Rumimmat nykyaikaiset pienten tyttöjen nimet?
Mä aloitan: Ronja, Reetta, Reeta, Oona, Unna.
Kommentit (77)
Muita epämiellyttäviä on Minea, Mea, Kia, Nea, eikä se Oonakaan mikään kaunis nimi ole.
Pihla on kauhea, tulee joku alapään vuoto mieleen.
Raisa nimeä olen aina inhonnut. Virva nimestä tulee mieleen jalkasilsa. Myös Mirva/Mervi kammottavia.
Melena on lääketieteellinen nimi veriripulille. Sitä ei käsittääkseni hyväksytä nimeksi Suomessa.
T. Claudian ja Vivianin äiti
itse pidän niistä! Just Ronja, Veera, Noora, Kiira, Saara, Sara, Kauniita! Mut monet inhoo..
Mimosa on kaikista rumin ehkä. Sen nimisiä terveyssiteitä oli -80-luvulla.
Mä muistan vain Mimosept-siteet.
Mä aloitan: Ronja, Reetta, Reeta, Oona, Unna.
Heh, meidän tyttäremme on Reeta. Hänet on nimetty sukumme 1700-luvulla eläneen kantaäidin mukaan, joten ei tuota nimeä voi kovin nykyaikaisena pitää. Minun mielikuvissani Reeta on reippaan ja toimeliaan ihmisen nimi - siis tosi hyvä nimi.
saatte kaikki bannit!
Tosi raukkamaista haukkua nimettömänä toisten nimiä.
LOL!
naapurin tai ystävän lapsiin ärsyyntymisensä kohdistava, pahaa oloaan nimettömänä purkava, turhautunut, onneton ihminen. Niin surullista.
Ja surullista miten moni näihin ketjuihin lähtee mukaan. Hävetkää! Ja ennenkaikkea lopettakaa.
Onhan jokaisella nimimaku, joka on omanlainen. Minulla myös. En silti koe tarvetta arvostella ääneen ihan tavallisia nimiä. Reeta, Ronja, Oona... oikeasti, ihan tavallisia nimiähän nuo ovat.
Saatan itse arvostella, jos näen kastetuissa Ridge Suopursu Samsung Tarzanin. Jotenkin vaan sen arvostelu käy järkeeni ennemmin kuin ihan tavallisen suomalaisen nimen ilkeä arvostelu.
Vai onko teillä itsellänne todellisuudessa lapsi, jonka nimeä täällä usein parjataan ja haluatte aloittaa uuden haukkumisbuumin? Lopettakaa nyt ihmeessä.
Ja ei, en pongannut lasteni nimiä tästä ketjusta.
Ylläpito, eikö olisi aiheellista poistaa nämä nimenparjausketjut.
Mimosa on kaikista rumin ehkä. Sen nimisiä terveyssiteitä oli -80-luvulla.
Mä muistan vain Mimosept-siteet.
Fanny ja Lumia. Ensin mainittu on pimppi enkuksi ja toiseksi mainittu huora espanjaksi.
Jos Fanny tai Lumia eivät tarkoittaisi mitään erikoista millään tunnetulla kielellä, mitä mieltä silloi olisit näistä nimistä? Fanny on englanninkielisissä maissa käytetty nimi, aivan kuten esimerkiksi John, jota käytetään nimenä samoissa maissa myös vessasta.
Lumia ei myöskään ole se yleisin porttoa tarkoittava sana espanjassa.
Mutta miksi näitä inho ketjuja on??? Siis ketä varten. Että joku persreikä saa kertoa inhoavansa naapurin lapsen nimeä? Tuleeko sille sitten hyvä mieli?
päivänsä huippuhetket siitä, kun voivat kirjoittaa kadehtimansa äidin lasten nimiä tällaisiin. Oikeasti: kuinka paha olo pitää ihmisellä olla, että haluaa varta vasten alkaa mässäilä asioilla, jotka loukkaavat toisia?
haukkumalla toisten lasten nimiä. Vittumaisuus vaan verhoillaan hienosti "mulla on oikeus mielipiteeseen"-paskaan, vaikka on täysin selvää että näissä ketjuissa halutaan selkeästi loukata.
Mutta jos on sairas pää, niin miksipä se siitä muuttuisi. Joten senkus jatkatte haukkumistanne. Hyvää yötä.
Samoin Mira.
Inhoan myös Jessica-nimeä. Ja Noora on myös todella ruma nimi.
jessica, janica, janina ynm. samantyyliset