Utriaisen 12-vuotias tytär ja 9-vuotias poika hankkivat tietokoneeseen tarvittavan rahan metsästä mustikoita, puolukoita ja kantarelleja keräämällä.
Yhteensä he keräsivät 1000 litraa marjoja. Nyt heillä on tuliterä pelikone 7800x3d prosessorilla ja Asus Geforce Strix 4090-näytönohjaimella.
Kommentit (11)
Niiden ei varmaan tarvinnut matkata bussilla 20 kilsaa poimimaan niitä, muutenhan hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
Niiden ei varmaan tarvinnut matkata bussilla 20 kilsaa poimimaan niitä, muutenhan hieno juttu.
Minä hankin aikanaan rahat pleikkariin keräämällä pulloja. Ahkera piti olla.
Itse sain konerahat ihan toimeentulotukena. Asun muuten Helsingin keskustassa 56m2 kaksiossa ja saan tukia 2200 €/kk. Olen ollut seitsemän vuotta työttömänä enkä kyllä töihin aio mennäkään.
Ap:n aloittajissa on se ainutkertainen ominaisuus, että he eivät osaa tai halua liittää linkkejä aloituksiinsa, jotka selvästi sisältävät jonkun median uutisjutun aineistoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloittajissa on se ainutkertainen ominaisuus, että he eivät osaa tai halua liittää linkkejä aloituksiinsa, jotka selvästi sisältävät jonkun median uutisjutun aineistoa.
Siis Vauva-palstan aloittajat, piti sanoa.
Meidän kunnassa on paljon thaimaalaisia. Arvatkaapa, onko niiden jälkikasvu ryöstelemässä vaiko paistamassa kevätkääryleitä torilla, kun haluavat kerätä rahaa johonkin? Säännöllisesti näkyy näitä ilmoituksia somessa, että esim. huomenna lapset myyvät taas tekemiään ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hankin aikanaan rahat pleikkariin keräämällä pulloja. Ahkera piti olla.
Mun esikoinen kavereineen keräsi festareilta pulloja monella sadalla.
Toi oli tän syksyn myyntihitti ilmotuksissa. Lasten keräämiä mustikoita myynnissä ja lapset kerää rahaa tiesmihin hilavitkuttimeen. Suurin osa marjoista ja sienistä oli oikeesti äidin tai mummon keräämiä.
Näin pitäisi toimia jokaisen lapsen .