Hauskin "uhkaus" minkä lapsi on esittänyt? Meillä
tytär 5v ilmoitti kun illalla piti mennä nukkumaan: "ja sä et äiti sitten saa tulla mun synttäreille, mää kiellän sua".
Hiukan nauratti kun tytöltä taisi jäädä pohtimatta, kuka ne synttärit oikein hänelle järjestää.
Kommentit (80)
ja päätti lähteä pois. Oli keränny jotain tavaroita reppuunsa ja lähteny pois. Oli tullu muutaman minuutin jälkeen takaisin ja kysyny vieläkö meillä on tuo sama kissa?
Poika 4v sanoi, että jos ei pääse HETI (keskellä päivää) kylpyyn, ei syö enään ikinä karkkia. Noh, passaa minulle :)
On monta kertaa ilmoittanut etsivansa uuden perheen (jos ei ole saanut tahtoaan lapi). Miettinyt muuttavansa eraan kaverinsa luokse.
Tahan mennessa kuitenkin onaina paatynyt jaamaan tahan meidan perheeseen asumaan.
- Pikkuveli 2 vuotta vanhemmalle isosiskolleen joka oli kiusannut: "Sitten kun mä kasvan isoksi mä teen susta pelkkää silppua." Sitten alkoi lauleskella tytölle: "Sun murusia, sun murusia, eikä YHTÄÄN EHJIÄ!"
- Tytär uhkasi kerran uhmaikäisenä laittaa mun hiukset tuleen kun nukun
Väsyneenä kiukuttelu nukkumaanmenon kanssa.
Nukahti 2 minuutin päästä, kun oli niin poikki. 
Ei käy pesulla vaan haiseskelee vaan.
Ostaa oman asunnon ja tuo pyykit mulle
Ei käy pesulla vaan haiseskelee vaan.
Tämä uhkasi, että soittaa hätänumeroon ja ilmoittaa, että hakkaan häntä... Ja soitti! Huomaamatta livahti käytävällä kolikkopuhelimen luo ja ehti näppäillä numeron ja sanoakin jotakin, ennen kuin kerettiin väliin. Onneksi väärällä kielellä ;)
"jos et tee niinkuin minä sanon, niin muutan lastenkotiin. siellä ei ole aikuisia määräämässä."
;-)
Mä irrotan sun pään ja potkaisen sen ylämäkeen!!!!
tytär 5v ilmoitti kun illalla piti mennä nukkumaan: "ja sä et äiti sitten saa tulla mun synttäreille, mää kiellän sua".
Hiukan nauratti kun tytöltä taisi jäädä pohtimatta, kuka ne synttärit oikein hänelle järjestää.
Meillä tytär hakkasi vessan ovea kun olin asioilla siellä, ja kun en heti avannut ovea, karjui, että "jos et heti avaa, mä perun sun synttärit!"
Sitten kun mä olen äiti,
-mä en ikinä anna mun lapsille karkkia / -anna mun lasten tehdä mitään
-mä komennan mun lapsia.... Jne.
Lapsenlapsiraukat:)
"Mä en sitten IKINÄ kasva, hengitä, juokse enkä ainakaan kuole, kun oot niin tyhmä!". Näin sanoi jouduttuaan jäähylle pikkusiskon lyömisestä.
Mä irrotan sun pään ja potkaisen sen ylämäkeen!!!!
Ihana!
täällä on niin paskaa ruokaakin! Sanoin sen ,kun muutat ja muuttihan sitten. Tuli käymään kodissa jonkin ajan kuluttua. Katseli jääkaapin sisältöä ,ai täällä on juustoakin ja muitakin herkkuja. Hymyilytti ,ai herkkuja ennehän ne oli ihan paskaa.
4v poika sanoi
...., niin et saa enää rakastaa minua.
Sanoin siihen, että et voi mitään, mä rakastan aina vaan.
ÄITIIIII MÄ ALAN KYLLÄ HANKALAKSI!
En tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa. 
Ilmoitti että hän muuttaa pois Suomesta ETELÄÄN äidin (huom!) rahoilla ja sitten pelaa viikon verran kaikki yöt EIKÄ mene eskariin. Pikkuveli 4.5v tähän huolestuneena että millä me sitten ostetaan ruokaa....? Minä sitten totesin että minun rahoillani herra 6v pääsee korkeintaan Helsinkiin asti...
Ei erottu ja piti asua kotona edelleen.
ja tuumasi siinä äiti kuka minua hoiti , kun sinä olit pieni?