Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua löytämään motivaatiota näiden viimeisten kilojen karistamiseen!

Vierailija
15.11.2012 |

Olen laihduttanut viimevuosina lähes 40 kiloa ja nyt olisi enää reilut viitisen kiloa jäljellä, että olisin täydellisessä ihannepainossani. Vaivaiset viisi kiloa, tuon 40 kilon jälkeen! Mutta nekös ne ovatkin tiukassa ne kilot, samassa kilomäärässä olen junnannut nyt monta kuukautta jo, ja nyt alkanut tulla pahasti takapakkiakin. Mieli tekisi herkutella jatkuvasti. Joka päivä päätän, että nyt loppuu se herkuttelu ja lähtee ne viimeiset kilot, mutta niin vaan tänäänkin palasin kauppareissulta keksipaketin ja juustohampurilaisten kanssa. Argh! Suuri toiveeni olisi jouluun mennessä saada pudotetuksi ne viimeiset kilot. Hjälp!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainossa ja välillä muutaman kilon pudotan, kun housujen ylänappi puristaa, mutta en osaa edes kuvitella millaista tahdonlujuutta tuo 40 kg on vaatinut.

Olisiko apua ajatella, että aloitat nyt alusta laihiksen ja saisit siitä voimia?

Ja pysy liikkeessä ulkona kavereiden/lasten/miehen kanssa, ettet ole kotona ja ruokakaupassa tai kahvilassa tai ravintolassa houkutusten kanssa.

Vierailija
2/5 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain uudenlaista dieettia, josta innostut.

Tai jotain uutta liikuntamuotoa, mielellaan ryhmassa, joka motivoi.

Osta uudenvuodenjuhliin mekko, joka on sopiva noiden 5 kilon jalkeen.

Keksi itsellesi joululahja, jonka annat itsellesi jos saavutat tavoitteen. Jos et, annat saman rahan hyvantekevaisyyteen. Tiedan, moraalisesti vahan arveluttava. Ehka parempi olisi etta annat joka kilosta jonkun euromaaran hyvantekevaisyyteen, tietenkin tarkoitukseen, josta valitat. Jos se on vaikka sairaat koiranpennut, luet joka ilta tarinoita sairaista koiranpennuista, joita autat laihduttamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota takaisin kiloja.

Vierailija
4/5 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen tietysti mikä on painosi tällä hetkellä (ylipainon rajalla vai normaalipainoinen?).

Tein joskus sellaisen virheen, että yritin laihduttaa paria viimeistä kiloa ison laihdutusurakan jälkeen ja vedin ruokavalion liian tiukalle. Huonostihan siinä kävi, kun mieliteot kasvoivat liian suuriksi. Paino lähti nousemaan hurjasti ja sain pahoja ahmimiskohtauksia. Jälkikäteen harmitti, että en voinut olla tyytyväinen jo pudotettuihin kiloihin. Paine olla hoikka on älytön.

Vierailija
5/5 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainossa ja välillä muutaman kilon pudotan, kun housujen ylänappi puristaa, mutta en osaa edes kuvitella millaista tahdonlujuutta tuo 40 kg on vaatinut.

Olisiko apua ajatella, että aloitat nyt alusta laihiksen ja saisit siitä voimia?

Ja pysy liikkeessä ulkona kavereiden/lasten/miehen kanssa, ettet ole kotona ja ruokakaupassa tai kahvilassa tai ravintolassa houkutusten kanssa.

Ja todella tarkoitan tätä. En tunne tehneeni mitenkään erikoisesti työtä noiden kilojen pudottamiseen. Mutta sitten nämä viimeisen viisi kiloa... Miten voikin olla näin vaikeaa?!

Ap