Järkyttävä hinta asunnosta Viikinmäessä
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7547931
Siis joo, uusi on mutta mutta... esim. piha on ku vankilan piha, saunat ja kylppärit perussisustuksella eikä kämpässä muutenkaan ole mtn kovin erikoisia ratkaisuja. Huh!
Ja olen helsinkiläinen "omistusasuja", joten luulin tietäväni jotain hintatasosta.
Kommentit (6)
voisin ostaa, vaikka kauniimpiakin taloja on nähty, mutta hinta on tosiaan JÄRKKY! Tuohon hintaan luulisi saavan hiukan viimeistellympääkin jälkeä esim. makuuhuoneen liukuovet peiliä eikä vakoista levyä ja yläkerran parvekkeen lattia puuritilää / laattaa eikä betonia.
Neliöhinta 5128,71e ja vh 316k. Melko normaali hinta uudelle omalla tontilla sijaitsevalle rivarille?
Neliöhinta 5128,71e ja vh 316k. Melko normaali hinta uudelle omalla tontilla sijaitsevalle rivarille?
Ihan normi hinta Viikin suunnalla uudesta. Siksi itse asummekin Asumisoikeus-rivarissa, kun ei meillä ole tuommoisia rahoja. Asossa saapi 850 euron kuukausikuluilla asua vastaavassa...
Ihan normi hinta Viikin suunnalla uudesta. Siksi itse asummekin Asumisoikeus-rivarissa, kun ei meillä ole tuommoisia rahoja. Asossa saapi 850 euron kuukausikuluilla asua vastaavassa...
Jos asutte vastaavassa asossa, niin vuokranne tuskin 880e/kk, koska uusien 100m2 asojen vuokrat ovat halvimmillakin ( eli ATT) tuottajilla reilusti yli tonnin, tuollaisesta esimerkin kaltaisesta uudesta ja samalla varustetasolla olevasta varmasti 1200e ainakin.
Vuokranne vastaa harmaalla muovimatolla oleavn 75m2 kolmion asovuokraa. Ei ihan voi verrata.
tuo huono sijainti? Espoossa ihan normaaleja hintoja ns. tavallisilla pientaloalueilla, joihin hyvät liikenneyhteydet. Paremmat alueet liikkuu ihan eri hintaluokassa ja syrjäseudut tietysti halvempaa.