Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

harmittaa kun en osaa käyttää olenkaan hameita enkä mekkoja

Vierailija
26.07.2012 |

mikä ihme mua vaivaa? olen ihan normaalikokoinen ihminen että mistää läskien peittelystä ei pitäisi olla kyse.

että tälläiset murheet mulla :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita varovasti kotona! Sitten voit käydä jossain jo kodin ulkopuolella lyhyen reissun ja huomata että hame tai mekko on ok! Tai sitten jos pääset mökille, toiseen kaupunkiin tai ihan mihin vaan normaalista poikkeavaan ympäristöön niin sekin saattaa helpottaa. Onko sulla yhtään hametta tai mekkoa?

Vierailija
2/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mekko tai hame, jopa vesisateessa. :)

Löysin mekot ja hameet tosin vasta lähempänä kolmeakymppiä ja nyt olen 33v. Ei voi olla naisellisempaa oloa kuin helman hulmahtaessa ja asian kruunaa tietysti korot.

Olen ihan normipainoinen, useamman lapsen äiti, ja suht tyytyväinen kroppaani. Tai no - ainahan sen viisi kiloa voisi pudottaa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mahdollisuus saada pukeutumisneuvoja. Valitkaa yhdessä sinulle muutama mekko/hame, siihen sopivia paitoja ja saappaat.

Jos rahaa on niukemmalti. Osta ensimmäiseksi mieleisesi saappaat tai muut vastaavat. Sen jälkeen alat hiljakseen etsimään siihen hametta ja kyn löydät sen, etsit siihen sopivan paidan.

Vierailija
4/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vihasin mekkoja. Opin käyttämään niitä vasta 3 -kymppisenä. Aloitin farkkuhameesta.

Vierailija
5/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut "koteloi" jalat ja haarat turvalliseen kuoreen, mutta hameessa olet suojattomampi. Suosittelen maksimekkoa turvallisuudentunteen maksimoimiseksi, jos haluat aloitella hameen käyttöä.

Vierailija
6/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivoakaan lähteä ulos pelkkä mekko päällä, alkkarit alla. Järkkyä, ei kykene! Mutta caprimittaiset leggingsit tai syksyllä sellaiset paksut neulemalliset sukkahousut auttavat asiaa, ei ole niin alaston olo. Plus että kotona osaan käyttää mekkoa oloasuna ihan pelkiltään, sekin auttaa.

Vierailija
7/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa mulla on tosi nättejä mekkoja ja hameita, jotenkin miellän ne vain niin "ylipukeutumiseksi" tai juhlavampaan pukeutumiseen etten osaa niitä arkena käyttää. Farkut on vaan niin helpot ja "turvalliset" :)

Kolmekymppiä alkaa minullakin kohta olla lasissa, ja olisi kiva oppia pukeutumaan naisellisesti.

Vierailija
8/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi liian juhlava ollakin arkikäyttöön. Mutta esim. farkkuhame tai vakosamettihame ei koskaan ole juhlamekko =voi huoletta käyttää ilman että näyttää ylipukeutuneelta.

Vierailija
9/13 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissa on turvaton olo, ikään kuin peffa olisi kaikkien nähtävillä, vaikka olen hoikka eikä "läskejä" tarvitsisi hävetä. Käytänkin housuja vain reisiin asti olevien tunikoiden kanssa.

Hameissakin tykkään eniten tukevista kankaista, vaikka pituus olisi lyhytkin. Ei siis mitään ihoa nuolevia trikoita tai liehuvia kankaita.

Vierailija
10/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vasta opettelen tätä taitoa, mutta se auttaa jo paljon kun tajuaa, että hameita on vaikka minkä mallisia, ja täytyy löytää se omaa silmää miellyttävä tyyli. Selaile Pinterestiä tai vastaavaa, ja luo vaikka oma kansio innostaville kuville. Minä huomasin tällä tavalla kynähameiden olevan se juttu. Hameet ovat aina tuntuneet liian feminiinisiltä, mutta kynähameita käyttävät johtavissa asemissa olevat ja ammattimaiset, voimakkaat naiset, joita voin kernaasti käyttää ikään kuin esikuvina. Ne sopivat myös muuhun tyyliini, koska ne ovat siistilinjaisia ja klassisia, vailla mitään ns. turhaa. (Tämä siis noin esimerkiksi. Sinulla on tietysti ne omat mentaaliset mielleyhtymäsi, eikä niistä tarvitse kenenkään sinut hame päällä näkevän tietää, mutta auttaa selvittää niitä itselleen.)

Vierailija
11/13 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot on aivan kamalia mun päällä. En voisi käyttää koskaan. Kyse siis siitä että niissä olo on vain todella hirvittävä ja jotenkin väärä. Muiden päällä ne näyttää nätiltä. 

Vierailija
12/13 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menet arvokkaisiin juhliin ?

Housut jalassa ?

Vierailija
13/13 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi jumalauta mitä juttuja, ei oo totta...