Vaipassa baariin!
Keksin tämän hirmu hyvän idean jonottaessani vessaan aina yökerhoissa kamalan pissahädän kourissa. Otin työpaikaltani (olen töissä vanhainkodissa) muutaman aikuisten vaipan ja ennen baariin lähtöä sujautin jalkaani, sukkikset jalkaan ja mekko päälle :) Ei tarvitse enää turhia jonottaa vessaan. Yksi ylimääräinen käsilaukkuun, niin voi jossain vaiheessa käydä vaihtamassa ja vaikka jonossa lorotella pisut housuun. Ei tarvitse enää kuluttaa aikaa vessa jonossa ja aikaa jää enemmän seurusteluun, tanssimiseen ja tiskillä notkumiseen!!
Kätevää vai mitä ;)
Kommentit (60)
jossain isossa konsertissa. Mieti että olet päässyt lopultakin idolisi konserttiin vaikka jonnekin 1000 km päähän ja olet hyvällä paikalla eturivissä... kunnes tulee pissahätä. et tule pääsemään paikalle takaisin jos lähdet vessaan.
helppoahan toi on. mulla on aina vaipat jalassa missä vaan olen ja romanihame. virtsailen missä vaan housuun, kaupan jonossa, kävelyllä, sovituskopissa, kelan toimistossa! päästän myös isot hädät vaippaan jos en ole juuri kotona.
kun vaippa alkaa painaa niin pudotan sen vain huomaamattomasti lattialle!
sitten juoksen jonnekin nurkan taakse vetämään uuden vaipan jalkaan ennen kuin pissahätä iskee. muuten valuu reisille ja se olisi tylsää.
suosittelen.
otat pois ennen hitaita. Just joo. Sitten unohdat, että otitkin jo pois ja pissaat niin että lattialle asti lorisee.
Törkeetä on varastaa vanhusten vähistä vaipoista. Onneksi nyt jo ostat itse.
Heh, kaikkea täältä löytyy, kun kaivaa, mut tää on kyl oikeesti ihan kätevä idea! :)
joo hyvä idea olen lievästi kehitysvammainen nuori mua jännittää hirveesti laittaa vaippa voisitko sä laittaa mulle vaipat joskus vastaa
mä haluisin että joku naispuolinen laittais mulle väkisin vaipat
En muuten mee enää konsertteihin. .. ! Onneksi ikääkin alkaa olla sen verran ettei niin oo väliksikään :)
Kyllä hääpuvussa pystyy pissimään, itelläkin oli vannealushameet aikoinaan ja hyvin onnistui.
Miltä sellaiseen tuntuu pissata? Osaako sitä sitten muina miehinä(naisina) vaan laskea alleen esim. jos on juuri keskustelemassa jonkun kanssa...
Ja milläköhän tavalla on pervoa??? Joku vois sitäki käkäsitettä valottaa... Eihän se teille edes kuulu, mitä muut pukee päällensä tai käyttää... Toiseksi sairaampiakin fetissejä on olemassa... Tutustukaa ja perehtykää asiaan ennen kuin tuomitsette... Sori vuodatus mutta pistää vit****an että tullaan asialliseen keskusteleluun heittelemään ääliömäisiä Kommentteja jotka ei asiaan liity mitenkään... Hyvä idea muuten voisi itsekin kokeilla :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2012 klo 23:12"]Eiköhän kaikki muutkin jo sen tajua. Mikset puhuisi suoraan asiasta sen sijaan, että teet näitä läpinäkyviä ja typeriä avauksia aiheesta?
[/quote] mikäs pölvästi olet kun et tajua että vaippa baarissa helpottaa illankäyttöä paljon t. VaippaKoulussa
Mä käyn baareissa miesten vessassa jos on hirveet jonot naisten vessaan.
Olisi varmaan ihanaa nuolla pimppaasi ja peppuasi baari-illan jälkeen <3
konserteissa on tapana vain laskea alleen. miehet ottavat pippelin pois housuista ja lirittävät maahan. naiset kyykistyvät lattialle ilman housuja. ei siinä kauaa mene eikä missaa mitään konsertista.
Kusessa mitä käyttäisit vaippaa konsertissa minkä voit ottaa myöhemmin pois kun konsertti on ohi? =)
-ap
vaikka itse olette kyseistä ketjua käynyt kyttäämässä :DDDD ketkähän täällä sitten niitä pervoja on? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA..
Pervo mammat odotti jotain ihania pissa-kakka juttuja mutta saivat jotain ihan muuta.
Käytännöllinen idea joissain tilanteissa, jos vaan siihen pystyy, mikäs siinä ;)
aaaah liriliriliri aaaah liriliriliri
pssssssshhhhhhh!
aaaah liriliriliri aaaah liriliriliri
pssssssshhhhhhh!
*pissii vaippaan*
Kas kun et ole jo lisenssoinut noita Fetissejäsi, niksi Pirkkaan.
Baariin vaipoissa. - Näin se käy. Pistät tenat, ja ryyppäät. sitten kuset. No minusta tuo hieman sairasta. Mutta mene ja tiedä.
Sitäkö varten ei tarvitse jonottaa vessaan? Ihan siinä pöydälläkö vaihdat?
Hohhoijaa.