Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaipassa baariin!

Vierailija
18.11.2012 |

Keksin tämän hirmu hyvän idean jonottaessani vessaan aina yökerhoissa kamalan pissahädän kourissa. Otin työpaikaltani (olen töissä vanhainkodissa) muutaman aikuisten vaipan ja ennen baariin lähtöä sujautin jalkaani, sukkikset jalkaan ja mekko päälle :) Ei tarvitse enää turhia jonottaa vessaan. Yksi ylimääräinen käsilaukkuun, niin voi jossain vaiheessa käydä vaihtamassa ja vaikka jonossa lorotella pisut housuun. Ei tarvitse enää kuluttaa aikaa vessa jonossa ja aikaa jää enemmän seurusteluun, tanssimiseen ja tiskillä notkumiseen!!

Kätevää vai mitä ;)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki muutkin jo sen tajua. Mikset puhuisi suoraan asiasta sen sijaan, että teet näitä läpinäkyviä ja typeriä avauksia aiheesta?

Mulla mitään fetissiä ole! Tuo on oikeasti hyvä keksintö ja säästää aikaa. Ja ainoastaan baari käyttöön, en kulje joka päivä vaipoissa!!

-ap

Miten tyhminä sä ihmisiä pidät?

Mikä sun ongelmas on? Eikö mies enää anna kun pitää olla noin kiukkuinen. Voi voi ;) Itse aion jatkossakin käyttää tätä ideaa hyvillä mielin..

-ap

Vierailija
22/60 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pimpuli alkoi sykähdellä kun luin näitä juttuja ja tunsin, miten alkoi valua. Nyt koko pimpuli on ihan venyvän, kirkkaan liman peitossa. Hitsit kun kiihotun nopeesti ja pelkästä tekstistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista varastaa vanhainkodista ryyppyreissujen vuoksi.

Mikset voi ostaa itselles vaippoja.?

Kustaankartanossako olet töissä?

Vierailija
24/60 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista varastaa vanhainkodista ryyppyreissujen vuoksi.

Mikset voi ostaa itselles vaippoja.?

Kustaankartanossako olet töissä?

Ensimmäiset otin työpaikalta sillä ei ollut aikaa kauppaan ennen baari iltaa.

-ap

Vierailija
25/60 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pimpuli alkoi sykähdellä kun luin näitä juttuja ja tunsin, miten alkoi valua. Nyt koko pimpuli on ihan venyvän, kirkkaan liman peitossa. Hitsit kun kiihotun nopeesti ja pelkästä tekstistä!

Tämä ei ollut mikään pervoilu ketju mutta kiva jos sua kiihottaa..

-ap

Vierailija
26/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään baarissa enää nykyään semmoisia hitaita lähekkäin? Tarkoitan, että miehen käsi vaeltelee pyllylle jne eli eikös se vaippa sitten tunnu oudolta? Mies saattaa kysyä: MIKÄ ihme talouspaperirulla sulla täällä oikein on???

Vierailija
27/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otan vaipan pois vähän ennen hitaita ;) Ei mies huomaa mitään eikä jatkoilla tule noloja ylläreitä.

-ap

Vierailija
28/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan vaipoiksi sanoa.

Vierailija
30/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan vaipoiksi sanoa.

Ehkä en ole niin hirveä pissijä sitten..

-ap

Vierailija
31/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakkoinkontinenssi ja kerran oli kattomassa kroonikko-osastolla isoisääni ja vessasta lainasin yhtä vaippaa. Nauratti aika lailla että tässäkö on tulevaisuus koska se vuoti vähästäkin läpi. Normaalisti käytän yösiteitä, joita myy s-ryhmä, ovat halpoja ja pitävät tosi hyvin.

Vierailija
32/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakkoinkontinenssi ja kerran oli kattomassa kroonikko-osastolla isoisääni ja vessasta lainasin yhtä vaippaa. Nauratti aika lailla että tässäkö on tulevaisuus koska se vuoti vähästäkin läpi. Normaalisti käytän yösiteitä, joita myy s-ryhmä, ovat halpoja ja pitävät tosi hyvin.

Vierailija
33/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaah liriliriliri aaaah liriliriliri

pssssssshhhhhhh!

*pissii vaippaan*

Hei ei saa naurattaa noin, tulee vielä pissit housuun :DD

*reps+kops+auts*

Vierailija
34/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väline sujautetaan lahkeeseen ennen kokousta ja sinne varastoituu noin 33cl nestettä. Talvisin toimii myös lämmittimenä. Tyhjennys toimii vaikka kaivoon vihreitä odotellessa. Kyyristytään ja sujautetaan putken pää kaivoon. Avataan korkki ja tyhjätään kusiputki. Kusiputki korkilla.

T: 11cm mies

Vierailija
35/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väline sujautetaan lahkeeseen ennen kokousta ja sinne varastoituu noin 33cl nestettä. Talvisin toimii myös lämmittimenä. Tyhjennys toimii vaikka kaivoon vihreitä odotellessa. Kyyristytään ja sujautetaan putken pää kaivoon. Avataan korkki ja tyhjätään kusiputki. Kusiputki korkilla.

T: 11cm mies

Vierailija
36/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea! Kyrpii aina baarissa jonottaa vessaan.. Löytys vaan tarpeeksi isoja vaippoja mulle..

Vierailija
37/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa, pervot! Jokainen normaali ihminen tajuaa, että tämä on joku ihme fetissiketju. Ei kukaan vapaaehtoisesti pidä mitään vaippoja, ellei siihen liity joku perversio.

Vierailija
38/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa, pervot! Jokainen normaali ihminen tajuaa, että tämä on joku ihme fetissiketju. Ei kukaan vapaaehtoisesti pidä mitään vaippoja, ellei siihen liity joku perversio.

Kokeiles joskus niin näet ettei siinä ole mitään pervoa vaan se on todella käytännöllinen.. Baarissa siis. En ns. normaali oloissa käytä vaippaa :)

-ap

Vierailija
39/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten. Sovelsin myös häissäni tätä. Vanha juttu.

Vierailija
40/60 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukkaa on paljon :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi