Pikkujoulumekko? sis. linkki
Kävisikö tämä ruskeiden saappaiden kanssa?
http://www.bubbleroom.fi/fi/naiset/object/minimekot/famous-dress-burgun…
Saappaat sellaiset vähän Maija Poppastyyliset, mutta korkoa 7-8cm.
Kommentit (25)
ja sopii varmasti hyvin mekon kanssa. mekko ei ole liian lyhyt eikä hutsumainen, siinähän on herranjumala pitkät hihatkin! jos siis olet hoikkalainen tietenkin, mutta se on oletettavaa kun mekon mallia "makkarankuori" ostit. :)
makkarankuorta en sanonut pahalla, se sana vaan kuvaa mun mielestä hyvin ihonmyötäistä mekkoa.
Tykkäisin itsekin tuosta, hoikka kun olen.
Takuulla saat ihailevia katseita ja saappaatkin ihan ok valinta, jos joudut liikkumaan välillä ulkosalla. Muutoin laita korkeekorkoiset avokkaat:)
Tykkäisin itsekin tuosta, hoikka kun olen.
Takuulla saat ihailevia katseita ja saappaatkin ihan ok valinta, jos joudut liikkumaan välillä ulkosalla. Muutoin laita korkeekorkoiset avokkaat:)
Nyt on mekko tilattu, pian pääsee sovittelemaan. :) Pähkäilin eilen illalla vielä kenkäasiaa, mutta kyllä nuo saappaat nyt ovat ainoa järkevä vaihtoehto. Toivottavasti sopivat!
Vaatii pitkät laihat sääret eikä läskiä. Saappaiden kanssa tulee munaa ihan varmasti, mielettömän seksikäs kokonaisuus.
Mulla ei ilmeisesti todellakaan ole miehen haku ekana mielessä, kun tulkitsin tuonkin kommentin pikaisesti luettuna niin, että asussa on "munaa". :D
ap
Mun tyyli on ehkä maanläheisempi, modernia, trendikästä mutta joskus jopa vähän hippivaikutteita. Siksi tuo viininpunainen mekko ja ruskeat saappaatkin ovatkin enemmän mun tyyliä.
ap