MIKSI euroopplasten autojen omistajat eivät osaa käyttäytyä bensa-asemalla ??
V'ttu mitä idiootteja useimmat.
Minulla siis japanilainen auto, jonka bensatankki on ERI puolella kuin suurimman osan kotteroista. Ja joudun jonottamaan tankille eri suunnasta kuin muut. T-o-D-E-L-L-A usein käy niin että kun joudun jonottamaan tankkaavaa autoa nokan puolella niin SILTI joku idiootti änkeää tankkaavan auton perään JA kuvittelee oman vuoronsa olevan seuraavana... vaikka minä siis olen ensimmäisenä
Monta kertaa olen joutunut tankkaavan auton lähdettyä änkeämään tankille väkisisn ja kiilaamaan "toisena jonossa olevan" niin ettei bensaletku ulotu hänelle. JA kaikki idiootit ovat miehiä !
Kommentit (61)
Etkö sä voi jonottaa toiselle puolen automaattia? Meillä täällä pirkanmaalla on sellaiset bensapisteet, että voi ajaa ihan kummalle puolen automaattia vain. Ei tarvitse tulla väärästä suunnasta.
on tankkauspisteet siten että kummankin puoleiselle tankille on oma piste.
niin sitä onkin molemmilla puolilla, MUTTA kun ne joilla on tankki oikealla puolelle, änkeävät aina MOLEMMILLE PUOLILLE TANKKIA !!!!!
niin sitä onkin molemmilla puolilla, MUTTA kun ne joilla on tankki oikealla puolelle, änkeävät aina MOLEMMILLE PUOLILLE TANKKIA !!!!!
ihan selkeästi on enemmän autoja joilla on tankki oikealla puolella. Ja ne varaavat kaikkista suunnista tankkauspisteet !! Ja juuri tuo, minkä ap mainitsi, änkevät vaan tankille kun edellinen lähtee, vaikka minä olen tulossa toisesta suunnasta ja olin ensimmäisenä. En minäkään anna periksi, vaan blokkaan sitten vaikka etuilijan
mulla on kanssa japsi (nissan) ja olen mennyt kytikselle ja peruuttanut jos ei muuta keinoa ole.
Se on totta että minuakin ärsyttää se että japseila se tankkausauko on eri puolella kuin eurooppalaisilla, ilmeisesti johtuu siitä että Japanissa on vasemmanpuoleinen liikenne. Mutta jos loogisesti ajattelee niin japsien tankkausaukko on juuri oikeala puolella siihen nähden että auto sijoittuu bensamittarin oikealle puolelle, ja eurooppalaisilla se on väärällä puolella.
Ette sitten ole huomannut että se bensaletku ylettyy, vaikka tankki olisi toisella puolella.
Eli ihan sama mille puolelle mittaria menette.
Enkä tajua noita tankkipuheitanne. Minulla on eurooppalainen VW, jossa on tankki vasemmalla, mutta on myös eurooppalainen Peugeot, jossa on tankin luukku oikealla puolella. Ei se siitä auton valmistusmaasta ole kiinni.
On myös -72 jenkki, jossa tankin luukku on peräti takapuskurin kohdalla, se menisi varmaan ap:n ymmärryksen yli täysin :-).
toisella puolella!
Tai vaihda tankki toiselle puolelle tai vielä parempi: vaihda kunnon autoon :)
Meillä on sekä japsi, että eurooppalainen auto, ja ainoa "ongelma" on muistaa tankille ajaessa, kummalla autolla on liikkeellä. Käyttämälläni asemalla letku riittää hyvin, vaikka ajaisinkin ns. väärälle puolelle. Ja japseja on kyllä Suomen liikenteessä tooooooosi paljon, että en voi kuvitella ap:n olevan mikään erikoistapaus.
Enkä tajua noita tankkipuheitanne. Minulla on eurooppalainen VW, jossa on tankki vasemmalla, mutta on myös eurooppalainen Peugeot, jossa on tankin luukku oikealla puolella. Ei se siitä auton valmistusmaasta ole kiinni.
On myös -72 jenkki, jossa tankin luukku on peräti takapuskurin kohdalla, se menisi varmaan ap:n ymmärryksen yli täysin :-).
eikös tämä ollut AP:n ongelma, eli että autot jonottavat molemmille puolille tankkia AP:sta katsoen "väärästä" suunnasta. Eli sama kummalle puolelle tankkia ajaisi, siellä vastapuolella olisi jono kuitenkin.
Se on kuitenkin 6 metriä pitkä ;-D.
Meillä on sekä japsi, että eurooppalainen auto, ja ainoa "ongelma" on muistaa tankille ajaessa, kummalla autolla on liikkeellä. Käyttämälläni asemalla letku riittää hyvin, vaikka ajaisinkin ns. väärälle puolelle. Ja japseja on kyllä Suomen liikenteessä tooooooosi paljon, että en voi kuvitella ap:n olevan mikään erikoistapaus.
Meilläkin kaksi autoa ja välillä vaikea muistaa, millä puolella reikä, mutta sen kun muistan, niin joko ajan suoraan edellisen tankkaajan perään, tai sitten peruutan sinne - ja kun edellinen lähtee itsestään katsottuna luonnollisesti eteenpäin, minä pääsen tankille. Vai meinaatteko, että sieltä edellisen tankkaajan edestä on joku tulossa? Ei kai kukaan nyt edellisen tankaajan eteen jää odottamaan vuoroaan?? En ymmärtänyt.
Ette sitten ole huomannut että se bensaletku ylettyy, vaikka tankki olisi toisella puolella.
Eli ihan sama mille puolelle mittaria menette.
Mun tila-auton voi tankata tasan just siltä puolelta, missä se diesel luukku on, ei se tankkausletku nyt sentään niin kovin pitkä ole.
Ja aiheeseen jos palaan, niin en ole kyllä törmännyt tuohon ap:n ongelmaan. Täällä meilläpäin jonotus toimii vaikka tulisi mistä suunnasta tahansa, koskaan ei ole kukaan minua ainakaan kiilannut, vaikka tulen eri suunnasta kuin useimmat muut tankkaajat.
Ja joudun jonottamaan tankille eri suunnasta kuin muut. T-o-D-E-L-L-A usein käy niin että kun joudun jonottamaan tankkaavaa autoa nokan puolella
Miksi ihmeessä odotat vuoroasi siellä edeltäjän nokan puolella?? Varmaan sitäkin vituttaa, kun sinä tulet siihen hänen eteensä, eikä pääse helposti poistumaan tankilta... Mä en ymmärrä sua ap, itse olet tämän ongelman nyt itsellesi luonut!
Ja miten se tankannut auto pääsee lähtemään pois tankilta, jos ap:n auto blokkaa tien?
Oikeastihan tässä ei ole mitään ongelmaa. Jonotat niin kuin muutkin, ja jos et pääse valitsemaan, kummalle puolelle pumppuja ajat, otat letkun, viet sen auton yli ja työnnät pistoolin tankkiin.
Kukahan se idiootti tässä nyt taas olikaan?
ap, osta pari vokaalia ja kunnon auto
:D
:)
AP ilmeisesti kuuluu joukkoon joka ei osaa tankata kuin sillä yhdellä oikeaksi katsomallaan tavalla.
Ymmärys ei riitä että toisella puolellekin voi ajaa, vaikka pakilla.
Kerran olin tankkaamassa ja koko mittarikenttä oli muuten vapaa, mutta autoilija jäi odottaan että pääsi ajamaan siihen samaan :)
Eivät tiedä kääntyvistä etupyöristä, pakista eikä mistään muuustakaan mitään. TIRSK.
Ja kädettömien tyyliin se vika on aina jossain muualla kuin itsessä.
sielä on kohderyhmäsi edustejia enemmän. Turhaan täällä vaahtoat, luulen ma.