Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä et oikeasti tajua? Mä en ymmärrä, miten lentokone pysyy ilmassa.

Vierailija
15.11.2012 |

En myöskään tajua, mikä burleskissa on hienoa. Enkä ihan ymmärrä, mistä transvestiitit saavat kiksinsä.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kännykällä voi puhua..siis että miten puhe voi siirtyä toiselle puolelle maapalloa ihan tosta vaan ilmaa pitkin?? selittäiskö joku

Vierailija
2/125 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää en tajuu mitttäääää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset suostuvat maksamaan siitä, että katsovat surkeita elokuvia.

Vierailija
4/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnontieteiden yleissivistyksessä...

Alan kyllä heti kampanjoimaan peruskouluihin lisää luonnontieteitä!

Ja sitten haukutte äijiänne, joilla on mukamas matala yleissivistys. Hävetkää itse!

Vierailija
5/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnontieteiden yleissivistyksessä...

Alan kyllä heti kampanjoimaan peruskouluihin lisää luonnontieteitä!

Ja sitten haukutte äijiänne, joilla on mukamas matala yleissivistys. Hävetkää itse!

Samaa mietiskelin minäkin. Tuollakin toisella palstalla mies menee vaihtoon, kun ei Israelia tietänyt ja täällä on naisilla näin hurjia aukkoja...

t: luonnontietelijä nainen

Vierailija
6/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hologrammin leikkaa kahtia, kuva ja kohde menee suoraan edesta katsottuna kahteen osaan (kuten paperivalokuva). Mutta kun puolikasta kuvaa katsoo hiukan sivusta, se kohde on kuitenkin kokonainen.

Itse asiassa vaikka hologrammin pilkkoo sadaksi pieneksi palaseksi, jokaista palaa voi kaannella ja kurkistella sita kuvattua kohdetta, se nakyy kaikissa palasissa kokonaisena.

Aivot nyrjahtaa....

Vierailija
7/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miten telkkarista tulee kuva ja ääni

- miksi lesbot tykkäävät käyttää strap on dildoja, vaikka eivät tykkää miehistä

- miten internet oikeasti toimii

Vierailija
8/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vapautuu energiaa kun atomin ydin halkaistaan. Arkijärki sanoo että halkaisuun tarvitaaan energiaa eikä mitään vapaudu

Vierailija
9/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaara, vaikka siitä joka lehdessä ja uutisessa puhutaan.. Ja taitaa sijaitakin jossain täällä melko lähellä. Ei vaan ole kiinnostanut perehtyä asiaan.

Vierailija
10/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole edes ylioppilas, olen myös lukenut lehtiä ja katsonut telkkarista tiededokkareita ym.

Mutta silti, en tajua, oikeasti, esim. sitä että kun katson tämän tietokoneen sisälle, siellä on jotain metallilevyjä joissa on jotain nyppylöitä ym. ja sitten tämä vaan toimii näin. Miten joku ihminen on voinut tälläisen keksiä. Toki käsitän että ensimmäiset tietokoneet oli huoneen kokoisia ja käynnistäminen kesti päivän pari, ja siitä sitä vaan on pienennetty, mutta silti. Ei käsitä.

Vierailija
11/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia näitä on koulussa käsitelty.

mitä koulu opettaa burleskin hienoudesta?

Vierailija
12/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia näitä on koulussa käsitelty.

mitä koulu opettaa burleskin hienoudesta?

Siinä ole kyse enemmänkin makuasiasta. Ihan samoin joku tykkää oopperasta, toinen sotaelokuvista, kolmas penkkiurheilusta jnejne...

Vierailija
13/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerot ja kaikenlaiset pienetkin päässälaskutoimitukset ovat minulle täyttä hepreaa. Tänään minun piti laskea nopeasti minkä ikäinen vuonna 1985 syntynyt on kun itse olen 23 ja syntynyt 1989. Mutta numerot ja vuodet eivät vain juosseet päässäni, joten sekin piti äkkiä sormilla laskea.

Olen sitä mieltä, että ei kaikkea vain voi oppia vaikka harjoittelisi. ON olemassa huonoja kielipäitä ja huonoja numeropäitä vaikka tutkijat muuta väittävätkin. Aivan kuten pahasti lukihäiriöinen ei edes hahmota sanoja kirjainmelskan seasta, eivät luvutkaan hahmotu päässäni kuten niiden kuuluisi kai pystyä tekemään.

Vierailija
14/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka osaisi selittää kuun kierron? Näkyykö se kaksi kertaa vuorokaudessa vai miten? Miksi se väliin näkyy päivällä, väliin yöllä?

Löysin vihdoin ja ihan itte havainnollisen esityksen siitä, miten kuu kiertää ja milloin se missäkin ja mitenkin näkyy.

http://askville.amazon.com/moon-day-thought-night/AnswerViewer.do?reque…

Alempi vastaus kuvineen on tosi hyvä :D 28 päivän kierto aamu/iltavuorot ja maan pyörähdys siihen lisäksi.

Vierailija
15/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne pysyy kasassa tai siis sellaisena olomuotona tai koostumuksena kuin ovat!?

Lyhyesti: Solullakin on tukiranka. Samoin kasvi- ja sienisoluilla on soluseinä, jonka sisällä selluloosaa (kasvi) tai kitiiniä (sieni, ko aine muodostaa myös ötököiden tukirangan)

Vierailija
16/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten se toimii? mikä siellä keskipisteessä vetää puoleensa kaikkea? sehän on valtava voima, mistä se tulee? vai onko se sittenkin jokin mikä työntää kohti keskipistettä? no mikä se on ja mistä se voima tulee!?

Kaikki, millä on massa, on vetovoima. Mitä isompi kappale, sitä isompi vetovoima. Mikä tässä sen siheuttaa, en nyt muista, fysiikan kursseista liikaa aikaa, mut google+wikipedia auttanee.

Vierailija
17/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se nyt muka voi nousta, kun vesihän levittyy lammikossa ihan tasaisesti. Eihän mereen voi tulla kohoumaa paitsi tsunamissa.

Vettä on sitoutuneena jäätiköihin. Kun ne sulavat, vesi valuu mereen ja sen pinta nousee. Polynesian alueella useita saaria on jo veden alla tämän takia.

Vierailija
18/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään uskovaisia ihmisiä siis niitä, jotka siis joka tilanteessa piiloutuvat raamatun taakse.

Eivätkö ihmiset oikeasti pysty elämään hyvää elämää ja erottamaan oikean väärästä ilman jotain kirjaa, joka kertoo sen heille.

Ja ennenkaikkea uskotaan kirjaan, joka kertoo miten toisten tulisi elää elämäänsä.

Vierailija
19/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

burleskit näyttävät minusta vain hassuilta ja aika rumilta. Siis onko se sketsiosastoa? Vai pitäisikö siihen suhtautua niin kuin "taiteeseen"? Vai jopa johonkin erotiikkasysteemiin? Että ovat jonkinlaisia strippikottaraisia? En siis tajua. t. ap

Vierailija
20/125 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) arvosta/hanki koulutusta

b) arvosta yleissivistystä

c) hyväksy suvaitsevaisuutta (kuten erilaisten uskontojen sietämistä, ekstremismi ei ole uskontoa vaan politiikkaa, huom huom)

d) piittaa yhteiskunnan ilmiöiden edes pintapuolisesta tuntemisesta (eivät mm. käsitä miten USA:n pressanvaalit vaikuttavat meihin)

e) näe toisissa ihmisissä kuin pintaa/harrasta itsetutkistelua (eivät osaa esim. arvioida/arvailla toiminnan mahdollisia motiiveja sen paremmin itsensä kuin muiden kohdalla)

f) eivät näe kauneutta ja hyviä asioita MISSÄÄN vaan valittavat aina jostakin

Lisäksi mulla on vähän sama ongelma kuin monella muullakin: tv, internet, digikamerat. Vaikka ymmärtää MIKSI ne toimii, ei silti mahdu kaaliin. :D

Sen sijaan esim. hiukkasfysiikka ja kosmologia ja muu on musta ihanaa, kiehtovaa, suorastaan koukuttavan kiinnostavaa, mitä taas monet ei tajua minussa, vitosen matikan humanistinketku kun olen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan