Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä oon niiiiiin kyllästynyt

Vierailija
02.12.2005 |

siihen ainaiseen siivoomiseen miehen jäljiltä...

Mikä käsistä putoo, ni sinne jää!!!!!!

vitutttaa niin saatanan paljon!!!!

Tänään pitäisi mennä katsomaan isompaa kämppää. Se olis 100 neliöö isompi ku tää. Mut enpä tiedä. En jaksa siivota yksinäni koko kämppää. Mulle riittää ihan tää 65neliöä.

Olen niiin kypäsä tänän...arrrghhhh

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin se jaksaa ite ku sinä teet puolesta!

Vierailija
2/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin yhen laatikon tiistaina lattialle, ja vieläkin se lujui aaumlla samassa paikassa. Heitin sen sohvalle. Katsotaan kuis kauan se siellä sitten lojuu. Varmaan siihen saakka kun itseäni rupeaa ärsyttämään ja heitän pois

Tää on niin saatanan rankkaa elää sellaisen idiootti miehen kans :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai säkin jättäisit tavarasi vaikka minne, jos se aina jostain kumman syystä löytäisi tiensä oikealle paikalle ;-)

Vierailija
4/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen NIIN täynnä kanssa. Olin eilisen illan sit talkoissa kaverilla ja mies lasten kanssa kotona ja arvaa kun tulin kotiin niin joka paikka niin hirveessä siivossa et voi P**kele!

Vierailija
5/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUTUS on suuri!!!!! -ap-

Vierailija
6/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun se marina alkaa vielä kaiken päälle sitä ei jaksa kukaan..

ja ihan lastentarhanopettajan luomus tämäkin miekkonen on.. oikein varmaan kirjojen kanssa kasvatettu (mutta eri kirjojen, mitä minä olen lukenut)

Vierailija
7/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ne on viikko tolkulla vaikka kuinka siitä sanoo. Sisko kulta sit sano et laita ne paskaset työvaatteet tyynyn alle niin eiköhän opi. Laitoin ja ehkä se vähän oppi.........

Vierailija
8/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri kämppää:0(ARGHHHHH

Vierailija
9/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupes vittuilemaan mulle ja suuttui...

Olen monta kertaa sanonut asiasta, ja koko ajan sama vastaus: missä välissä olisin ehtinyt laittamaan mtiään kun olen ollut töissä

Itse olen iltatöissä. Työt alkaa klo 16 ja pitää lähteä bussilla 60km päähän jo 3 tuntia aikaisemmin.

Mies pääsee klo 14 töistä. Ja eikä ole aikaa tehdä yhtään mitään!!!

ARRRGGGHHHH

-ap-

Vierailija
10/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kokkaa aina, mutta jättää tyhjät paketit levälleen ja jopa margariinin pöydälle sulamaan...Juusto jää kans aina pödälle ja pyykit sängyn viereen lattialle.

Itse käyn töissä, opiskelen, hoidan koiraa, harrastan ja huolehdin pienestä pojastamme, joten ei kertakaikkiaan riitä aikaa eikä energiaa ukon sotkujen siivoamiseen...Kerran viikossa saatan jotain siivoilla, muuten annan kämpän olla miten on.

VITUTTAA!!

Niin, ja meillä on 59 neliötä. Jossain vaiheessa muutetaan varmaan isompaan, katotaan miltä sit kämppä näyttää :o)

Vierailija
11/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen kaveripariskunnan jolla kaks lasta,koti niillä on kaatopaikka kirjaimellisesti.kumpikaan ei tee mitään..ja niillä mm.lapset pesee syljellä ikkunoita!näin ite omin silmin ja kysyin et mitä v*ua?äiti tähän et meidän poika pesee ikkunoita,hyvähyvä!ja sit nauro vain päälle!sanon et jos olis mun lapsi niin ei todellakaan sylkis mihinkään vasitella!niillä lapsilla ei oo mitään tapoja!

eli pointti on se et jos teet kaiken aina ite niin myös opetat lapsilles sen mallin et ei omia jälkiä tarvi siivota!jnejne....

Vierailija
12/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mieti lainkaan sitä, että se opettaa lapselle sen että muut siivoaa puolesta..

VITUTTAAA!!!! Ette edes arvaa kuinka paljon!!!!! -ap-

Vierailija
13/13 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole sitä kamaa kuljeksimassa. Aina jos mies jättää jotain pitkin käyt heittämässä (kirjaimellisesti) sen tavaran sinne miehen huoneeseen. Toimii!!!!