Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko kuljettaa lastasi äitiyspakkauksen haalarissa?ev

Vierailija
02.12.2005 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, käytän itse tuota sosiaalihaalaria lapsellani, mitäs ihmeen kehtaamista siinä olisi??!!

Outo ajatusmaailma kysyjällä... *huoh*

Vierailija
42/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkälainen puku nyt viimesimmässä pakkauksessa sitten oli, kun niin monet tuntuu kritisoivan sitä?

http://193.209.217.5/in/internet/kuva.nsf/alias/11373_02I/$File/11373_0…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusin on muuten ruma.

Vierailija
44/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuoden 2004 beige haalari. Minusta se on ihan ok.

Taitaa olla niin, että monen mielessä äp:n haalari on ruma sen takia, että on nk. " ilmainen" . Samat haalarit olis varmaan näiden arvostelijoiden mielestä hienoja, jos olisivat kaupan tangossa myytävänä ja jos niissä lukis vaikka Reimatec.

Säälittävää, että joillakin on niin huono itsetunto, että ei muka viitsi pitää hyvää toppapukua.

Vierailija
45/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös useamman vuoden takainen vihrea haalari on söpö, ottaisin jos jostain saisin.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24247471

ehkä nätein puku minusta myös

Vierailija
46/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä tarkoittaa kuljettaa lastasi ?

kuullostaa aivan samalta kuin kysyisit kehtaisitko säilyttää lastasi..

Vierailija
47/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin tulee kulkemaan tämä helmikuussa syntyvä lapsikin. Mun mielestä todella nättejä haalareita, eikä mua häiritse se että se on ilmaiseksi saatu. En ole niin turhamainen että haalarin pitäisi olla se kallein mahdollinen muotihaalari.

Vierailija
48/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi jättää hyvää haalaria käyttämättäkään. Sehän olisi tosi tyhmää.

Vierailija
49/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh huh. Oikeasti, kyllä todella kehtaan ja esikoisen vanhankin on vielä käytössä, on kuin uusi. Eiköhän tuo ennemmin kerro huonosta itsetunnosta jos ei kehtaa.

Vierailija
50/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuvuiksi kuulemma kelpaa... Voi äly mitä turhamaisuutta. Enkä ymmärrä miten sillä yh-työttömällä äidillä on rahaa ostaa merkkivaatteita, juuri osti yhden liki 100 euroa maksaneen vaatteen pojalleen????? EIkä tämä tod. ole kateutta, vaan en vain ymmärrä kun ne menee niin pian pieneksi, että raha menee hukkaan. Ei niistä kirpparilta saa enää paljoakaan.

Vierailija
51/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopukselle en edes ottanut koko pakkausta... mutta vaikka olisin ottanutkin niin tuskin tuota haalaria olisi tullut pidettyä, en todellakaan tykkää niistä ollenkaan! ja ei olla mitään erityisen rikkaita/hienostelijoita, ihan perustuloisia vaan...

että näin minun mielestäni... =)

Vierailija
52/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jokaisella on oikeus olla eri vaatteista omaa mieltään...? eihän kaikki pidä reimateceistakaan tai sitten lassie-puvuista! ei siitä haalarista tarvitse pitää vaan siksi että se on ilmainen ja muissa maissa ei tälläistä etua ole!!

Vierailija
53/53 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomanut, että tuttavapiirissä on näitä jotka ei kehtaa, mutta ne on juuri niitä sossun rahoila eläjiä. Eli niilllä, joilla on rahaa ostaa kallit ja hient haalarit monesti käyttää kai juuri äp:n haalaria mutta nämä ruikuttajat ostaa sitten kivammat sossun rahoilla....

outoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi