Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna se alkaa!

Vierailija
18.11.2012 |

Se kuuluisa elämänmuutos, eli kilot pois! Tarkoitus olisi tiputtaa vähintään 10kg mielellään 13kg. Pituutta kun on huimat 162cm ja painoa kaameat 73kg. Ja kaikki kilot on mahassa ja pelastusrenkaassa, yöks! En kestä enää katsoa itseäni tällaisena.

Nyt rakkaat av-mammat pistäkää vinkit, niin ruoka kuin kuntovinkitkin, kehiin.

Olen vajaa 3-kymppinen yh-äiti, lapsi 3wee enkä harrasta mitään. Lisäksi olen mahdoton ilta- ja herkkusyöppö. Ja sen huomaa!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä sun kanssa uimaan, toinen vahtii lapsia, toinen ui

Vierailija
2/2 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se syöpöttely tai vaihda tosi terveelliseen. Mun mielestä ei sillä ole väliä koska ne kalorit syö jos kerran iltaisin tykkäät mutustella. Meilläkin syödään ruoka vasta iltaisin. Mä oon laittanut myös tonne kalorilaskuriin kaikki syömiset kun olen aloittanut laihiksen. Motivoi myös hyvin liikkumaan :)

Miksi et harrasta? Mitä tykkäisit harrastaa? Mä oon maailman huonoin liikkuja, mutta koiralenkit ja nyt punttis on musta mukavaa. Punttiksella huomaa kehittymisen tosi nopeasti ja konkreettisesti, mikä on mukavaa.

Tee siitä laihuttamisesta eräänlainen harrastus. Niillä ihmisillä olen nähnyt parhaiten tuloksia, kenelle se laihtuminen on tietynlainen projekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla