Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI euroopplasten autojen omistajat eivät osaa käyttäytyä bensa-asemalla ??

Vierailija
16.11.2012 |

V'ttu mitä idiootteja useimmat.

Minulla siis japanilainen auto, jonka bensatankki on ERI puolella kuin suurimman osan kotteroista. Ja joudun jonottamaan tankille eri suunnasta kuin muut. T-o-D-E-L-L-A usein käy niin että kun joudun jonottamaan tankkaavaa autoa nokan puolella niin SILTI joku idiootti änkeää tankkaavan auton perään JA kuvittelee oman vuoronsa olevan seuraavana... vaikka minä siis olen ensimmäisenä

Monta kertaa olen joutunut tankkaavan auton lähdettyä änkeämään tankille väkisisn ja kiilaamaan "toisena jonossa olevan" niin ettei bensaletku ulotu hänelle. JA kaikki idiootit ovat miehiä !

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun japsissani muuten on tankki oikealla, miksi ihmeessä ajat toisen eteen kun tämä yrittää pois tankilta varsikin kun toinen jonottaa takana, aika törppö olet.

mihin sitten ap:n pitäisi ajaa ? Jos eteen ei voi ja jos taakse ajaa niin tankki on väärällä puolella.. huoh mitä porukkaa

Yleensä niitä on pareittain ja kaksi samassa välissä. Tyhmäkö olet itse?

että ihminen voi olla yksinkertainen. Kun ei ole vapaana mitään puolta, vaan joka puolella on jo auto. Toistan- JOKA puolella on auto. Toistan- kaksi tankkia ja neljällä puolella auto

Toistanko vielä, vai tajuatko jo ?

Vierailija
42/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap jolla on 50 000 japsimaasturi

Siis onko sinulla viiskyt tonnia painava japsimaasturi vai viidenkymmenen tuhannen euron japsimaasturi? Vähän tarkkuutta tekstiin, kiitos!

Toinen kysymys: miten japsimaasturin hinta vaikuttaa sen tankkaamiseen? Onko viidenkymmenen tonnin japsimaasturia vaikeampi tankata kuin neljänkymmenen tai kolmenkymmenen tonnin (painoa tai hintaa) japsimaasturi, vai mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ehkä sinun olisi ostettava seitsemänkymmenen tonnin japsimaasturi, niin tankkaaminen olisi helpompaa, mitäs luulet? Kerro nyt ihmeessä, odotan vastaustasi ihan tulisilla hiilillä!

(ja jos olet niin pönttö kuin miltä vaikutat, niin kerrottakoon, että edellisessä on reilusti sarkasmista kyse)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kannattaa käydä yöllä tankkaamassa, jolloin siellä asemalla on vähän vähemmän ruuhkaa. Problem solved!

Exactly!

Vierailija
44/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida kenelläkään olla autoa tai eivät ainakaan uskalla tankata. Kun eivät tajua, että tankeille on JOKA SUUNNASTA jono. Ja muut eivät anna tilaa, jos tulee heidän näkökulmasta "väärältä puolelta"

Yksinkertaista

Vierailija
45/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sinulla viiskyt tonnia painava japsimaasturi vai viidenkymmenen tuhannen euron japsimaasturi? Vähän tarkkuutta tekstiin, kiitos!

Toinen kysymys: miten japsimaasturin hinta vaikuttaa sen tankkaamiseen? Onko viidenkymmenen tonnin japsimaasturia vaikeampi tankata kuin neljänkymmenen tai kolmenkymmenen tonnin (painoa tai hintaa) japsimaasturi, vai mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ehkä sinun olisi ostettava seitsemänkymmenen tonnin japsimaasturi, niin tankkaaminen olisi helpompaa, mitäs luulet? Kerro nyt ihmeessä, odotan vastaustasi ihan tulisilla hiilillä!

(ja jos olet niin pönttö kuin miltä vaikutat, niin kerrottakoon, että edellisessä on reilusti sarkasmista kyse)

Vierailija
46/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole vapaana mitään puolta, vaan joka puolella on jo auto. Toistan- JOKA puolella on auto. Toistan- kaksi tankkia ja neljällä puolella auto

menen jonottamaan AINA sille puolelle, missä on vähemmän jonoa. Jos rouva japsimaasturin bensatankki on toisella puolella kuin suurimman osan autoista tässä maassa, niin ei voi mitään. Osta samanlainen auto kuin enemmistöllä, niin ei tule ongelmia. Tai muuta Japaniin, siellä japsimaastureita on varmasti enemmän kuin eurooppalaisia etkä erotu joukosta ja tankkaaminen sujuu jouhevasti. Sydänkohtauksenkin vaara vähenee. :)

Vierailija
48/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut autoa n. 20 vuotta, enkä ole kertaakaan jonottanut tankkaamaan.

Vierailija
49/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukutaidottomia ihmisiä täällä oikein pyörii ??

Ongelma oli käsittääkseni se, että autoilijat, joilla on tankki oikealla puolella eivät anna tilaa sellaiselle autolle, joka joutuu tulemaan tankille toiselta puolelta.

Kyse ei ollut siitä osaako ap tankata vai ei .

Ja ap kertoi autonsa maksavan 50 000 euroa sen jälkeen kun joku idiootti kehoitti "vaihtamaan sen japsikotteron" kunnon autoon

Vierailija
50/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukutaidottomia ihmisiä täällä oikein pyörii ??

Ongelma oli käsittääkseni se, että autoilijat, joilla on tankki oikealla puolella eivät anna tilaa sellaiselle autolle, joka joutuu tulemaan tankille toiselta puolelta.

Kyse ei ollut siitä osaako ap tankata vai ei .

Ja ap kertoi autonsa maksavan 50 000 euroa sen jälkeen kun joku idiootti kehoitti "vaihtamaan sen japsikotteron" kunnon autoon

Siis jos se oikeesti on noin vaikeaa eikä letku riitä. Piuhat muuten tuntuvat olevan melkomoisen pitkät.

Vierailija
51/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi "antaa tilaa"? Onko se nyt saletti, että KAIKKIEN japanilaisten autojen tankki on väärällä puolella? Että meidän muunmaalaisia autoja omistavien täytyy laota Herrojen ja Rouvien Japanilaisten edestä ja kumartaen "antaa" heille "tilaa"? Kun heille vähemmistössä oleville olisi yksinkertaisempikin keino - kuten täällä on jo moneen kertan todettu - että voisivat mennä vetämään sen letkun autonsa bensatankin puolelle! Mikä tässä nyt on niin monimutkaista?

Ja edelleen minä aion jonottaa sille mittarille, missä on vähemmän jonoa huolimatta siitä, onko edessä/takana viiskyt vai kakskyt tonnia maksava japsikottero.

Vierailija
52/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mahuu tankille suoraan, miten päin vain.

Vierailija
53/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeeta tankata auton yli, NOTT.

Tankattuaan, pistooli olisi suositeltavaa laittaa paikoilleen.

http://www.youtube.com/watch?v=GtQN9E70-4I

http://www.youtube.com/watch?v=qD7tsC8qkV0

http://www.youtube.com/watch?v=_QvFJcf8mYM

Vierailija
54/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu kaupungissa. Minä olen ajanut autoa 28 vuotta, ja niin pikkukaupungissa kuin tässä isossakin on ollut aina välillä tilanteita, jolloin joutuu mittareille jonottamaan.

Vierailija
55/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu kaupungissa. Minä olen ajanut autoa 28 vuotta, ja niin pikkukaupungissa kuin tässä isossakin on ollut aina välillä tilanteita, jolloin joutuu mittareille jonottamaan.

taitaa kirjoittaja asua jossain tuppukylässä, jossa on yksi auto tankilla per päivä. Ja jossa pystyy peruuttelemaan ahtailla huoltoaseman pihoilla... LOL

Vierailija
56/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi "antaa tilaa"? Onko se nyt saletti, että KAIKKIEN japanilaisten autojen tankki on väärällä puolella? Että meidän muunmaalaisia autoja omistavien täytyy laota Herrojen ja Rouvien Japanilaisten edestä ja kumartaen "antaa" heille "tilaa"? Kun heille vähemmistössä oleville olisi yksinkertaisempikin keino - kuten täällä on jo moneen kertan todettu - että voisivat mennä vetämään sen letkun autonsa bensatankin puolelle! Mikä tässä nyt on niin monimutkaista? Ja edelleen minä aion jonottaa sille mittarille, missä on vähemmän jonoa huolimatta siitä, onko edessä/takana viiskyt vai kakskyt tonnia maksava japsikottero.

"miksi pitää antaa tilaa" ? No jospa vaikka siksi että on ap:n VUORO ! Tajuatko, vai väännänkö rautalangasta ?

Vierailija
57/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi "antaa tilaa"? Onko se nyt saletti, että KAIKKIEN japanilaisten autojen tankki on väärällä puolella? Että meidän muunmaalaisia autoja omistavien täytyy laota Herrojen ja Rouvien Japanilaisten edestä ja kumartaen "antaa" heille "tilaa"? Kun heille vähemmistössä oleville olisi yksinkertaisempikin keino - kuten täällä on jo moneen kertan todettu - että voisivat mennä vetämään sen letkun autonsa bensatankin puolelle! Mikä tässä nyt on niin monimutkaista? Ja edelleen minä aion jonottaa sille mittarille, missä on vähemmän jonoa huolimatta siitä, onko edessä/takana viiskyt vai kakskyt tonnia maksava japsikottero.

"miksi pitää antaa tilaa" ? No jospa vaikka siksi että on ap:n VUORO ! Tajuatko, vai väännänkö rautalangasta ?

ja upposi

Vierailija
58/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä helvetissä ap oikeen käy tankaamassa jossa on molemmista suunnista jono oikeenpuoleisilla tankeilla varustetuilla autoilla!?!?! :D :D Olen ollut töissä huoltiskoilla yli 10v, sekä pk-seudulla useassa pisteessä, että erittäin pienessä kaupungissa. Sekä paljon ajaneena myös tankannut autoa eri puolilla suomea, niin en ole KOSKAAN törmännyt tuollaiseen väärään suuntaan änkijään kuin ap, vaan jokainen on kyllä osannut mennä tankkaamaan sen autonsa ihan oikeasta suunnasta.. :D :D :D Ei hyvää päivää taas.. :D

Vierailija
59/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä helvetissä ap oikeen käy tankaamassa jossa on molemmista suunnista jono oikeenpuoleisilla tankeilla varustetuilla autoilla!?!?! :D :D Olen ollut töissä huoltiskoilla yli 10v, sekä pk-seudulla useassa pisteessä, että erittäin pienessä kaupungissa. Sekä paljon ajaneena myös tankannut autoa eri puolilla suomea, niin en ole KOSKAAN törmännyt tuollaiseen väärään suuntaan änkijään kuin ap, vaan jokainen on kyllä osannut mennä tankkaamaan sen autonsa ihan oikeasta suunnasta.. :D :D :D Ei hyvää päivää taas.. :D

Vierailija
60/61 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä asun isossa kaupungissa Keski-Euroopassa eikä täällä tuollaista sähellystä näy - yhdestä suunnasta tullaan sisään, tankkipiste valitaan sen mukaan millä tankin korkki on ja kun on tankattu ja maksettu niin ajetaan eteenpäin. Lisäksi auto ajetaan aina viimeiseen vapaana olevaan pisteeseen, eikä ekaan vapaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan