Pika-apua! Mikä suklaarasia on nyt hyväksyttävä tuliainen?
Olen lähdössä kauppaan ja päätin viedä huomiseen kyläpaikkaan suklaarasian tuliaisiksi. En tosin tiedä, minkä rasian uskallan viedä.
Ystäväni on tarkka luomu-ihminen. Rasian pitäisi varmaan olla kotimainen ja luomua tmv. Mitä sellaista sopivaa saisi tavallisesta marketista?
Kommentit (8)
Mutta monissa tavallisissakin marketeissa on ihan hyvät valikoimat luomu/reilun kaupan suklaata. Levyinä siis. Pari suklaalevyä nätisti paketoituna vois olla ihan hyvä tuliainen.
niin eihän hän ala tuliaisista valittaa. Ja taitaa olla luomusuklaat vähissä..
Pandaa tai fazeria, ne on ainakin olevinaan suomalaisia.
Tai sit keräät pähkinähyllystä asetelman luomupähkinöitä,rusinoita, reilunkaupan kahvia tai teetä..
Pandan suklaarasiat tölvättiin täällä viime vuonna surkeina tuliaisina. Itse tykkään kyllä Pandan suklaasta. Fazerista en ehkä niinkään. Jos ostaisin kenelle muulle tahansa, veisin Lindtin suklaarasian. Mutta tälle kaverille en uskalla.
Muistan, miten valkkasin hänen lapselleen aikoinaan vauvalahjan. Ostin Sophie le Giraffen, kun sitä oli mainostettu Ranskassa valmistetuksi, perinteiseksi, luonnonmateriaaleista tehdyksi kulttileluksi.
Kaverini alkoi napista, että rasiassa ei lue valmistusmaata. Sanoin, että se on ranskalainen. Joo, mutta ei lue paketissa. Sitten alkoi valitus, kun lelu oli lateksia. Hän kuulemma inhoaa lateksin hajua!
ELi meni 25 euroa kankkulan kaivoon. Koko vierailun ajan kaverini käyttäytyi kuin olisi ollut paras, että olisin vienyt lelun mukanani. Seuraavan lapsen syntyessä vein vain kukkia.
Eli nyt yritän arpoa, mikä tuliainen olisi mieluisa. Ja on tosi tarkka siitä, että kaiken on oltava luomua ja mieluiten suomalaista.
Kuulostaa ärsyttävältä ihmiseltä se sun kaveris.
.
Eli nyt yritän arpoa, mikä tuliainen olisi mieluisa. Ja on tosi tarkka siitä, että kaiken on oltava luomua ja mieluiten suomalaista.
Pussillinen lanttuja ja lanttuloora resepti
Veisin varmaan reilun kaupan suklaata levyn ja paketti luomuteetä tai kahvia..
Hän on vasta aikuisiällä muuttunut luomu-pellava-vain harmaa on hyväksyttävä väri maailmassa-natsiksi.
Nyttemmin olen alkanut miettiä, haluanko enää olla hänen kaverinsa. Viimeistään, kun oltiin yhdessä kaupungilla. Hän alkoi ylistää vaatekaupassa jotain harmaita vaatteita, kun ne on niin KAUNIITA!
Viereisessä rekissä oli violetti paita. Sille hän nyrpisti ja sanoi kovaan ääneen, ettei voi ymmärtää, miten joku voi käyttää violettia. Kamala väri, ei sovi kenellekään eikä mihinkään.
Mulla sattui olemaan violetti pusero päällä. Ja kotona violetteja sohvatyynyjä.
Ehkä kannattaisi soittaa ja sanoa, etten tulekaan... Olkoon keskenään harmaassa täydellisessä luomumaailmassaan.
vaikka muutamia erilainen luomusuklaalevy, ainakin Prismasta löytyy.