Onko täällä ketään, joka on yrittänyt itsemurhaa?
Kommentit (23)
luin kokemuksesta jossa joku teki itsemurhan ja heräsi toisella puolella pimeästä huoneesta jossa oli yksin ja hänen kanssaan sielä huoneessa oli saatana, se oli kauhea paikka, ja mitään pääsyä ulos ei ollut. Hän sai kuitenkin uuden mahdollisuuden eikä kuollutkaan. Tämä oli toiskokemus, joten mieti minne paikkaan joudut jos kuolet?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:32"]
luin kokemuksesta jossa joku teki itsemurhan ja heräsi toisella puolella pimeästä huoneesta jossa oli yksin ja hänen kanssaan sielä huoneessa oli saatana, se oli kauhea paikka, ja mitään pääsyä ulos ei ollut. Hän sai kuitenkin uuden mahdollisuuden eikä kuollutkaan. Tämä oli toiskokemus, joten mieti minne paikkaan joudut jos kuolet?
[/quote]
Minä olen ainakin sen verran syntinen paska että jos helvetti on olemassa niin mä meen bilettämään sinne saatanan kanssa. Kaveritkin taitaa olla sinne matkalla, joten siinä mielessä seura on parempaa.
Yritin hukuttaa itseni. No eihän se onnistunut. Elämä jatkui normaalina, vituttaa vaan kun olin varma että pystyisin siihen enkä pystynytkään. Nyt yritän keksiä jotain muuta.