Mitä mieltä työvoimaneuvojasta, joka laittaa karenssin
kun myöhästyy työhaastattelusta inhimillisen vahingon takia n.tunnin. Ja tämä haukkuu vielä pataluhaksi tämän takia. Eli pyöränkumi puhkes, eikä mulla ollut minkäänlaista numeroa mukana minne olisin soittanu, ja ei aikaa edes kysellä ihmisiltä minne vois soittaa numeroa, koska juoksin vain paniikis. Nyt elämä täysin sekaisin tämän takia. Tekis mieli lopettaa kaikki
Kommentit (84)
Säännöt ovat sääntöjä. Ei ne siellä työkkärissä pysty arvioimaan kaikenlaisia tekosyitä eli se on raaka peli.
Yksi asia minua mietityttää. Missäpäin Suomea osoitellaan toimistosihteerin paikkoja. Pääkaupunkiseudulla tuollaiseen sihteerin paikkaan tulee helposti yli 100 hakemusta. Vai paneeko työkkäri noita työhönosoituksia tuollaisiinkin paikkoihin?
Yksi asia minua mietityttää. Missäpäin Suomea osoitellaan toimistosihteerin paikkoja. Pääkaupunkiseudulla tuollaiseen sihteerin paikkaan tulee helposti yli 100 hakemusta. Vai paneeko työkkäri noita työhönosoituksia tuollaisiinkin paikkoihin?
ellei niitä paikkoja saisi osoittaa, joihin muutenkin riittää hakijoita? Pelkkiä Talvivaaran toimarin posteja tai vastaavia?
Säännöt ovat sääntöjä. Ei ne siellä työkkärissä pysty arvioimaan kaikenlaisia tekosyitä eli se on raaka peli. Yksi asia minua mietityttää. Missäpäin Suomea osoitellaan toimistosihteerin paikkoja. Pääkaupunkiseudulla tuollaiseen sihteerin paikkaan tulee helposti yli 100 hakemusta. Vai paneeko työkkäri noita työhönosoituksia tuollaisiinkin paikkoihin?
ja jos ilmoittaa, että esim. 5 työtarjousta saa tehdä, niin sitten 5 tehdään. Ja työkkärissä oikeasti mietitään, osaako se työtarjouksen saanut ko. työtä tehdä.
mutta näin se vaan menee. Onhan tuo aina vittumaista kokea, mutta ihmiset ei aina ymmärrä, että kyse on asiakkaiden tasapuolisesta kohtelusta. Kaikille tulee samoista "mokista" samat seuraamukset. Niitä selityksiä kuitenkin ihmisillä riittää...
Jollain kierolla tavalla kuitenkin reilu peli.