Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pian 40v ja jätin perheeni.Olenko idiootti?

Vierailija
16.11.2012 |

Löin ex-vaimoani vuoskaudet silloin tällöin vedin hiuksista,aiheutin käsiin mustelmia ja raahasin suihkuun väkisin.Vaimo lopetti antamasta seksiä.Sitten aloin pettää häntä ja lopulta jätin.Jätin tyhjän päälle,vein kaiken paitsi isot huonekalut kämpästä.Olen etä-isä.Nyt vituttaa sillä lapset on niin kivoja.ex-vaimo ei suostu koskaan yhteishuoltajuuteen.Epäilen että kostaa mulle vielä kaiken.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet nää lapsiasi usein,ties vaikka hakkaisit niitä.

Vierailija
2/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika luonnollinen juttu.Että miehen kosketus kertoo kunnioituksesta tai sen puutteesta naista kohtaan/aivan sama oletko humalassa/selvinpäin kun lyöt tai pakotat seksiin tutun/vieraan ihmisen.Olet raiskaaja ja väkivaltainen psykopaatti.Lähestymieskielto olisi paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta lähtee juorut liikkeelle ja saat maineen naistenhakkaajana.Ennen pitkää joku naisista tekee rikosilmoituksen.Ehkä lastesi äiti ei lasten takia halunnut sotkea poliisia mukaan,sääli sinua ihmisenä.Muut eivät ole välttämättä niin kilttejä.Nyt eronneena joudut purkaamaan pahan olosi toisiin ihmisiin,tämä on testi sinulle väkivaltaan taipuvainen,milloin lyöt muita naisia?

Vierailija
4/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sen takia, että "jätit" vaimosi, vaan siksi että:

1. Pahoinpitelit häntä

2. Veit häneltä omaisuuden

3. Luulet, että olet joku aarre, jonka vaimosi haluaisi takaisin.

Jos olisit ollut mun mies, niin olisin hakenut lähestymiskiellon ja tekisin kaikkeni, että et saisi tavata lapsiasi.

Vierailija
5/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kysymässä kun rouvaa ei näkynyt kaduilla viikkoihin,että onko kaikki ok.Mies pelästyi otti jalat alleen ja katosi kuin pieru saharaan.

Vierailija
6/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja lyöminen eivät auta,päädyt vain ongelmiin viranomaisten kanssa.Lopulta niin käy,jos et lopeta.Väkivaltaisuus jatkuu,kohde vain muuttuu.Niin ne linnakundit ottaa uuden uhrin.

Vierailija
7/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaat heidän äitiä,petät jne.Viet kodista eli lapsilta myös tavarat.Sä olet järkyttävä tapaus,lyöt,petät,jätät,viet tavarat.Missä tuollaisia ihmisiä kasvaa?Olet järkyttävä tunteeton tuleva kriminaali.Ihme ettet ole jo käynytkin poliisin putkassa?

Vierailija
8/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä täysin idiootilta kuulostat, mutta noihin kaikkiin muihin perustuen, et sen takia että älysit jättää perheesi rauhaan

Vierailija
9/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottihan sä olet, perheen jättäminen oli sun ainoa viisas teko. Onneksi pääsivät eroon tollasesta paskaläjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme