Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Singaporessa hirtettiin huumeiden salakuljettaja tänä aamuna

Vierailija
02.12.2005 |

Oletko ankarien rangaistusten kannattaja?

Mun mielestä huumeita kauppaavat ja tappajat sais pistää pois päiviltä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös ottaa huomioon että nuo salakuljettajat tietävät minkälaisia rangaistuksia noissa maissa seuraa. Ja jos ei tiedä syyttäköön itseään. Naurettavaa että kun jäädään kiinni niin aloitetaan kauhea valitus että pitää päästä vapaaksi.

Vierailija
2/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiipä seuraava salakuljettaja ehkä hieman tarkemmin tekosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti maksaa veljensä huumevelkoja. Joka tapauksessa tämän päivän lehdessä oli kuva hirtetyn murtuneestä äidistä, joka poistui viimeisestä tapaamisesta lapsensa kanssa. En ainakaan sen kuvan nähtyäni kannata teloitustoimia. Singapore on muutenkin melkoinen diktatuuri: jo 15 gramman salakuljetuksesta saa hirttotuomion. Barbaarista, kuten Australia totesi.

ierailija:

Oletko ankarien rangaistusten kannattaja?

Mun mielestä huumeita kauppaavat ja tappajat sais pistää pois päiviltä.

Vierailija
4/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirteen kun joutuu jonkun juoksupoika. Joku onneton ihminen, joka ehkä epätoivon vimmalla koettaa hankkia perheelle toimeentuloa, ja keinoa selvitä hengissä. Oikeat rikolliset syövät viinirypäleitä divaaneillaan. Ja vetävät kokaiiniviivoja yökerhoissa perintörahoilla.

Vierailija:

Pitää myös ottaa huomioon että nuo salakuljettajat tietävät minkälaisia rangaistuksia noissa maissa seuraa. Ja jos ei tiedä syyttäköön itseään. Naurettavaa että kun jäädään kiinni niin aloitetaan kauhea valitus että pitää päästä vapaaksi.

Vierailija
5/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se siinä vaiheessa viimeistään rupee vituttamaan jos, se päätyy lapsellesi tai jollekkin muulle lähimmäiselle.

Vierailija
6/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeasioissa EI KOSKAAN pidä hyväksyä lieventäviä asianhaaroja (ihan kuten ei raiskauksessa eikä murhassakaan). Huumeet voivat tavalla tai toisella tuhota toisen elämän.

Singaporella on tiukka, mutta hyvä linja!

Vierailija
7/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yhtä rikollista. Tätäkin tapausta vatvottu ties kuinka kauan ja australialaiset veronmaksajat joutuvat maksajiksi.

Vierailija
8/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se lakihan on kaikille sama. Jos minä ( jolla ei ole kosketuspintaa huumeisiin lainkaan ) olen tiennyt siitä jo usean vuoden ajan, olettaisin huumeiden kanssa tekemisissä olevankin tietävän.

Vierailija
9/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain pitää etsiä uusi epätoivoinen toimittamaan asiaa. Kyllä tekin voisitte harkita, jos perheenne elämä olisi kurjuutta ja lapsenne painaisivat pitkää päivää tehtaissa.

Niinniin... ette tietenkään voisi! Koska teillä on niin kerkea moraali!!! Huh!

Vierailija
10/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huumeasioissa EI KOSKAAN pidä hyväksyä lieventäviä asianhaaroja (ihan kuten ei raiskauksessa eikä murhassakaan). Huumeet voivat tavalla tai toisella tuhota toisen elämän.

Vierailija
11/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta australialaisesta, miksi pitäisi maksaa veljen huumevelkoja? hoitakoon veli itse asiansa.

Vierailija
12/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä annettu edes halata äitiään ennen... Kauhia paikka. Nuori mies samanikäinen kuin itse olen. Ahdistavaa. Olen Amnestyn jäsen ja toivon, että kuolemantuomioista luovuttaisiin.

Vierailija
13/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisille koululaisille jossain päin maailmaa, minä haluan että tommonen peli loppuu ja niin haluaa viranomaisetkin.

ap

Vierailija
14/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo voinut vaikka yrittää ryöstää pankkia tms. jos ne rahat nyt kerran oli rikollisesti saatava. Syyttäkööt itseään. Olen suorastaan kyllästynyt länsimaisten huumevankiloissa olevien/olleiden kirjoihin ja elokuviin.

Vierailija
15/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti kielletty maailma; jos siihen sortuvat ja tätä pahuutta alkaisivat jakaa, olisin yhtä julma heitäkin kohtaan.

ap

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
16/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma menee, kaikki pyörii estottomasti kamoissa

Vierailija
17/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täysijärkinen kyllä tietää että huumeiden salakuljetus on väärin ja laitonta!

Vierailija
18/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

maailma menee, kaikki pyörii estottomasti kamoissa

Vierailija
19/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tänne voisi ottaa saman käytännön. Olen muuten kuolemantuomion kannalla. Ja siitäkin huolimatta että lapseni tai muu läheiseni tekisi jotain sellaista, mistä saa kuolemantuomion. Niin makaa, kuin petaa.

T. nro 8

Vierailija
20/51 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä pitää tappaa? Ovatko siis ainoat mahdollisuudet joko silmien sulkeminen tai henki pois? Onhan vankilatkin keksitty, ja muut rangaistusmuodot. Tappaminen on keskiaikaista, ja on aika järkkyä, että sitä puolustellaan täällä Suomessakin, jossa asuu muka sivistyneitä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme