Hauskin "uhkaus" minkä lapsi on esittänyt? Meillä
tytär 5v ilmoitti kun illalla piti mennä nukkumaan: "ja sä et äiti sitten saa tulla mun synttäreille, mää kiellän sua".
Hiukan nauratti kun tytöltä taisi jäädä pohtimatta, kuka ne synttärit oikein hänelle järjestää.
Kommentit (80)
"Heitän vauvan ulkoroskikseen." -koska ei saanut jakamatonta huomiotani.
Nyt samainen kaveri, 10v.
teki yhtenä iltana itsekseen (olevinaan hyvääkin) diidiä (olin hermostunut kaverin hitauteen iltapesulle menon suhteen): Sovitaan niin, että jos äiti ehtii ensin, mä joudun antaa 10 pusua, jos mä ehdin ensin annan äidille 50 pusua.
-Joo, sopii. Molempi parempi, äidille.
Tajusi oman diilinsä "hölmöyden" vasta nukkumaan käydessään.
pahaa unta, sekä ilmoitettu että en ole kutsuttu synttäreille.
Mä en tule ikinä sun viereen yöllä. Saat nukkua YKSIN isän kanssa.
Jiiihuuuu sanoo äiti.
Meillä ei taida olla mitään erityisiä uhkauksia kuulunut, paitsi että vajaa nelivuotias poika välillä kotona möksähtää kun jotain kielletään, ja tänäänkin ulvahti että "Minä oon nyt suuttunut!", marssi huoneeseensa ja huusi ovelta: "Ja nyt minä pamautan oven!" Hetken hiljaisuus ja sitten PAM. :)
5 vuotias hermostui pikkuveljeen ja kysyi "annetaanko me se joulupukille?"
ja oon sanonu: voi jeesus!
No niin... Olimme koko perhe autossa ja saimme miehen kanssa hauskuutta, kun tytär luki osoitekyltin väärin. Itse kikatin asialle enemmänkin (hyi minua), jolloinka keskimmäinen lapsista kimmastui, kun ei itse ymmärtänyt tilannetta ja uhkasi sanoa ruman sanan, jos en lopeta. Jatkoin nauramista, jolloin takapenkiltä kuului kiukkuinen ääni, joka sanoi sadattelevaan sävyyn: "jeesus"! Tuon jälkeen minä ulvoin naurusta kilometrien ajan. =)
että "mä en oo enää sun lapsi!", jos ei saa tahtoaan läpi. Tyynesti vaan kysyn, että kenen lapsi sitten ajattelit olla. :)
Ilmoitti, että ei syö koskaan mitään. Juoksi leikkimään ja kävi sanomassa hetikohta, että syö heti kun laitan pöytään karkkia ja jäätelöä.
Kyllä kompromisseja voi tehdä. 
Ilmoitti että hyppää matkalla koirankakkaan jos on pakko mennä.
;-)
Meillä iskä menee vankilaan ja äiti roskikseen.
yritin rauhoitella tyttöä, tämä huutaa naama punaisena, mä en kuule haluakaan olla tuollainen nynny kuin sinä.
jos ei tapahdu jotain mitä lapsi 4v. haluaa niin tulee kieli ulos....
Mun kolme vuotias aikanaan uhkaili, jollei saanut tahtoaan lävitse" sit mä muutun perhoseksi ja lennän pois"
Stockmannin täydessä hississä, kun joutui istumaan vaunuissa. "Äiti tyhmä. Heitän nämä kaikki ihmiset roskikseen." Yksi mies sanoi siihen:"huiiii minua alkoi pelottaa." Koko hissillinen ihmisiä nauroi kiukkupussille.
jos ei saanut katsoa vielä yhtä jaksoa Hirveää Henriä, kakkaa meidän (mun ja mieheni) päälle.
Ei saanut. Eikä kyllä kakannutkaan.
3-v poika on uhannut:
Leikkaan saksilla sun pään irti!
Leikkaan sinua saksilla!
Kaadun ja pää halkeaa!
Ville (hän itse) saa kaatua portaissa!
Jännää ettei ole vielä pikkuveljään uhannut sanallisesti mitenkään, viha kohdistuu vain itseensä ja kieltäjään. Hän myös hakkaa nyrkeillä omaa päätään kun kielletään ja harmittaa kovasti.....
Keskimmäinen lapsi oli joskus 2-vuotiaana kiukutellut koko illan, ja oli aivan rättiväsynyt. Taistelun jälkeen meni sänkyyn ja halusi jo itsekin nukkumaan, vaan ei luonto antanut periksi. Ei jaksanut enää edes itkeä, mutta huuteli parin minuutin välein sängystään:"en lopettanut vielä!", "aion vielä jatkaa!", "huudan koko yön!"...kunnes nukahti.
Hyvät suunnitelmat lapsella :D
"Jos en pääse teidän (isänsä ja minun) viereen nukkumaan, voi olla että pissaan omaan sänkyyni"
"Mä en syö karkkipäivänä ollenkaan karkkia jos et tottele mua" (kauheeta, toivottavasti ei toteuta)
Tässä nyt vaan tuli muutama legendaarinen mieleen.
uhkasi hyppiä mun haudan päällä kun oon kuollut. En muista mistä suuttui, mutta oli jotain 4vuotias. On kyllä jäänyt ikuisesti mieleen tuo uhkaus, että mistä ihmeestä niin pienelle tuli tuollaista mieleen.