Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päättäkääpä meidän puolesta, mökille huomenna vai ei. ov

Vierailija
15.11.2012 |

Meillä siis oma lapsuuden kotini, joka mökkikäytössä nykyään. Kesät vietämme siellä aina, muina vuodenaikoina sisarukseni lähempää käyvät pitämässä mökkiä viikonloppuisin.

Nyt teini sai päähänsä, että lähettäis huomenna viikonlopuksi mökille (matkaa sinne n. 250km), ensin ajateltiin että miks ihmeessä näillä ilmoilla, mutta nyt alkoi tuntumaan, että miksipä ei.

Lapset haluaisivat, minä olen kahden vaiheilla, mies on sitä mieltä, että liian hankalaksi menee.

Päättäkää meidän puolesta, mitä tehdään; mies kyllä saadaan lähtemään, kunhan vaan itse ollaan varmoja.

Toisaalta täällä kotonakin olisi ihanaa, on mietitty koko ihana viikonloppu valmiiksi..=))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä on PIMEÄ!

Vierailija
2/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä on PIMEÄ![/

Mutta totta helvetissä siellä on pimeää, eiköhän jokapuolella Suomea ole..

ap =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vs maaseudun pimeä on vähän eri asia.

Jos valaistus on kunnossa, niin tottakai menette. Huom: myös pihavalot.

Vierailija
4/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kesäauto? Ja mikä on muu kuin kesäauto?

En ole tuo jolta kysyit, mutta yleensä kesäauto on vain kesäaikana käytettävä auto, joka on talviajan ajamattomana omassa tai muussa tallissa, mahdollisesti seisontavakuutuksessa. Kesäauto voi olla vaikka avoauto tai vanha harrasteauto.

Muu kuin kesäauto on sitten ympäri vuoden käytössä oleva auto.

Vierailija
5/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vs maaseudun pimeä on vähän eri asia.

Jos valaistus on kunnossa, niin tottakai menette. Huom: myös pihavalot.

Ulko-oven päällä on valo joka toimii tai sitten ei. Muuta valoa ulkona ei ole (paitsi ulkosoihdut, jätkänkynttilät, ulkogrilli mitkä voidaan sytyttää sitten ajan kanssa, ehkä.. =)

Ollaankin siis menossa MÖKILLE MAALLE, ei toiseen kaupunkiasuntoon =)

ap

Vierailija
6/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota lisäksi otsalamppuja, jos teillä on. Ne on tosi käteviä. Ja menoksi. Ai niin, jos on ulkovessa, niin se vaatii vähän asennetta tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
7/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdin itkuun kun luin otsikon.

Menisin heti mökille jos voisin.

Kauhea ikävä Suomea!

T. Itkupilli ulkosuomalainen

Vierailija
8/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos meillä olis muuta kuin kesäauto niin varmaan käytäis mökillä (mun lapsuusperheen, ei oma) useammin myös ns. mökkikauden ulkopuolella. Plussakeleillä lämpiää nopeasti kaminalla, käyttövesi vielä sulasta merestä ja vain juoma-/ruokavesi kuskattavana. Eli mentäis jos ois kyyti.

Vierailija
9/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos meillä olis muuta kuin kesäauto niin varmaan käytäis mökillä (mun lapsuusperheen, ei oma) useammin myös ns. mökkikauden ulkopuolella. Plussakeleillä lämpiää nopeasti kaminalla, käyttövesi vielä sulasta merestä ja vain juoma-/ruokavesi kuskattavana. Eli mentäis jos ois kyyti.

Vierailija
10/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä on mukavaa syksylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi