Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ajat karvasi? (Vinkkejä sileään ihoon?)

Vierailija
10.11.2012 |

Minä olen pieni apina, kun sääriin kasvaa sänki vuorokaudessa, kainalotkin sheivaan joka aamu. Alapään karvoja en edes jaksa pitää poissa, vaikka siistinkin muutamaan kertaan viikossa. Tosi epäreilua kun olen silti nainen, ja minun "oletataan" olevan suht vähäkarvainen. :D Ei millään viitsisi näin usein sheivailla. Mitenkäs teillä?

Onko vinkkejä miten saisin pidettyä sileän ihon vähän kauemmin? Ei ole opiskelijana varaa mihinkään ammattilaisten hoitoihin, ja vahausta kotona kokeilin kerran, mutta en sitäkään osannut. (Ei lähtenyt kaikki karvat, mutta iho kyllä ärtyi.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sillä sai surrutella että sai kunnolla karvat pois. Kun siinähän on vain ne tietyt kohdat jotka nyppii karvoja, joten samaa kohtaa säärestä saa epiloida tosi monta kertaa. Yhdenlaista olen vain kokeillut, en tiedä onko parempia olemassa.

Vierailija
2/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se sitten.. Osaatko suositella mitään tiettyä merkkiä? Olis kiva joku melko edullinen, mutta silti ihan kunnollisesti toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se epilointi mitään herkkuhommaa olekaan... tulos silti sen väärti, varsinkin se on ihanaa että kun sänki vihdoin kasvaa, se on pehmeää eikä sellasta pistelevää niin kuin sheivauksen jälkeen!

Osta joku Braunin perusmalli.

Vierailija
4/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän epilaattoria vain sääriin, kainalot sen verran herkät ärtymään, etten uskaltais ees kokeilla. t. 4

Vierailija
5/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bottegaverde.fi/epages/OVK.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/0…

Ja käytän välissä tätä. Aluksi väli oli 3viikkoa, kannattaa kokeilla!

Kylmävahaliuskat on minusta parhaita karvanpoistoon.

Vierailija
6/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Olette saanet mut vakuutettua, että kannattaa hommata epilaattori. ^^ Käyn heti tänään katsomassa jos löytyisi hyvä! Kiitos ihanaiset naiset!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan