Onko ok kieltää mieheltä kaikki baarissakäynti, kun mies on
käynyt liikaa baarissa ja se on vienyt avioliiton eron partaalle? Saanko kieltää sen kokonaan joksikin aikaa, jotta näen, miten mies kotona ylipäätään on? Mies haluaisi jäädä kotiin asumaan. Minä en halua entistä tilannetta takaisin, mieluummin eroan.
Kommentit (34)
Tyrmäsin sen heti, koska hänellä on vain 2 vapaa-iltaa viikossa. Toisen siis istuisi baarissa. Nyt olen nollalinjalla. -ap
tekojensa merkitys. Jos sekoilu jatkuu niin ero.
jos olet hänen mielestään liikaa tietokoneella?
Et voi varsinaisesti kieltää aikuiselta ihmiseltä yhtään mitään. Jos hän käyttäytyy ja elää tavalla, joka ei sinulle sovi, voit ottaa ja lähteä pois. Jos hän rikkoo lakia, voit ilmoittaa siitä poliisille.
Kerro ihmeessä ennen lähtöäsi, ettet tyydy nykyiseen elämään, tälle tulee piste. Hän voi mukautua toiveisiisi, jos tahtoo.
viikossa vai mikä on ongelma tarkalleen tuossa kuviossa?
Miehen pitää itse tajuta mikä on liikaa. Jos ei tajua, en halua sitä.
En itse ainakaan tykkäisi, jos meidän lasten isä pyörisi vielä baareissa. Eikös se ole sinkkujen hommia? Joskus hommamme lastenhoitajan ja käymme yhdessä viihteellä. Harvemmin baareissa.
jos olet hänen mielestään liikaa tietokoneella?
Et voi varsinaisesti kieltää aikuiselta ihmiseltä yhtään mitään. Jos hän käyttäytyy ja elää tavalla, joka ei sinulle sovi, voit ottaa ja lähteä pois. Jos hän rikkoo lakia, voit ilmoittaa siitä poliisille.
Kerro ihmeessä ennen lähtöäsi, ettet tyydy nykyiseen elämään, tälle tulee piste. Hän voi mukautua toiveisiisi, jos tahtoo.
Kerrot miehellesi, ettet voi elää tuollaisen baari rökäleen kanssa. Ellei hän muutu, hän saa häipyä elämästäsi. Ei sinun tarvitse sietää mitää baarissa notkuvaa luuseria!!! Tsemppiä AP
Kännit ja poissaolo kotoa ovat ne ongelmat. Mies on siis tähän asti pitkään ollut poissa kaikki illat, joko töissä tai baarissa. Käy vain syömässä ja pesee joskus pyykkejä. -ap
Ihan on vapaaehtoista asua saman katon alla. Ei ole laissa kiellettyä käydä baarissa. Se pitää talo tai asunnon, joka sen kykenee maksamaan.
Miehen pitää itse tajuta mikä on liikaa. Jos ei tajua, en halua sitä.
Eli avioliitolle ja perheelle jäisi yksi ilta viikossa ja sunnuntaiaamu. Sanoinkin, että en halua häntä tänne minun sääntöjäni noudattamaan vaan hänen pitää itse haluta olla hyvä tälle perheelle ja avioliitolle. -ap
Ei kuulu baariin meno ukkomiehelle viikottain!!! Kasvukipuja miehellä, mutta niistä vaan on kasvettava ulos.
Ihan on vapaaehtoista asua saman katon alla. Ei ole laissa kiellettyä käydä baarissa. Se pitää talo tai asunnon, joka sen kykenee maksamaan.
Typerä kommentti.
Kannattaa lähteä eri teille. Pankaa talo myyntiin ja muuttakaa tahoillenne. Ei se ukko käskemällä rakasta yhtään enempää.
Kännit ja poissaolo kotoa ovat ne ongelmat. Mies on siis tähän asti pitkään ollut poissa kaikki illat, joko töissä tai baarissa. Käy vain syömässä ja pesee joskus pyykkejä. -ap
Ehkä tulee uudet ajatukset asioista, jos ei tarvi pitää perhe-elämäänne niin itsestäänselvyytenä, täysihoitolana, josta on mukava käydä baarissa ja ruokakin tulee nenän eteen.
liiallisen autoilun, kuntoilun ja vaikka syömisenkin, eri asia sitten on totteleeko mies vaimoaan kuin lapsi äitiään.
Jos mies ei hallitse alkoholinkäyttöään (voihan se baarissa juoda vaikka vissyä ja jutella henkeviä ystäviensä kanssa, avauksesta ei käy ilmi) on tuollainen kauapankäynti kertoja/ vko tai kk nöyryyttävää molemmille.
Mene, ap, AlAnonin sivuille, voit saada hyviä ajatuksia.
liiallisen autoilun, kuntoilun ja vaikka syömisenkin, eri asia sitten on totteleeko mies vaimoaan kuin lapsi äitiään. Jos mies ei hallitse alkoholinkäyttöään (voihan se baarissa juoda vaikka vissyä ja jutella henkeviä ystäviensä kanssa, avauksesta ei käy ilmi) on tuollainen kauapankäynti kertoja/ vko tai kk nöyryyttävää molemmille. Mene, ap, AlAnonin sivuille, voit saada hyviä ajatuksia.
liiallisen autoilun, kuntoilun ja vaikka syömisenkin, eri asia sitten on totteleeko mies vaimoaan kuin lapsi äitiään.
Jos mies ei hallitse alkoholinkäyttöään (voihan se baarissa juoda vaikka vissyä ja jutella henkeviä ystäviensä kanssa, avauksesta ei käy ilmi) on tuollainen kauapankäynti kertoja/ vko tai kk nöyryyttävää molemmille.
Mene, ap, AlAnonin sivuille, voit saada hyviä ajatuksia.
Nimenomaan näin. Puolisot eivät voi määrätä toisiaan mukautumaan johonkin muottiin. Eikä vaimo ole automaattisesti se UHRI, jolle kuuluu asunto ja lapset.
Miten se sun luvun tarvitsee, en ymmärrä.
Jos ei tohon pysty, toteuta uhkauksesi.