Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI euroopplasten autojen omistajat eivät osaa käyttäytyä bensa-asemalla ??

Vierailija
16.11.2012 |

V'ttu mitä idiootteja useimmat.

Minulla siis japanilainen auto, jonka bensatankki on ERI puolella kuin suurimman osan kotteroista. Ja joudun jonottamaan tankille eri suunnasta kuin muut. T-o-D-E-L-L-A usein käy niin että kun joudun jonottamaan tankkaavaa autoa nokan puolella niin SILTI joku idiootti änkeää tankkaavan auton perään JA kuvittelee oman vuoronsa olevan seuraavana... vaikka minä siis olen ensimmäisenä

Monta kertaa olen joutunut tankkaavan auton lähdettyä änkeämään tankille väkisisn ja kiilaamaan "toisena jonossa olevan" niin ettei bensaletku ulotu hänelle. JA kaikki idiootit ovat miehiä !

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tajua noita tankkipuheitanne. Minulla on eurooppalainen VW, jossa on tankki vasemmalla, mutta on myös eurooppalainen Peugeot, jossa on tankin luukku oikealla puolella. Ei se siitä auton valmistusmaasta ole kiinni. On myös -72 jenkki, jossa tankin luukku on peräti takapuskurin kohdalla, se menisi varmaan ap:n ymmärryksen yli täysin :-).

eikös tämä ollut AP:n ongelma, eli että autot jonottavat molemmille puolille tankkia AP:sta katsoen "väärästä" suunnasta. Eli sama kummalle puolelle tankkia ajaisi, siellä vastapuolella olisi jono kuitenkin.

Hitto kun täällä ei osata LUKEA...... jos joku puoli olisi vapaa, miksi vetäisin letkun auton yli ?? Haloo

t. ap jolla on 50 000 japsimaasturi

Vierailija
22/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ilmeisesti kuuluu joukkoon joka ei osaa tankata kuin sillä yhdellä oikeaksi katsomallaan tavalla. Ymmärys ei riitä että toisella puolellekin voi ajaa, vaikka pakilla. Kerran olin tankkaamassa ja koko mittarikenttä oli muuten vapaa, mutta autoilija jäi odottaan että pääsi ajamaan siihen samaan :) Eivät tiedä kääntyvistä etupyöristä, pakista eikä mistään muuustakaan mitään. TIRSK. Ja kädettömien tyyliin se vika on aina jossain muualla kuin itsessä.

osaatteko esim lukea ? tai ymmärtää lukemaanne ? ilmeisesti ette.

Käsittääkseni ap puhui siitä että autot joilla on oikalla puolella tankki ajavat JOKA SUUNNASTA tankille eli vaikka menisit mille puolelle tahansa niin sinulla on edessä tankkaavan auton konepelti ( katsokaa jos sinun autossa on tankki vasemmalla puolella ja muilla oikealla niin olet AINA JONOSSA EDELLISEN AUTON NOKAN EDESSÄ)

Piirtäkää vaikka paperille jos ette muuten ymmärrä !!

Miten menette tankille kyseisessä tapauksessa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joudun jonottamaan tankille eri suunnasta kuin muut. T-o-D-E-L-L-A usein käy niin että kun joudun jonottamaan tankkaavaa autoa nokan puolella

Miksi ihmeessä odotat vuoroasi siellä edeltäjän nokan puolella?? Varmaan sitäkin vituttaa, kun sinä tulet siihen hänen eteensä, eikä pääse helposti poistumaan tankilta... Mä en ymmärrä sua ap, itse olet tämän ongelman nyt itsellesi luonut!

tässähän on monta kertaa sanottu ettö tankit ovat joka puolelta täynnä autoja joilla tankki on eri puolella kuin ap

Vierailija
24/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se tankannut auto pääsee lähtemään pois tankilta, jos ap:n auto blokkaa tien? Oikeastihan tässä ei ole mitään ongelmaa. Jonotat niin kuin muutkin, ja jos et pääse valitsemaan, kummalle puolelle pumppuja ajat, otat letkun, viet sen auton yli ja työnnät pistoolin tankkiin. Kukahan se idiootti tässä nyt taas olikaan?

pikkukopperoissahan tähä ehkä onnistuu. Mutta ison auton yli letku ei missään nimessä riitä

Vierailija
25/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole meidän tila-autolla samaa ongelmaa saanut aikaiseksi kuin ap.

Vierailija
26/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun japsissani muuten on tankki oikealla, miksi ihmeessä ajat toisen eteen kun tämä yrittää pois tankilta varsikin kun toinen jonottaa takana, aika törppö olet.

Vierailija
27/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on iso japsimaasturi, jossa tankki vasemmalla puolella. Lähihuoltamolla on kaksi tankkia ja AINA neljä pitkää jonoa juuri siten, että kaikilla tankki oikealla.

Ainoa vaihtoehto on mennä ekan auton nokan eteen jonottamaan, piha on niin ahdas, että en ala siellä kääntymään ja peruuttelemaan (kuten joku valopää taas ehdotti)

Ja vaikka olen "jonossa" ja on minun vuoro, niin miehet yrittävät tunkea tankille vaikka ei ole heidän vuoro

En voi ymmärtää, miten joku ei muka tajua vaan antaa kommentteja "ajakaa toiselle puolelle" " tankatkaa letkulla auton yli " (ei muuten onnistu, letku ei yllä maasturin yli)

Vierailija
28/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun japsissani muuten on tankki oikealla, miksi ihmeessä ajat toisen eteen kun tämä yrittää pois tankilta varsikin kun toinen jonottaa takana, aika törppö olet.

mihin sitten ap:n pitäisi ajaa ? Jos eteen ei voi ja jos taakse ajaa niin tankki on väärällä puolella.. huoh mitä porukkaa

Vierailija
29/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne vaan menette vaikka kurjaa on.

Vierailija
30/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se tankannut auto pääsee lähtemään pois tankilta, jos ap:n auto blokkaa tien? Oikeastihan tässä ei ole mitään ongelmaa. Jonotat niin kuin muutkin, ja jos et pääse valitsemaan, kummalle puolelle pumppuja ajat, otat letkun, viet sen auton yli ja työnnät pistoolin tankkiin. Kukahan se idiootti tässä nyt taas olikaan?

pikkukopperoissahan tähä ehkä onnistuu. Mutta ison auton yli letku ei missään nimessä riitä

Ei sitä letkua todellakaan kannataa yli vetää.

Jos tarvii niin sitten alta, ja sinne päin ne isotkin autot on aikas tasan tarkkaan saman kokosia, itseasiassa isossa autossa matka on jopa pienempi.

Pikkurouva on hyvä vaan...

Vierailija
31/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan takakautta ympari.

Vierailija
32/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä letkua todellakaan kannataa yli vetää. Jos tarvii niin sitten alta, ja sinne päin ne isotkin autot on aikas tasan tarkkaan saman kokosia, itseasiassa isossa autossa matka on jopa pienempi. Pikkurouva on hyvä vaan...

mamma vetää letkun auton ALTA tai YLI... ja kuvittelee että se on täysin normaalia. Kyllä miehet nauravat sinulle.... aikuispissis

Vierailija
33/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ikinä ole ollut huoltamolla, jossa on niin pitkä letku että se ulottuisi toisella puolella olevaan bensatankkiin...eihän se letku ole kuin max 1 metri... enkä sen puoleen ole koskaan nähnyt kenenkään tekevän niin !

Vierailija
34/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sitten ap:n pitäisi ajaa ? Jos eteen ei voi ja jos taakse ajaa niin tankki on väärällä puolella.. huoh mitä porukkaa

Yleensä niitä on pareittain ja kaksi samassa välissä. Tyhmäkö olet itse?

Vierailija
35/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan takakautta ympari.

Vierailija
36/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös -72 jenkki, jossa tankin luukku on peräti takapuskurin kohdalla, se menisi varmaan ap:n ymmärryksen yli täysin :-).

Ja meillä oli ennen muinoin VW Kupla, jonka etuluukku (siis se, mikä vesivehkeissä on konepelti) piti avata tankatessa auki, sillä bensatankki löytyi sieltä, tankin korkki kivasti keskellä. Ei tämä ap varmaan löytäisi siitä autosta koko tankkia. :D :D

Vierailija
37/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niitä on pareittain ja kaksi samassa välissä. Tyhmäkö olet itse?

että siellä on samanlainen jono, mutta toiseen suuntaan. Eli AP olisi väärällä puolella sielläkin.

Vierailija
38/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ajokortti pois. Tai ainakin tämän säikeen urpoilta.

Vierailija
39/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ikinä ole ollut huoltamolla, jossa on niin pitkä letku että se ulottuisi toisella puolella olevaan bensatankkiin...eihän se letku ole kuin max 1 metri... enkä sen puoleen ole koskaan nähnyt kenenkään tekevän niin !

Ootko huomannut, että sitäletkua saa vedettyä ulospäin, jolloin mittaa kyllä riittää. Ja ajatus varmaankin oli, että letku vedetään auton takaa toiselle puolelle, jolloin auto ajetaan luonnollisesti hieman normaalia edemmäksi, jolloin matka ei ole pitkä. Ihan sama miten iso, komee tai kallis auto, kyllä yltää.

Apn kannattaa käydä yöllä tankkaamassa, jolloin siellä asemalla on vähän vähemmän ruuhkaa. Problem solved!

Vierailija
40/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan takakautta ympari.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fiDtZsvTIVE" alt="http://www.youtube.com/watch?v=fiDtZsvTIVE">http://www.youtube.com/watch?v=fiDtZsvTIVE</a&gt;

Miksi sinne asemalle pitaa muuten tunkea aina ruuhka-aikaan jos on yleensa vaikeuksia tankkaamisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi