Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaameimmat rytkyt jotka päällä olet käynyt kaupassa -gallup

Vierailija
31.10.2012 |

Kävin eilen pikaisesti Halppiksessa ylläni paksut fleece-housut,kapealahkeiset.Yläosassa oli sellainen värikäs pitkähihainen paita ja sen päällä hihaton neuletunika,nyppyinen. Kaiken kruunasi helvetin ruma toppis ja tömppäkengät :D

Pikaostokset sain kuitenkin tehtyä.Ai niin ja ihan meikittä menin ja tukkakin taisi olla rasvainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päällä lähikaupassa asioidessani tällainen tyylikäs varustus:

-Hiuksissa tarrarullat

-kasvoilla täysi juhlameikki (pikkujouluihin olin valmistautumassa)

- Housuina pitkät kalsarit (Teknistä materiaalia olevat lähinnä talviurheiluun suunnatut sinänsä ihan hienot Peakin kalsongit, mut ei ehkä päällishousuina..)

- Kenkinä kirkkaan keltaiset HAI- kumisaappaat. Oli talvi. Ja piti nopeesti vetää jotain päälle.

- Päällä rönttönen venynyt mutta ah niin lämmin villapaita, jonka hiha oli jo lähtenyt purkautumaan.

- Ja komeuden kruunasi Armanin juhlakäsilaukku johon olin ehtinyt laittaa lompakon, avaimet yms.

Vierailija
2/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoissa kuin missä vietän koti-iltani ja ulkoilutan koirat.

Tavanomaista on esim. reikäiset, venähtäneet 15 vuotta vanhat harmaat collegehousut, joku vanha kulahtanut ja usein likainen tuulipuvuntakki, crocksit tai sisäsandaalit. Pystyssä sojottavien hiusten peitoksi vedän yleensä lippalakin tai pipon.

Hauskaa on että työminäni on täysi tuon kassialman vastakohta, meikkaan ja laittaudun päivittäin ja pukeudun siisteihin jakku- ja housupukuihin ja korkokenkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä melko harvoissa tapauksissa, joissa liikun ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, tukka rasvaisena ja epämääräisissä vaatteissa, AINA AINA AINA tulee entinen poisystävä vastaan. Ei niin että yrittäisin häntä iskeä, mutten välittäisi viestittää olemuksellani myöskään: olen nykyisin täysin räjähtäneen näköinen hiippari.

Vierailija
4/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä melko harvoissa tapauksissa, joissa liikun ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, tukka rasvaisena ja epämääräisissä vaatteissa, AINA AINA AINA tulee entinen poisystävä vastaan. Ei niin että yrittäisin häntä iskeä, mutten välittäisi viestittää olemuksellani myöskään: olen nykyisin täysin räjähtäneen näköinen hiippari.

Olin ihan kaameissa kotirytkyissä, joissa olin tehnyt puutarhatöitä, käymässä lähi-Prismassa pikaisesti. Kun yhtäkkiä entinen koulukaveri yläasteajoilta yllättää minut, tunnistaa ja alkaa jutella. En ollut häntä kouluaikojen jälkeen nähnyt. Olisin halunnut vajota maan alle, sillä hän oli hyvin pukeutunut, hiukset ranskalaisella letillä, huoliteltu meikki. Minä taas näytin lähinnä ojasta kömpineeltä pulsuämmältä. Hiuksetkin yököttävän rasvaiset koska mulla oli kokeilu no-poo:sta eli shampoottomasta hiustenpesusta lomalla.

Varmasti puhuivat autossa sitten miehensä kanssa että ei tuollakaan hyvin mene, on tainnut alkoholi viedä tai jotain. Vaikka tosiasiassa olen työssäni ihan menestynyt akateemisesti koulutettu ihminen (enkä juo liikaa) mutta sepä ei tullut puheeksi kun juteltiin lähinnä entisajoista, joten mielikuva minusta jäi ulkoasun perusteella.

Vierailija
5/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pyjamassa oon käynyt ja bikineissä.

Vierailija
6/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nopeasti kauppaan pitää mennä niin laitan verkkarit, mutta kai nekin ihan siistit on. Ja jos tukka on likainen tai laittamatta niin lippis päähän.

Siis vaate- tai kenkävarastoni ei ole mitenkään laaja mutta mitään rytkyjä kaapista ei löydy. Mihin tarkoitukseen sellaisia edes tarvitaan, vievät vain tilaa.

Vierailija
7/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran menin pankkiin kun olin just vaihtanut auton renkaat. Kädet oli ihan mustat. Pankkineiti katsoi vähän pitkään.

Vierailija
8/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuissa 20v vanhoissa turkishaalareissa joissa oli sahanpurua ja lemusin moottorisahan bensalle. Päässä joku vanha mainoslippis ja jalassa kuluneet kummpparit. Tietysti meikittä jne.

Mutta tulipa haettua ruuat samalla kaupan ohi ajettaessa kun tultiin metsätöistä. Ei tarvinut käydä kotona "kaunistautumassa" ja lähteä uusiksi kaupungille.

Vierailija
9/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aamupäivällä lietepaskaa ajamassa. Kaveri tuli autolla pellon laitaan ja vaihdettiin kulkupelejä, kaveri ajoi traktorin paskervillerin kera pellolta pois ja minä hänen autollaan. Kaveri soitti, että voitko hakea hänelle juomista ja tupakkia, kun hän ei viitsi kaupan pihaan ajaa sillä paskatankkerilla. No minähän menin.

Rikkinäiset dimexit päällä, turvakengät jalassa ja paska haisi, siis todellakin haisi, ainakin kilometrin päähän. Tukka hapsottavalla nutturalla ja taisi "sitä ihteään" olla poskissakin.

Eipä ollut kassalla jonoa. :)

Vierailija
10/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päällä lähikaupassa asioidessani tällainen tyylikäs varustus: -Hiuksissa tarrarullat -kasvoilla täysi juhlameikki (pikkujouluihin olin valmistautumassa) - Housuina pitkät kalsarit (Teknistä materiaalia olevat lähinnä talviurheiluun suunnatut sinänsä ihan hienot Peakin kalsongit, mut ei ehkä päällishousuina..) - Kenkinä kirkkaan keltaiset HAI- kumisaappaat. Oli talvi. Ja piti nopeesti vetää jotain päälle. - Päällä rönttönen venynyt mutta ah niin lämmin villapaita, jonka hiha oli jo lähtenyt purkautumaan. - Ja komeuden kruunasi Armanin juhlakäsilaukku johon olin ehtinyt laittaa lompakon, avaimet yms.

Ihan paras :)

Vierailija
11/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voitko hakea hänelle juomista ja tupakkia, kun hän ei viitsi kaupan pihaan ajaa sillä paskatankkerilla. No minähän menin.

...hakee yltä päältä paskassa kaljaa ja tupakkaa kaupasta. Ostaisin sinulta käytetyn auton.

Vierailija
12/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... missä vaatteissa olen käynyt kaupassa?

Sori, mutten todellakaan muista. Voi olla, että joskus on tullut käytyä remonttivaatteilla kyläkaupassa. Varmaksi en muista, mutta hyvin todennäköistä.

Vierailija
13/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin missä ulkoilutan aina koiran pikapisulla.. Siniset jäätävän suuret croksit mulle, miehen aivan liian isot kulahtaneet perunaverkkarit ja miehen toppatakki, se on lämpösempi kun on niin iso :D

Vierailija
14/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voitko hakea hänelle juomista ja tupakkia, kun hän ei viitsi kaupan pihaan ajaa sillä paskatankkerilla. No minähän menin.

...hakee yltä päältä paskassa kaljaa ja tupakkaa kaupasta. Ostaisin sinulta käytetyn auton.

Toivottavasti ei! En voi tajuta ihmisiä, jotka kulkee PASKAISINA ympäriinsä. Ei kai sen röökin hakemisella niin kiirettä ole, ettei voi itseänsä siistiä ennen kauppaan menoa.

Vierailija
15/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuonnettomuuden takia. Päälläni oli likaiset purppuranväriset trikooyöhousut ja paita oli haalistunut musta collegehumppari. Mies vielä yritti viimetingassa juosta mulle jotain juhlatoppia, mikä olisi vielä vähemmän sopinu eleganttiin asukokonaisuuteeni.

Vierailija
16/16 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on nähty kaupassa paita väärin päin, pitkät takkuiset hiukset täysin harjaamattomina heti heräämisen jälkeen, jalassa stay upit joiden reunasta on pito mennyt ja olen yrittänyt nykiä niitä ylöspäin. Karvaisia sääriä olen paljastellut myös, takamuksessa on ollut iso menkkaveritahra ja kerran kuulemma pöksytkin näkyi kun kesähelteellä olin lyhyessä hameessa ja kaivoin ostoksia syvästä ostoskärrystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi