Onko ok kieltää mieheltä kaikki baarissakäynti, kun mies on
käynyt liikaa baarissa ja se on vienyt avioliiton eron partaalle? Saanko kieltää sen kokonaan joksikin aikaa, jotta näen, miten mies kotona ylipäätään on? Mies haluaisi jäädä kotiin asumaan. Minä en halua entistä tilannetta takaisin, mieluummin eroan.
Kommentit (34)
Kyse on odotuksista ja ehdoista ja toimintavaoista, joilla suhde ja perhe-elämä toimii. Miehen tapojen vuoksi harkitsen eroa, mutta olen antanut hänelle mahdollisuuden muuttaa tapojaan. Joku kysyi, saako mies kieltää minulta koneella olemisen. No tottakai. Jos mies sanoisi, että hän toivoisi, että olisin hänene seurassaan enkä tietokoneelle, tekisin sen saman tien. Mulla vain ei ole täällä miestä sanomassa niin. -ap
Jos todella on kyse toimintatavoista, kannattaisi varmaankin puhua sen oman miehesi kanssa. Jos se hänelle sopii,on ok, vai mitä?
molemmat vapaailtansa kotona, hänen näkemyksensä mukaan hän tarvitsee joskus illan kaveriseurassa baarissa. Sinun toiveesi ei ole siis ainoa oikea, ei välttämättä hänenkään.
Kumman pillin mukaan siis mennään?
Tosin mieshän saattaa kokea sen kieltämisenä, koska itse tekisi toisin. Ja on se minulle ehdoton ehto nyt. Tämä on joko-tai -tilanne. Eilen hän sanoi, että hänen ehdotuksensa oli röyhkeä eikä suhde toimi niin, mutta en voi tietää, kauanko tämä tuuli kestää. -ap
Hän teki myönnytyksen olla vain puolet elämänsä vapaailloista baarissa, ei siis joskus. -ap
molemmat vapaailtansa kotona, hänen näkemyksensä mukaan hän tarvitsee joskus illan kaveriseurassa baarissa. Sinun toiveesi ei ole siis ainoa oikea, ei välttämättä hänenkään. Kumman pillin mukaan siis mennään?
Tosin mieshän saattaa kokea sen kieltämisenä, koska itse tekisi toisin. Ja on se minulle ehdoton ehto nyt.
Taitaa mennä taas höpö höpö-osastoon tämäkin.
toisten ihmisten kanssa. Siksi. -ap
Tosin mieshän saattaa kokea sen kieltämisenä, koska itse tekisi toisin. Ja on se minulle ehdoton ehto nyt.
Taitaa mennä taas höpö höpö-osastoon tämäkin.
Minulla on hirveän paha mieli tästä tilanteesta, ja vaikka tiedän, mitä haluan, epäröin omia ratkaisujani. -ap
Miksi pitäisi?
Ei perheellisin kuulu notkua baarissa. Lapset ovat kärsijöitä!!! Älä salli moista!
mitä SINÄ tekisit minuna? -ap
jos "juomalupa" on sinun takanasi siitä seuraa vaan turhia riitoja ja kädenvääntöä siitä on juominen ok vai ei.
Sen sijaan voit kyllä määritellä sen mitä itse suostut suhteessa katsomaan ja mies sitten huomioi sen tai ei.
Mä koitin tuota rajoittamista kun miehellä tosiaan myös alko-ongelmaa, tuloksena oli jokaviikkoiset riidat siitä voiko mies juoda ja paljonko. Meidän käsitys muutamasta oli hyvin eri ja miehellä oli myös tapana venyä reissuillaan useita päiviä.
Lopulta sain tarpeekseni, sanoin etten aio katsella tuollaista enää enkä aio riidellä juomisesta enää. Miehen oli otettava itse vastuu omasta käytöksestään jos halusi elää perheensä kanssa. Mies päätti sitten lopettaa juomisen kokonaan. Sanoi että on se jo nähty ettei se hallinnassa pysy.
Aika näytää kuinka tässä käy, so far so good :)
Kyse on odotuksista ja ehdoista ja toimintavaoista, joilla suhde ja perhe-elämä toimii. Miehen tapojen vuoksi harkitsen eroa, mutta olen antanut hänelle mahdollisuuden muuttaa tapojaan.
Joku kysyi, saako mies kieltää minulta koneella olemisen. No tottakai. Jos mies sanoisi, että hän toivoisi, että olisin hänene seurassaan enkä tietokoneelle, tekisin sen saman tien. Mulla vain ei ole täällä miestä sanomassa niin. -ap