Olen menossa tapaamaan ystäväni miestä..
Vihdoinkin hän antaa halunsa päästä valloilleen ja ottaa minut vahvoille käsivarsilleen. Ystäväni on onneksi toisella puolella sukuloimassa lapsien kanssa. Pakko oli saada purkaa jollekkin, jännittää niin kovasti miten ilta menee. Mies on vaan niin ihana..
-Angel
Kommentit (42)
Vaan pitkä aikainen haaveeni joka toteutuu tänä iltana. Pian pitäisi jo mennä..
-Angel
Onnea vain todella aidolle ystävyyssuhteellenne! On varmasti ihanaa omistaa tuollainen luottoystävä, että mieskin voi olla yhteinen!
"Ei oo rakkautta", "ei oo enää seksiä" yms.
Ystävä? et tiedä edes mitä se tarkoittaa.
Kai se on niin, että en ole enää ystävä.. Olen VIELÄ ystäväni ystävä.. ehkä pitäisi vain katkaista välit ja lähtä maailmalle pakoon :( Miksi piti olla niin typerä ja mennä tunteiden vietäväksi??
-Angel
toi nicki Angel... Onko kuluneempaa, kliseisempää? Senkään takia kukaan ei odota tältä provolta mitään.
toi nicki Angel... Onko kuluneempaa, kliseisempää? Senkään takia kukaan ei odota tältä provolta mitään.
Mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsisi..
-Angel
En ehkä ole verbaalisesti lahjakas, mutta totta tämä nyt vain on. Anteeksi vain..
-Angel
Hei daa, kerro ystävilles, meitä ei kiinnosta! Eiku, eihän sulla kai ole ystäviä, sinä katala käärme!
Hei daa, kerro ystävilles, meitä ei kiinnosta! Eiku, eihän sulla kai ole ystäviä, sinä katala käärme!
Mutta enhän minä heille voi tällaisia asioita kertoa..
-Angel
ei noin. Ei noin.
Rakastan tätä miestä ja hänelläkin on tunteita minua kohtaan!
-Angel
Mitä jos kertoisit ystävällesi, ettet tarkoittanut sitä, mutta. Niin vain tapahtui? Kyllä hän varmasti ymmärtää!
Välillä pelottaa kasvattaa lasta oikeaksi katsomallaan tavalla ja opettaa empatiaa kun tietää, että maailmassa voi törmäyä Angelin kaltaisiin "ystäviin".... Tosin 4-vuotiaallanikin on kehittyneempi empatiakyky kuin ap:llä. Miten tunnevammaisia voi ihmiset olla????
Maailmassa on sääntöjä.
Yksi tärkeimmistä on, että ystävien miehistä kannattaa pysyä kaukana. Tulet kyllä huomaamaan miksi.
Ja odottaa miehen siirtoa..
-Angel
toinen on se, miten niiden perusteella toimii. Vaikka olisi miten rakastunut ystävänsä mieheen, ystävän miehen kanssa ei ryhdytä suhteeseen. Ei edes sorruta kertaseksiin. Ei kerta kaikkiaan.
Kaikkimulleheti on ihan helvetin huono motto.
Eri asia sitten, kuka on se ystava ja kuka ei.
Mies kertoi ettei heidän suhteessaan ole ollut rakkautta moneen vuoteen ja seksiäkin on harvoin enää.
Hiukan myöhäistä NYT miettiä, eikö?
Toivottavasti jäät auton alle, olet oksettava.
Ystävys my ass, jos olisit ystävä et olisi mennyt miehen luo!
Kamala inhottava ällöttävä akka olet, toivon sinulle kaikkea pahaa.