Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä vanhempia vaivaa? Saareen lähdössä ja lapsilla ohuet vaatteet

Vierailija
18.11.2012 |

Pojan kaverit tulossa mukaan kun menemme saareen. Veneellä mennään suurimman osan matkasta. Laitoin viestiä vanhemmille, että lämmintä/vedenpitävää/tuulenpitävää vaatetta päälle.

Lapset tuli niin päällä ohuet ulkohousut joiden alla pitkät kalasarit ja t-paita, huppari ja vk-takki. Ohut pipo ja tavalliset sormikkaat.

Ulkona +5 ja tuulee. Merellä tuulee vielä enemmän. Ulkona ollaan suurimman osan päivästä.

Tässä nyt sitten haalin oman pojan fleesetakkeja ja muuta vaatetta mukaan.

Huoh...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vesilläolo-kokemukset rajoittuvat ruotsin risteilyyn, kesällä souteluun ja pari kertaa moottoriveneessä istunut.

ei kaikilla ole tietoa miten vesille pukeudutaan tähän vuodenaikaan.

hienoa että annatte muiden lapsille mahdollisuuden. kova vastuu teillä vieraista lapsista vesillä.

ihailtavaa toimintaa teiltä.

Vierailija
2/4 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että turkishaalarit tai vastaavat! Ei sitä kokemattomat ymmärrä, että siellä on KYLMÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaita. Ymmärrän toki, että tämän ikäiset pukee suurimmaksi osaksi itse, mutta näissä tapauksissa katson että on tarpeeksi vaatetta päällä.

Kun laitoin vahemmille viestiä kerroin selkesäti, että ollaan ulkona ja veneellä mennään sekä pyysin huolehtimaan lämpimästä vaatetuksesta.

Vierailija
4/4 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaita. Ymmärrän toki, että tämän ikäiset pukee suurimmaksi osaksi itse, mutta näissä tapauksissa katson että on tarpeeksi vaatetta päällä.

Kun laitoin vahemmille viestiä kerroin selkesäti, että ollaan ulkona ja veneellä mennään sekä pyysin huolehtimaan lämpimästä vaatetuksesta.

vaatteet on lämmintä pukeutumista. Mitä olisi pitänyt olla päällä? Toppavaatteet? oisko silloin kannattanut mainita siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan