Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa joku hyvä ja ilmainen sähköposti. Ei G-mailia.

Vierailija
20.11.2012 |

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt G-mailia vähemmän tärkeään sähköpostiin, toimii loistavasti android-puhelimella, en juurikaan käytä sitä läppärin kautta viestien lukemiseen. En siis ole juuri koskaan kirjautuneena g-mail tililleni.

Vierailija
22/76 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliset sähköpostit ovat ilmaisia ja mukavasti on toiminut. Esim. forssalainen.com, kaikki kuntansa mukaan, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mail.com - boksi.  Saa myös appsin kännyyn. Aivan hyvä ja toimii

Vierailija
24/76 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24

Vierailija
25/76 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outlook. Helppokäyttöinen, ilmainen ja turvallinen.

Vierailija
26/76 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 06:35"][quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2012 klo 17:43"]

Itse en ottaisi sähköpostia palveluntarjoajalta, joka saa tehdä viestien sisällöllä mitä haluaa. Lisäksi ristiriidat ratkaistaan Kalifornian lakien mukaan, joita en tunne lainkaan. Itse koen nuo asiat ongelmallisina.

Hankin itselleni oman domain-nimen, se tosin maksaa hieman, mutta sittenpähän saan keksiä ihan oman meiliosoitteen domain-päätteitä myöten.

[/quote]

Ja nyt meni Gmailin, Yahoon ym. amerikkalaisten postin tarjoajien käyttö vielä vähemmän houkuttelevaksi. Amerikan Isoveli kun saa (tai on jo vuosia saanut) kytätä ulkomaalaisten (eli kaikki paitsi amerikaanot) sähköposteja ihan vapaasti. Mitähän seuraavaksi, tukikohtia niillä on jo ympäri maailmaa, kohta varmaan ruvetaan perustamaan kenttätoimistoja Suomeenkin, jonne saa ilmoittaa epäilemänsä terroristit. Alkaa olla jo sairaampaa touhua kuin natsi-Saksassa.

[/quote] Mita salattavaa ja pelattavaa sinulla on? Suunnitteletko jotain?

t.amerikaano.
[/quote]
Terrori attentaattia

Vierailija
27/76 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hushmail. En ole itse sitä käyttänyt, mutta luin siitä joskus, että pitäisi olla parempi tietosuoja kuin esim. Gmaililla.

-L- Vanilja-

Vierailija
28/76 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.gmx.com saatavilla enkuksi, mutta ei suomeksi kylläkään. Kerran jos merkkaat lähettäjän spammiksi, niin se riittää, ja ei häiritse. Hyvin muokattava posti =)

Vierailija
29/76 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yahoo

Vierailija
30/76 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä käyttäkö gmailia. Lähettää esimerkiksi facebookin profiilikuvaasi ja nimeäsi edelleen viesteissä. Ilman mitään lupaa levittää siis tietoja sinusta, niitä ei saa asetuksista pois. Olen lähettänyt jo kaksi valituskirjettä, ei vastausta. Muutamalla englanninkieliselläkin foorumilla ihmiset valitteli tätä tietojen luvatonta levittämistä gmailissa.

Vierailija
31/76 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

posti24.fi on minusta hyvä ja sivujen mukaan aika hauska -> mutat katso itse

Vierailija
32/76 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kysyy puhelinnumeroa nykyään, saakohan jonnekki mihin ei tartte numbaa t. Jorma

Vierailija
33/76 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:57"]Kaikki kysyy puhelinnumeroa nykyään, saakohan jonnekki mihin ei tartte numbaa t. Jorma
[/quote]

Tässä. Mutta en tiedä turvallisuudesta.

http://www.mail.com/int/

Vierailija
34/76 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä gmaili on samanlainen kuin googlekin. Siihen tulee kaikenlaisia googleviruksia, jotka estävät sen käytön. En käytä googleakaan kuin satunnaisesti yhteen asiaan kerralla ja sitten poikki.

Vierailija
35/76 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa gmailissa on?

Vierailija
36/76 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmailin postit on palveluntarjoajan tallennettavissa ja minusta tämä rikkoo kirjesalaisuutta. Mitä posteja noilla ehdoilla kukaan haluaa lähettää?

Vierailija
37/76 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmailille sinä et ole asiakas vaan tuote, jota myydään mainostajille. Itse maksan sähköpostista muutaman euron vuodessa ja saan sen ilman mainoksia ja hyvällä asiakaspalvelulla fastmail.com

Vierailija
38/76 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmainen sähköpostipalvelu omalle verkkotunnukselle: http://www.sahkoposti.fi

Vierailija
39/76 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gmailille sinä et ole asiakas vaan tuote, jota myydään mainostajille. Itse maksan sähköpostista muutaman euron vuodessa ja saan sen ilman mainoksia ja hyvällä asiakaspalvelulla fastmail.com

Ironista kyllä samat yksityisyydestään huolestuneet käyttää surutta mikrosoftin käyttiksiä tai selaimia tai sähköposteja ja facebookkia tai muita vastaavia palveluita joihin voi kätevästi vuodattaa ihan itse koko elämänsä valokuvista ja kaveripiireistä lähtien.

Itse käytän nettiyhtiön tarjoamaa (saunalahti). Ei sekään salainen ole jos suunnittelee rikoksia koska poliisi saa pyydettyä noilta tiedot jos on tarvetta. Silti hieman parempi kuin amerikkalaiset firmat koska postit on kotimaisilla palvelimilla.

Vierailija
40/76 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tämä kunnallinen sähköposti, jokioislainen.com. Mutta kun on alkanut tunkemaan roskapostia ihan valtavasti. Laitan ne mustalle listalle ja kaikki keinot siellä käyttöön, mutta ei näköjää estä. Tai aina tulee uusia roskia. 

Haluan siitä eroon. Olen juuri hakemassa keinoja poistaa se käytöstäni. Saa nähdä, onnistuuko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme