Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Suhteessa pitää olla jotain vikaa jos miettii syrjähyppyä"

Vierailija
18.11.2012 |

Nyt on käynyt niin, että olen onnellisesti naimisissa oleva kahden lapsen äiti joka on ihastunut työkaveriinsa. Eikö onnellinen, mutta arjessa väsynyt voi muka edes harkita pettävänsä miestään? KYLLÄ VOI! Ainakin minulla on vaikeuksia pitää näppini erossa tästä kyseisestä työkaverista jonka kanssa kipinät lentää aina kun näemme.

Mitä mieltä? Onko kenellekään käynyt samoin?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin käynyt samoin kuin ap:lle. Omasta mielestäni kaikki hyvin suhteessa. Mutta kun se ihastus tuli taivaalta, ei sille mitään voinut. Mutta mistä sinänsä keho sen tietäisi, että olet varattu, nyt et saa tuntea perhosia mahassa ja punastumisia...

Onneks meni ohi se ihastus!!! Se oli kauheeta aikaa, vaikka toki jännittävää ja iloista. En tunne enää mitään ko tyyppiä kohtaan.

Aivot ohjaavat ihmistä ei keho. Ihminen joka antaa tunteiden tai halujen hallita itseään on apina. Ihmisellä on aivot ja kyky ajatella. Ihmisten omat teot ratkaisevat minkälainen ihminen on

Vierailija
42/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää rakasta puolisoaan, niin se vaan on. Ehkä liitto ja suhde on ihan hyvä, mutta kaveripohjalla. Jos ei puolisoaan rakasta muuta kuin hyvänä ystävänä, niin varmasti alkaa tehdä muita mieli ennemmin tai myöhemmin.

Ei ihminen voi rakastaa toista, ja haluta seksiä kolmannen kanssa.

Kyllä voi.

Jos rakastaa toista niin kaikki ajatukset pyörii hänessä. Petturit selittävät jostain haluista ja himoista. Säälittäviä tapauksia

On eri asia olla rakastunut, kuin elää pitkässä suhteessa, rakastaa toista mutta intohimo on kuollut toista kohtaan. Oletko itse kokenut sen? En ole puolisoani koskaan pettänyt mutta tuntenut kyllä ihastusta muita kohtaan. Se ei tarkoita ettenkö rakastaisi miestäni yli kaiken. Ei kaikki ole joko tai.

Mutta aina ja joka suhteessa tulee se aika kun intohimo loppuu. Se ei merkitse mitään. Tunteita pitää hallita ja ajatella aivoilla.

Lapsi elää tunteiden mukana. Aikuinen hallitsee tunteensa ja elää aivoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää rakasta puolisoaan, niin se vaan on. Ehkä liitto ja suhde on ihan hyvä, mutta kaveripohjalla. Jos ei puolisoaan rakasta muuta kuin hyvänä ystävänä, niin varmasti alkaa tehdä muita mieli ennemmin tai myöhemmin.

Rakastan miestäni syvästi, arvostan ja ihailen häntä. Hän on maailman ihanin mies ja meillä on hyvä elämä - myös hyvä seksielämä.

Silti. Rakastan myös toista miestä. Eritavalla ja jopa enemmän kuin omaani. Meillä ei ole nyt suhdetta mutta en varmaan empisi hetkeäkään jos tilaisuus tulisi. Hänen kanssaan läheisyys ja intohimo on jotain potenssiin 100 (ei, kyse ei ole uutuudenviehätyksestä sillä olemme tunteneet näin jo nuorina)

Vierailija
44/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsistymistäsi ihastumisella.

Aika helppo ja halpa, mutta erittäin toisia haavoittava tapa. Jos haluat arjen keskelle jännitystä, mieti miten tekisit sen miehesi kanssa. Se olisi osoitus todellisesta aikuisesta ja kypsästä ihmisestä.

Vierailija
45/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihastumisia on eriasteisia, että sikäli on paha antaa neuvoja toiselle miten tulisi toimia. Vakava ihastuminen ei ole tietoinen valinta eikä siihen päde ohje että älä ajattele. Tai että mene matkoille oman miehen kans.

Niinhän sitä sanotaan että pitkään suhteeseen mahtuu ihastumisia sitäkin suuremmalla syyllä että monella on oman puolison kans enemmän kaverisuhde kuin rakkaussuhde. Syy olla yhdessä voi olla monenlainen.

On noissa vaaransa että vaikka tietää omat rajat eikä ole aietta pettää niin mies voi kokea eri tavalla. Naiselle riittää ehkä tunnetila ja saa siitä kicksit joista hyötyy oma puolisokin. Se työkaveri on kuitenkin mies ja voi luulla että olet aikeissa siirtyä tunteesta toimintaan. Mies on mies ja fyysisyytensä vanki. Miehelle ei ehkä riitäkkään pelkkä tunne jossa nainen tykkää leijua.

Siinä mielessä on väärin rohkaista toista ja herättää hänen halut jos ei ole aikomustakaan missään välissä vastata haluihin. Siitä voi seurata tuskallinen tie toiselle osapuolelle. Ei saa kiduttaa.

Vierailija
46/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmisessä itsessään on vika, siinä joka pettää.

Vierailija
47/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Jos rakastaa toista niin kaikki ajatukset pyörii hänessä. Petturit selittävät jostain haluista ja himoista. Säälittäviä tapauksia

On eri asia olla rakastunut, kuin elää pitkässä suhteessa, rakastaa toista mutta intohimo on kuollut toista kohtaan. Oletko itse kokenut sen? En ole puolisoani koskaan pettänyt mutta tuntenut kyllä ihastusta muita kohtaan. Se ei tarkoita ettenkö rakastaisi miestäni yli kaiken. Ei kaikki ole joko tai.

Mutta aina ja joka suhteessa tulee se aika kun intohimo loppuu. Se ei merkitse mitään. Tunteita pitää hallita ja ajatella aivoilla.

Kyllä voi.

ainakaan järjellä... Toki tunteet voi yrittää saada hallintaan, mutta jollain tapaa ne täytyy käsitellä tai kokea ne läpi. Tunteiden tukahduttaminen johtaa yleensä aika huonoihin seurauksiin... Tämä ei sitten tarkoita, että aina pitäisi toimia tunteidensa mukaan vaan pikemminkin yhdistää järki ja tunne :) Tunteet voivat vaihdella, mutta jos jatkuvasti kokee tiettyjä fiiliksiä, on varmaan otettava selvää, mistä on kyse.

Mitä petyämiseen tulee oma kantani on, että asiat eivät ole mustavalkoisia. Alle 20 vuotiaana olisin tuominnut pettämisen heti siltä seisomalta. Nyt lähes nelikymppisenä näen asian hieman toisin.

Syitä pettämiseen löytyy sekä itse suhteesta että pettäjästä, eri ihmiset pettävät eri syystä. Jotkut haluavst enemmän seksiä, jotkut kaipaavat sielujen sympatiaa, joka omasta liitosta puuttuu, jotkut haluavst kokea ihastumisen tunteen yhä uudestaan ja uudestaan ja jotkut eivät osaa lähteä liitosta, joka ei toimi, ennenkuin kohdalle osuu sellainen ihminen, joka saa taas tuntemaan itsensä eläväksi.

Niin ja yhdessä asiassa taidan poiketa valtavirrasta: voisin tietyissä olosuhteissa hyväksyä sen, että kumppanini kävisi vieraissa eli harrastaisi seksiä muiden kuin minun kanssani. Tai jopa niinkin, että olisin mukana katselemassa...

Vierailija
48/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta flirtti ja houkutus kasvoi niin suureksi, että ei enää pysynyt viattomana. Toisaalta harmittaa. Se flirtti ja ihastus ja entäsjos ajattelu oli melkeinpä kuumottavampaa ja ihanampaa, kuin on itse toteutus. Olen siis pettänyt joo ja saan tästä sivusuhteesta mielettömästi energiaa arkeeni :) Mutta varoitus siis että jos flirttiä jatkaa niin se kyllä helposti lähtee lapasesta. Siitä, onko se sitten huono juttu, voidaan olla montaa mieltä...

Vierailija
49/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan että itse on samassa junassa.

Vierailija
50/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan että itse on samassa junassa.

Pettämisen voi hyväksyä niin kauan kuin on itse valmis tulemaan petetyksi.

Vierailija
51/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ihastunu ja "miettii syrjähyppyä"...

Olen onnellisessa parisuhteessa mieheni kanssa. Sen lisäksi olen palavasti ihastunut työkaveriini, naiseen. Jotain pientä pussailua kännipäissään on ollut, mut en mä mitään syrjähyppyjä miettis.

Vierailija
52/52 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis myös itse tulemaan petetyksi... 44

Voit varmasti kertoa asian myös puolisollesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi