Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat nykyaikaiset pienten tyttöjen nimet?

Vierailija
18.11.2012 |

Mä aloitan: Ronja, Reetta, Reeta, Oona, Unna.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis nimi :) En ole oikeastaan itse ajatellut sitä ennen, menee nimilistalle.

Itse haluaisin antaa lapsille nimeksi Moira ja Freya, mutta Suomessa se ei taida olla oikein järkevää. Täytyy metsästää enkunkielinen puoliso.

Nimi joista en niin välitä: Akuliina, Jessicat ja Jennikat, "taiteelliset" nimet (taika-kukka, kastehelmi...). Pojilla esim. Perttu ja kaikki mukahauskat nimet kuten Olli-Poika ja Veli.

En myöskään erityisemmin välitä "kansanperinne nimistä", Sampo, Otso, Ahti, mitä näitä nyt on. Miksei saman tien näkki ja väinämöinen?

Vierailija
2/77 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin antaa lapsille nimeksi Moira ja Freya, mutta Suomessa se ei taida olla oikein järkevää. Täytyy metsästää enkunkielinen puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki väkisin väännetyt, "hienon erikoiset", c ja x -kirjaimin höystetyt.

Milena, Milissa, Jenica, Jamissa, Janella.. erityisesti kaikki edellisiä vastaavanlaiset J-kirjaimella alkavat.

Myös vääntämällä väsätyt lyhyemmät nimet, kuten Jella, Nalla, Nilla, Menna, Ninnu, Nennu......

henkilökohtaisesti en pidä myöskään tämän hetken suosikkinimistä, kuten Aino, Emma ja Sofia, mutta ovat perinteisiä nimiä, joten en kauhistele näitä. ei mielestäni voi sanoa rumiksi kuitenkaan.

Vierailija
4/77 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Vivian nimestä niiin mieleen huora. Siksi en voisi koskaan antaa lapselleni tuollaista nimeä!

Vierailija
5/77 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa päätin lapsemme nimen juuri haukuntaketjusta.

Omat inhokkini ovat Miira, Meea, Neea, ja etenkin EMMA

Vierailija
6/77 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa päätin lapsemme nimen juuri haukuntaketjusta.

Omat inhokkini ovat Miira, Meea, Neea, ja etenkin EMMA

Vierailija
7/77 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaunis nimi maassa jossa sille on selkeä tapa ääntää, vaan Kloodia Möttönen ei

Ja Vivianista tulee mieleen Vivian Leigh eli sekopäänarttu

Melena on lääketieteellinen nimi veriripulille. Sitä ei käsittääkseni hyväksytä nimeksi Suomessa. T. Claudian ja Vivianin äiti

Vierailija
8/77 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttämään hieman pistää nää wannabe-hienostelijanimet, kuten Jadessa, Jadette, Henrietta, Lumiette ymsymsyms. Sitten näiden lasten "ylihienojen" nimien perässä on supisuomalainen sukunimi, kuten Nieminen.

Jadessa Ingrid Antonia Nieminen. Junttia.

Monet maalaiset kuitenkin tällaisia nimiä maalaisten sukunimiensä kanssa lapsilleen antaa. Näin oon itse todennut.

Vierailija
9/77 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela, Jessica, Oxana, Miru, Ludmila, Candy, Rihanna, Ekaterina, Mirella, MirAh, Roxy, Otteliaana

Vierailija
10/77 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janica, Maila, Mirah, Miranda, Miriela, Pamsu, Rihanna, Satu, Ritva, Natalya, Ekaterina

Vierailija
11/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä on noin miljoona.

Vierailija
12/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petriina ja Akuliina.

Vierailija
13/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Ronja, joka jo yli 10-vuotias, olinko aikaani edellä? :)

Vierailija
14/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt aikuiset ihmiset tän kiusaamisen jo olla. Ettekö tajua vai haluatteko todellakin kiusata muita nimen takia? Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
15/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitta, Keea ja Piitu.

Vierailija
16/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt aikuiset ihmiset tän kiusaamisen jo olla. Ettekö tajua vai haluatteko todellakin kiusata muita nimen takia? Kasvakaa aikuisiksi.

No jos olet noin herkkä, niin älä avaa ja lue näitä ketjuja! Totuushan se vain on, ettei kaikki nimet kaikkien mielestä ole kauniita. Sitä kutsutaan mielipiteeksi.

Minusta Neea ja Nea on aika inhoja nimiä.

Vierailija
17/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte kaikki bannit!

Tosi raukkamaista haukkua nimettömänä toisten nimiä.

Vierailija
18/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni, Nelli, Iina, Ella, Annu ja kaikki tän tyyppiset vähän lätisevät nimet.

Vierailija
19/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha valittaa sitten kun omaa kullannuppua kiusataan. Kurkatkaa sitten vaan peiliin mielipiteenne kanssa.

Eriävä mielipide niillä kiusaajillakin vaan on siitä rakkaasta mussukastanne vai kuinka?

Vierailija
20/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimellä? Täällä mainittu Aada (Ada) esimerkiksi on todella vanha naisen nimi. Enkä ymmärrä myöskään, miksi täällä pitää aina etsiä rumia / kauniita nimiä. Mitä väliä sillä on, kuka tykkää nimestä Oona ja kuka inhoaa sitä? Varmasti omillakin (jos sinulla lapsia on) lapsillasi on nimiä joita joku inhoaa, mutta ei se nimi lasta / ihmistä pahenna.