Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Apteekin raskaustestissä viivanpaikka?

02.12.2005 |

Vai onkohan kyseessä sellainen kuuluisa haamu vai olenko sekoamassa ;-)? Kp nyt jo 32 normaalin 25-26 sijaan. Tosin tässä odotellaan vasta toisia menkkoja edellisen synnytyksen jälkeen. Aiemmissa raskauksissa testit näyttäneet kyllä selvää plussaa jo tässä vaiheessa, tosin käytössä tuolloin toiset testit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uusiksi - ei ole viivanpaikkaa ainakaan minun kokemukseni perusteella... Predictor antoi selkeän plussan tänään, nyt siis kp 37!!! Yllätyskolmosta siis odotellaan ja ainakin toistaiseksi tämä äippä on kuin Naantalin aurinko :-)

Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ja plussaonnea kovasti teille muillekin! Jos pitkä yrittäminen alkaa ahdistaa ja harmittaa tällaiset muiden yllätysraskaudet, niin elämästä ei todellakaan koskaan tiedä. Meillä kun kakkosta todellakin tekemällä tehtiin vuosi :-)

leesa

Vierailija
2/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paljon testaillut tuolla ja nega on ollut aina puhdas nega ilman mitään haikua viivasta. Plussatessa viiva on ollut vaalean vaalea, mutta kuitenkin selvästi havaittavissa. Varovaisia onnitteluja... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita meitä haamun testaajia, tai kuvittelijoita...

Onko siinä sun haamussasi väriä? Kyllä mustakin tuntuu, että mielikuvitus ja silmät tekee tepposet, ettei siinä tikussa oikeasti ole mitään, mutta kun käyn sitä (edelleen) siis katsomassa niin ei se ole siitä mihinkään muuttunut/ hävinnyt...

Ei kai auta kuin meidän odotella ja testailla uudelleen muutaman päivän päästä...

Vierailija
4/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se " haamu" näkyy vain hyvässä valossa, tosin ei sitä ihan hirveästi tarvitse tihrustella. Jotenkin en kyllä jaksa uskoa, että se mikään plussa olisi tai tiedä sitten. Sitäkin kyllä ihmettelen, että jo monta päivää on alavatsa ollut kipeä, eikä menkkoja vain kuulu. Mitään alavatsakipuja ei kyllä ole ollut aiemmissa raskauksissa (2 kpl).

Ja siis meille ei kyllä ole tilattu mitään vauvaa, on vain sattunut pieni " lipsahdus" ;-) Jostain syystä olen kuitenkin löytänyt itseni tältä palstalta ja miten minusta tuntuukaan, että taidan ihan tosissani toivoa olevani raskaana ja siksi silmät näkevät omiaan... Vaikea vaan uskoa raskauden mahdollisuuteen, kakkostakin kun tehtiin yli vuosi... Mutta aika näyttää, miten käy!

Vierailija
5/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen testasin apteekin testillä ja jollain oudommalla testillä, ja kumpaankin tuli haamu. Apteekin testiin ihan vaalean vaalea, toiseen tummenpi. Kierto nyt 45pv. Ja nyt mietittyttää niin paljo että huono olo jo varmaan siitäkin johtuen..Täytyy kipittää ostamaan uusi testi ja katsoa miten käy..

Vierailija
6/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen niistä tuli punertavaa sävyäkin, muut sellaisia " viivan paikkoja" .

Vierailija
7/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla Apteekin oma raskaustesti näytti aivan todella haalean viivan ensimmäisessä raskaudessani. Viivan pystyi juuri ja juuri erottamaan silloin. Ja tämä haamu ilmestyi jo kp 26/28. Nyt meidän haamu on jo pari vuotias.

Varovaiset onnittelut täältä.

Liisa

Vierailija
8/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen kunnes on kp 40, ellei sitä ennen ole menkkoja kuulunut. Tuon pidempää kiertoa ei ole ollut edes pillerien lopettamisen jälkeen. Rauhoittuminen tosin helpommin sanottu kuin tehty... Ja jos tuo maaginen raja ylittyy, ostan jostain vanhan kunnon Predictorin tai Clearbluen - jotenkin luotan niihin muita enemmän (molemmilla tullut plussattua).

Ja siis apua, jos tänne tosiaan onkin vauva tulossa! :-) Ikäeroa edelliseen tulisi 1,5 v, ja olen ollut todella kovilla tuon kakkosen kanssa. Mutta olisihan se kuitenkin ihanaa, varmasti miehenkin mielestä ennen pitkää.

Plussasäteitä itse kullekin!

leesa