ja pahasti, että meillä on varaa pitää korkeasti koulutettuja ihmisiä työttömänä tällaisia määriä.

Vierailija
44/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun siellä pöydän toisella puolella, käsittelemässä työhakemuksia. Jokaiseen työtehtävään, joka meillä on ollut avoimessa haussa, on tullut vähintään kymmeniä hakemuksia, joihinkin lähes sata. Ja työ ei ole mitään hohdokasta; palkka on aika pieni ja työtunnit sijoittuvat usein iltaan ja viikonloppuun.

Noihin töihin hakevat koulutetut, älykkäät ihmiset, jotka aivan varmasti eivät vielä opiskeluaikanaan kuvitelleetkaan, että jonain päivänä hakisivat tällaiseen työhön. Heillä on oikeasti todellinen tarve työlle, ihan millaiselle vain. Tuntuu hullulta lukea ap:n aloitusta, kun se todellisuus, mitä minä näiden ihmisten kanssa kohtaan, on ihan toisenlainen. Jokin yhteiskunnassa mättää tällä hetkellä ja pahasti, että meillä on varaa pitää korkeasti koulutettuja ihmisiä työttömänä tällaisia määriä.

minne tahansa. On ihan oma vika, jos jää työttömänä kykkimään Suomeen ja valittamaan, kun ei saa työtä. Mut toki Suomessa saa suuret korvaukset ja täällä on hyvät sosiaaliedut.

Vierailija
45/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta faktahomma on se, että kyllä töihin pääsee, jos on valmis hakemaan mitä vain. Ja se mitä vain saattaa olla portti eteenpäin.

ap

Vierailija
46/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle miten helposti esim. humanististen alojen tohtori saa siivoushommia. Kaveri yrittää saada töitä ja ongelma on se, että ei pääse niihin "paskahommiin" tai paljon mihinkään muuhunkaan, kun joka paikkaan on ylikoulutettu työnantajien mielestä ja koulutusta vastaavia töitä on paljon vähemmän kuin hakijoita. Ja nekin vähät yleensä pätkätöitä tai apurahalla ilman oikeaa palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi