Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat nykyaikaiset pienten tyttöjen nimet?

Vierailija
18.11.2012 |

Mä aloitan: Ronja, Reetta, Reeta, Oona, Unna.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarkoitatko että niistä pienistä tytöistä ei koskaan tule aikuisia naisia?

En keksinyt vastausta kysymykseesi. Muotinimet ovat tietysti vähän rasittavia, mutta eihän se ole niiden nimien kantajien, vaan heidän vanhempiensa syy. Jos kohtaisin täällä Suomessa tytön tai naisen, jonka nimi olisi vaikka Amber, Tiffany tai Dakota ajattelisin, että naisparalla on idiootit vanhemmat.

Nuo mainitsemasi nimet ovat mun mielestä ihan ok.

Vierailija
42/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt vastausta kysymykseesi. Muotinimet ovat tietysti vähän rasittavia, mutta eihän se ole niiden nimien kantajien, vaan heidän vanhempiensa syy. Jos kohtaisin täällä Suomessa tytön tai naisen, jonka nimi olisi vaikka Amber, Tiffany tai Dakota ajattelisin, että naisparalla on idiootit vanhemmat.

"Tykkäskö äitisi Dallasista?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronja, Reetta ja Reeta ovat olleet suosionsa huipulla 1980-89, Oona ja Unna ovat sentään vähän tuoreempia.

Unna on kyllä ikivanha lappilainen nimi.

Vierailija
44/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini nimi oli Emmma ja miehen täti oli Ada.

Vierailija
45/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole selvästikään lukeneet Sinuheaan... Ei ole mikään "moderni" nimi ollenkaan..

Kaunis nimi minusta.

Vierailija
46/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saatana ihmisillä ole elämässään muuta tekoa?

Vierailija
47/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea, Neea, Oona, Aada ovat supervaljuja, löysiä nimiä.

Iina on aika vinkujanimi.

Fanny ja Lumia. Ensin mainittu on pimppi enkuksi ja toiseksi mainittu huora espanjaksi.

Anna on kummallinen pyyntökäskynimi.

Vierailija
48/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti yritettu tehdä lyhennystä Tuulasta, mutta ei ole oikein onnistunut yritys.

Vierailija
49/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua tai Tuua

Ilmeisesti yritettu tehdä lyhennystä Tuulasta, mutta ei ole oikein onnistunut yritys.

Hehheh, ruotsinkielistä nimeä tuskin Tuulasta johdetaan... Jossain svenskanamn-sivulla oli tällaista infoa, oikeellisuudesta en tosin tiedä:

Tua är förmodligen en kortform av namnet Perpetua, som betyder "evig". Det kan också vara en feminin form av det latinska ordet "tuus", som betyder "din". Också är det fornnordiska och betyder "två".

Vierailija
50/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua tai Tuua Ilmeisesti yritettu tehdä lyhennystä Tuulasta, mutta ei ole oikein onnistunut yritys.

Hehheh, ruotsinkielistä nimeä tuskin Tuulasta johdetaan... Jossain svenskanamn-sivulla oli tällaista infoa, oikeellisuudesta en tosin tiedä: Tua är förmodligen en kortform av namnet Perpetua, som betyder "evig". Det kan också vara en feminin form av det latinska ordet "tuus", som betyder "din". Också är det fornnordiska och betyder "två".

Vierailija
51/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua tai Tuua Ilmeisesti yritettu tehdä lyhennystä Tuulasta, mutta ei ole oikein onnistunut yritys.

Hehheh, ruotsinkielistä nimeä tuskin Tuulasta johdetaan... Jossain svenskanamn-sivulla oli tällaista infoa, oikeellisuudesta en tosin tiedä: Tua är förmodligen en kortform av namnet Perpetua, som betyder "evig". Det kan också vara en feminin form av det latinska ordet "tuus", som betyder "din". Också är det fornnordiska och betyder "två".

katseltua ruotsalaisten kalentereita, mutta kiitti kuitenkin tiedosta.

Vierailija
52/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä, mutta omalle lapselle en nimeksi antaisi Akuliinaa. Se kuullostaa jotenkin hölmöltä. Jokaisen oma päätös tietenkin minkä nimen antaa.

Tyttäremme nimi on Amanda.

Vierailija
53/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan: Ronja, Reetta, Reeta, Oona, Unna.

Vierailija
54/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästessäni loppuun, mieli muuttui. Ystäväni esim. on Tiffany ja asuu suomessa, mutta syntyjään USA:lainen. Hänen vanhempansako sitten ovat idiootteja?

Vierailija
55/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarkoitatko että niistä pienistä tytöistä ei koskaan tule aikuisia naisia? En keksinyt vastausta kysymykseesi. Muotinimet ovat tietysti vähän rasittavia, mutta eihän se ole niiden nimien kantajien, vaan heidän vanhempiensa syy. Jos kohtaisin täällä Suomessa tytön tai naisen, jonka nimi olisi vaikka Amber, Tiffany tai Dakota ajattelisin, että naisparalla on idiootit vanhemmat. Nuo mainitsemasi nimet ovat mun mielestä ihan ok.

Päästessäni loppuun, mieli muuttui. Ystäväni esim. on Tiffany ja asuu suomessa, mutta syntyjään USA:lainen. Hänen vanhempansako sitten ovat idiootteja?

Eiköhän kyseessä olleet ihan suomalaiset nimet.

Vierailija
56/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita vanhemmat ovat keksineet, kun ovat halunneet kilpailla sillä kenen lapsella on erikoisin nimi.

Vierailija
57/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ia:sta tulee väkisin aasi mielee, ne kun kiljuvat iiiii-aaaaa.

Vierailija
58/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä suutuin koska haukut mun nimee. mun nimi on oona

Vierailija
59/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESSINA

niin... jessina..!!!!

Vierailija
60/77 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua är förmodligen en kortform av namnet Perpetua, som betyder "evig". Det kan också vara en feminin form av det latinska ordet "tuus", som betyder "din". Också är det fornnordiska och betyder "två".