Kummassa asuisit ennemmin?
Asuisitko rivitaloasunnossa pienessä kaupungissa 10-20km päässä isomman kaupungin keskustasta, vai kerrostaloasunnossa isossa kaupungissa parin kilsan päässä ydinkeskustasta?
Perustella myös saa :)
Kommentit (14)
Rivitalossa. Ei ikinä enää kerrostaloon. Tosin rivarit voi pahimmillaan olla yhdistelmä kerrostalo- ja omakotitaloasumisen huonoja puolia ilman niitä hyviä puolia.
Kerrostalossa lähellä keskustaa. Asun ihan keskustan lähellä. Paras paikka.
Eka, näin myös teen talvet. Kesät maalla.
Kerrostalossa elämistä jatkaisin jatkossakin.
Kerrostalossa, ylin kerros niinkuin tähänkin asti. Asunut rivarissa ja omakotitalossa eikä enää ikinä niihin takaisin.
Keskustassa ei enää ole palveluita, joten markettien lähellä rauhallisella alueella joukkoliikenteen ääressä.
Kerrostalossa, kuten nytkin, tämä Kalasatama on just parin kilsan päässä Hgin keskustasta. En aja autoa, joten liikun sujuvasti julkisilla. Olen asunut lapsuuden ja nuoruuden pitkälti rivitalossa noin 10 kilometrin päässä keskustasta, joten sekin on tuttua, mutta omaan elämäntilanteeseen se ei sovi.
Kerrostalossa, lapsuuden asuin omakotitalossa pikkukylässä, teininä ja osan aikuisuudesta rivitalossa kauunging laitamilla ja nyt olen asunut kerrostalossa kaupungissa varmaan jo joku 10v ja tykkään tästä asumismuodosta eniten.
Rivitalossa, koska haluan pienen oman pihan, mutta päivittäistavarakauppa pitää olla max. 500 metrin päässä.
Kerrostalo, koska mulla on mökki.
Asun jälkimmäisessä. En tarvitse autoa.