Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei inhota mikään muu, kuin tää Joulun höyhötys?

Vierailija
15.11.2012 |

Tänään tuli joulukortteja taidetta ilman käsiä jalkoja . Kodin kuvalehtikin oli täynnä joulua,yök!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan aloitettu glogikausi ja selailen ruokalehtiä vinkkejä saadakseni, kortit on ostettu ja lahjoja pitäisi ruveta hankkimaan. Ei mulle joulu ole stressi, vana päinvaston vuoden paras juhla! Ihanaa fiilistelyä etukäteen, mukavia traditioita ja odotusta. Nautin joulunalusajasta ja meillä joulu on uuteen vuoteen saakka.

Vierailija
2/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että muut aloittaa jo marraskuun alussa ja jatkaa uuteen vuoteen. Parhaat on alottaneet jo pari viikkoa sitten pakastamalla jotain lanttulaatikoita tälläkin palstalla. Miksei jouluna syödä hyvää ruokaa vaan lanttulaatikkoa ja rosollia. Hyi.

Makuasioista on turha kiistellä ja jokainen voi luoda omat joulutraditionsa. Meillä on aina lapsuudestani saakka ollut joulupöydässä täytekakku ja nyt siihen on oikea syykin, koska nuorin on syntynyt aattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt joulupäivänä. Voisko kurjempaa olla?

Vierailija
4/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kaapit siivonnut (viimevuonna en koskenutkaan), lahjoja ostellut ja lasken päiviä, että saan koristeita ja valoja laittaa. Rakastan jouluhössötystä nyt pikkuhiljaa hössötellessä, saa sitten varsinaisen joulunajan olla ihan rauhassa ja nautiskellen..=)

Vierailija
5/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi huonot lapsuuden joulut joista en edes halua puhua sen enempää.Kun pääsin muuttamaan omilleni päätin etten ikinä vietä mitään juhlapyhiä mitenkään vaan linnottaudun kotiin yksin syömään kaikkea muuta kuin kausiruokaa yms.

Nyt kun ikää on melkein 40 ja yksi lapsikin+mies niin ajattelin tänä vuonna hankkia joulumielen vaikka väkisin.

Laitoin jouluvalot ja osan koristeista jo viime kuussa ja tänään pikkasen lisää.Kuuntelen joululauluja sekä olen ostanut joulukukkia saadakseni jouluisen tuoksun.

Haluan et mun lapsi saa hyviä muistoja.

Vierailija
6/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaa ja toisaalta hirveetä fiilistelyä ja tunnelmointia. Joku vaan mättää. Ehkä sit vaan mun päässä.

Vierailija
7/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että muut aloittaa jo marraskuun alussa ja jatkaa uuteen vuoteen. Parhaat on alottaneet jo pari viikkoa sitten pakastamalla jotain lanttulaatikoita tälläkin palstalla. Miksei jouluna syödä hyvää ruokaa vaan lanttulaatikkoa ja rosollia. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän