Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa tapaamaan ystäväni miestä..

Vierailija
18.11.2012 |

Vihdoinkin hän antaa halunsa päästä valloilleen ja ottaa minut vahvoille käsivarsilleen. Ystäväni on onneksi toisella puolella sukuloimassa lapsien kanssa. Pakko oli saada purkaa jollekkin, jännittää niin kovasti miten ilta menee. Mies on vaan niin ihana..

-Angel

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee noin kurjasti omalle vaimolleen? Haluatko miehen, joka ratkoo parisuhteen ongelmia näin?

Jos alatte kimppaan, tulee teillekin jossain vaiheessa ongelmia. Jos mies ei yhtään kehity ihmisenä, hän nappaa seuraavan naisen kaveriketjusta. Mitenkäs sit suu pannaan?

Ankeaa tosiaan. Jos tämä nyt on edes totta.

En osaa selittää miten tässä näin kävi.. ehkä vaan päästin itseni niin ihastumaan ja rakastumaan, että unohdin ystävyyteni kokonaan..

Mies laittoi juuri viestiä, että hänellä on ikävä minua ja haluaisi tavata taas pian.

En ole vastannut mitään.. olen niin sekaisin. Syyllisyys painaa ja myös minulla on ikävä hänen lähelleen. En tiedä miten tästä enää pääsee ulos. Pitäisikö vain unohtaa mies??

-Angel

Vierailija
2/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te meette näihin.

Vierailija
4/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen huono.

Mitä provoa tässä on?? Minuun sattuu, olen rakastunut ystäväni mieheen ja hänelläkin on tunteita minua kohtaan!! Olisihan se pitänyt arvata ettei olisi täällä kannattanut avautua kun ei täällä saa järkevää kommenttia mistään. Täysin aivokuollutta porukkaa koko AV täynnä!!

-Angel

Vierailija
5/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänelle selviää miehnsä ja sinun tekosi?

Älä ainakaan enää esitä kaveria ystävällesi, olethan kuitenkin rikkomassa hänen ja lastensa perheen.

Se huono puoli aikuisena olemisessa on että aina ei voi tehdä niinkuin itse haluaa vaan pitäisi pystyä ottamaan muutkin huomioon ja kaiken lisäksi kestää tekojensa seuraukset.

Että kannattaa miettiä kuinka syvää tuo rakkautesi on ja onko se kaiken tuon arvoista?

Vierailija
6/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vakivastaukset olet kuullut ja siltikin riudut rakkaudesta -.- Ja vielä ystävän mieheen. Tyhmä mikä tyhmä.

Perseen perässä se on, etkä varmasti ole ensimmäinen tai viimeinen jota bylsii vaimon ollessa muualla.

Vierailija
7/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee noin kurjasti omalle vaimolleen? Haluatko miehen, joka ratkoo parisuhteen ongelmia näin?

Jos alatte kimppaan, tulee teillekin jossain vaiheessa ongelmia. Jos mies ei yhtään kehity ihmisenä, hän nappaa seuraavan naisen kaveriketjusta. Mitenkäs sit suu pannaan?

Ankeaa tosiaan. Jos tämä nyt on edes totta.

En osaa selittää miten tässä näin kävi.. ehkä vaan päästin itseni niin ihastumaan ja rakastumaan, että unohdin ystävyyteni kokonaan..

Mies laittoi juuri viestiä, että hänellä on ikävä minua ja haluaisi tavata taas pian.

En ole vastannut mitään.. olen niin sekaisin. Syyllisyys painaa ja myös minulla on ikävä hänen lähelleen. En tiedä miten tästä enää pääsee ulos. Pitäisikö vain unohtaa mies??

-Angel

eroa hae, kun on ne lapset ja kaikkea muutakin. Sun pitää olla kärsivällinen kun mies odottaa oikeaa aikaa kertoa vaimolle. Ja siihen menee useampi vuosi aikaa...

Vierailija
8/42 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää nyt jotain Regina-lehden novelliharjoitelmia olevinaan?

Vierailija
9/42 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pitkä aikainen haaveeni joka toteutuu tänä iltana. Pian pitäisi jo mennä..

-Angel

Vierailija
10/42 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattaa tehdä sinulle jotain ilkeää. Olen kuullut viime aikoina monista huonosti päättyneistä tarinoista, joissa mies on esittänyt antautuvansa toiseksi naiseksi haluavalle ja sitten tehnyt jotain katalaa. Olethan varovainen, jooko?

Vierailija
11/42 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli tosiaan.

Vierailija
12/42 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään tavalla..

Eniten pelottaa, että entä jos jään kiinni ystävälleni? Olemme olleet ystäviä ala-asteelta lähtien.. Enkä edes tiedä miten tässä kävi näin.. minä rakastuin hänen mieheensä. Nyt mieskin on alkanut näyttämään minulle vihreää valoa. Pian selviää mitä hän minusta oikein haluaa..

-Angel

Vierailija
13/42 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rasvaillut koko illan suonikastani. IsoMikko ja PaksuPerakin ovat täällä, odotamme sinua pikku-enkelini. Olet ihana!

Vierailija
14/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta oli ihana!! Mies on niin ihana ja tietää kyllä miten naista käsitellään :) Nyt painin täällä kamalan syyllisyyden kanssa, mutta silti jollain tapaa niin kovin onnellinen. Puhuimme miehen kanssa myös hänen vaimostaan, joka on hyvä ystäväni. Mies kertoi ettei heidän suhteessaan ole ollut rakkautta moneen vuoteen ja seksiäkin on harvoin enää. Hänelläkin on tunteita minua kohtaan, mutta emme tiedä miten edetä. Emme haluaisi satuttaa ystävääni.. tai no, myöhäistä kai se enää on, mutta kovin pahasti..

En tiedä mitä tehdä.. Haluan hänet!

-Angel

Vierailija
15/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi pillua, sinä halusit jännitystä ja jotain herkkää lässytystä. Kiva! Toivottavasti et sitte oikeasti ala kuvittelemaan mitään tulevaisuutta tuon miehen kanssa.

Vierailija
16/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä paskaa.

Vierailija
17/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän esitellyt vahvoilla käsivarsillaan suonkasta kostajaansa ja työnnellyt sitten hekumainne huipulle miehekkäästi murahdellen? Sinun pitäisi vaihtaa sieltä Demi-maaimasta vähän ronskimpiin juttuihin, tämä alkaa tylsästi.

Vierailija
18/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain hämmentynyt.. Enkä halua mitään yksityiskohtia kertoa.. ei tämän ole tarkoitus ketään kiihottaa.. Haluaisin vain neuvoja mitä tehdä..

-Angel

Vierailija
19/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai siinä tietää mitä tehdä.

Vierailija
20/42 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin on pelissä myös pitkä aikainen ystävyys..

äääähhh!!

-Angel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi