Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erosin ulkomaalaisesta miehestä 8 vuotta sitten.

Vierailija
19.11.2012 |

Kaikki juhlapyhät on lapset viettämineet minun ja minun sukuni kanssa. Arvaatko miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vankilassa, ei ole asunnoton, eikä vakavasti sairaskaan. Kuuluu terveimpiin tietämiini ihmisiin.

Vielä voitte hetken arvuutella. Kohta menen unten maille, mutta sitä ennen kerron oikean vastauksen.

ap

Lapset haluavat niin?

Isi on vankilassa?

Isi on asunnoton?

Isi on vakavasti sairas?

Vierailija
22/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ihmiset ovat saaneet tietää lapsien viettäneen juhlat minun kanssani, niin yleensä olettavat miehen olevan pelkkä paska. Tämä taas minua harmittaa, koska vaikka aviopuolisoina emme kyenneet sovussa elämään, niin isänä tuo mies on ihan kelpo.

ap

Onko susta kiva arvuutella joutavanpäiväistä asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ihmiset ovat saaneet tietää lapsien viettäneen juhlat minun kanssani, niin yleensä olettavat miehen olevan pelkkä paska. Tämä taas minua harmittaa, koska vaikka aviopuolisoina emme kyenneet sovussa elämään, niin isänä tuo mies on ihan kelpo.

ap

Onko susta kiva arvuutella joutavanpäiväistä asiaa?

En jaksa avata tätä ketjua jatkuvasti ja katsoa, joko olet vastannut

Vierailija
24/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri tavalla kuin täällä. Pitää tärkeänä sitä, että jos lapsilla on isovanhemmat, niin lapset saavat viettää mahdollisimman paljon aikaansa isovanhempien kanssa. Suurimpia onnenlähteitä tässä maailmassa on, jos ihmisellä on ollut onni tuntea isovanhempansa. Isovanhemmat ovat hänen näkemyksensä mukaan ne ihmiset, jotka kykenevät rakastamaan lapsia eniten. Vanhemmilla on toki kasvatus- ja elatusvastuu, mutta isovanhemmat osaavat parhaiten opettaa viisautta ja rakkautta oman elämänkokemuksensa tähden.

Samoin suku ja juuret ovat tärkeät. Koska lapsilla on täällä Suomessa asumassa vain yhdet isovanhemmat, niin sitä tärkeämpää on ex-miehen mielestä, että lapset imevät kaiken sukutietouden minun puoleisestani suvusta.

Olen yrittänyt vuosien varrella kysellä, josko hän haluaisi viettää juhlapyhiä lasten kanssa, koska se olisi minusta reilua. Vastauksena on aina kysymys, että haluavatko vanhempani olla lastemme kanssa. Koska vastaus tähän kysymykseen on kyllä, niin sitten hänen on mielestään "väistyttävä" lasten edun vuoksi. Joskus olen kutsunut häntä mukaan juhlien viettoon, mutta siihen hän taas vastaa, että vanhempanihan eivät hänestä pidä hänen ulkomaalaisuutensa tähden. Kunnioituksesta vanhempia ihmisiä kohtaan hän väistyy, jotta vanhempani saisivat viettää onnelliset pyhät, joihin heillä vanhoina ihmisinä on oikeus.

ap

Vierailija
25/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ulkomaalainen vielä täällä koska sai sun avulla pysyvän oleskeluluvan?

Vierailija
26/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kahteen kertaan maininnut, ettei mies ole kuollut.

Mautonta laitta nauruhymiö toisen mahdolliselle kuolemalle.

Onko se ulkomaalainen vielä täällä koska sai sun avulla pysyvän oleskeluluvan?

Vierailija
27/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei luovu omista tapaamisista ex-anopin ja ex-apen takia.

Vierailija
28/28 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla kyllä.

Kukaan ei luovu omista tapaamisista ex-anopin ja ex-apen takia.