Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Miksi aikuiset hankkivat toisilleen lahjoja?"

02.12.2005 |

En tajua näitä muka-aikuisia pyhimyksiä, jotka jaksavat ketjusta toiseen kummastella sitä, että mies ja vaimo ostavat joululahjoja toisilleen. Sitten sitä vedotaan, että " en tajua miksi aikuiset ostavat lahjoja toisilleen" . Ollaan niin aikuisia ja kypsiä ja henkeviä. " Nautimme muuten yhdessäolosta ja toistemme seurasta" . Niin, hehän eivät varmaan ollenkaan nauti yhdessäolosta ja perheen seurasta, jotka ostavat myös kumppanilleen lahjan...

Miksi lahjojen saaminen jouluna olisi vain ja ainoastaan lasten etuoikeus? Miksi aikuiset eivät ilahduttaisi myös toisiaan, kun jokainen (niin, todellakin jokainen) kuitenkin lahjan saamisesta pitää ja ilahtuu.

Tottakai minäkin voin ostaa itselleni kaupasta omilla rahoillani kauniita alusvaatteita tai ihanan korun yms. mutta on se tottavieköön ihan toista luokkaa, kun saan sen mieheni lahjana minulle! Tunne on tällöin ihan eri asia.

Rohkenenpa epäillä, että suurimpaan osaan näisä " typerää ostaa aikuisten kesken lahjoja-tyypeistä" pätee sanonta happamia sanoi kettu...;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkisen lapsellista touhua aikuisten lahjoa toisiaan!

Vierailija
22/24 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sä mulle tuo kirja niin mä ostan sulle ton levyn - yhteisistä rahoista. Helpompaa kai olisi itse ostaa itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertakaikkisen lapsellista touhua aikuisten lahjoa toisiaan!

Miten te ilahdutatte toisianne?

Vierailija
24/24 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään otan vastaankin lahjoja ;-). Sitten joku ilmoittaa, että me ollaan X:n kanssa sovittu, ettei kukaan osta lahjoja aikusille... AAARGGHH!