Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseni perhepäivähoitaja on sadisti

Vierailija
18.11.2012 |

enkä halua viedä lastani hälle hoitoon.Olen itsekin ollut sielä hoidossa,joten tiedän mistä puhun...Tämä on ihan totta,enkä ole provo! Kun viimein otin sieltä lapeni pois,ehdotti päiväkodinjohtaja yhteispalaveria tämän hoitajan kanssa,josta tietenkin kieltäydyin.Nyt lapsi on yksityisellä hoidossa,turvallisesti,ja minä sain mielenrauhan.En halua kerto kuinka nämä tapahtumat saivat alkunsa,tunnistamisen pelossa.Kiitos että sain avautua tänne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tuollaisia on, muistan kun itse lapsuudessa olin kerran jonkin aikaa perhepäivähoitajalla joka oli aika sadistinen myös. Äitini ei uskonut minua kun kerroin mitä siellä tapahtuu, koska hoitaja oli niin asiallisen ja mukavan, suorastaan lämpimän ihmisen tapainen hänelle. Mutta kun ovet sulkeutuivat tilanne muuttui. Kerran sitten alkoi uskomaan, kun rangaistuksena jostain pikku jutusta tämä kiva hoitaja pakotti minut pesemään tukkani jollain kovalla siivouskaapista löytyneellä aineella, olisiko ollut jotain viemärinpuhdistajaa tai jotain, ja kun äiti haki minut päänahka oli vereslihalla ja koko nuppi turvoksissa.

Vierailija
2/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit omasta kokemuksesta, että pph on sadisti mutta laitoit lapsesi hänelle hoitoon? Ja nyt sitten vaihdoit hoitopaikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsi ylipäätään joutui tälle hoitajalle.

Ystäväni on 30-v. perheenäiti ja vieläkin käsittelee terapiassa ongelmiaan, joiden yksi alkulähde tuntuu olevan perhepäivähoitaja.

Vierailija
4/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit omasta kokemuksesta, että pph on sadisti mutta laitoit lapsesi hänelle hoitoon? Ja nyt sitten vaihdoit hoitopaikkaa?

pelossa en kirjoita yksityiskohtia,ja anteeksi että kirjoitin harhaanjohtavasti. 2 vstaajalle kiitos,ettei lapseni ole ainoa.

ap

Vierailija
5/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli itsellenikin mieleen 30 vuoden takaiset ajat hirveän perhepäivähoitajan luona. Hän oli vain sellainen varahoitaja yhden kesän ajan, mutta minulla ja veljelläni jäi sieltä niin hirveät traumat, että vieläkin joskus kauhulla niitä muistellaan!

Vierailija
6/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 30-v. perheenäiti ja vieläkin käsittelee terapiassa ongelmiaan, joiden yksi alkulähde tuntuu olevan perhepäivähoitaja.

muistanut tapahtumia,ennekuin oli ns.liian myöhäistä:(Sain vahvistuksen epäilyilleni ystävältäni,joka myös ihmetteli samaa kuin sinä.Olen torjunut mielestäni kaikki nuo pahat ajatukset.

ap

Vierailija
7/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistanut tapahtumia,ennekuin oli ns.liian myöhäistä:(Sain vahvistuksen epäilyilleni ystävältäni,joka myös ihmetteli samaa kuin sinä.Olen torjunut mielestäni kaikki nuo pahat ajatukset.

ap

Onnitteluni, että toimit, kun voit. Tuskinpa hän lastasi on saanut pilattua.

Vierailija
8/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun täytyy kertoa jossakin noista omista kokemuksistasi ja epäilyistäsi! Ei ole oikein että muut lapset nyt kärsivät siellä eivätkä heidän vanhempansa ehkä tiedä mitään mitä siellä tapahtuu! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi