Poltan juuri jointtia
Kommentit (13)
että miksi pitää imetyksen aikana polttaa? Oletko niin pahasti koukussa kukkaan, että et voi elää ilman? Onko lapsesi jo raskausaikana jäänyt blossiin koukkuun, jonka takia poltat imettäessä, jotta lapselle ei tulisi vieroitusoireita (joka sitten on aika kamalaa huutamista)? Uskotko, että kannabis olisi vähemmän vaarallista lapsellesi, kuin tupakka ja alkoholi? Etkö usko siihen, että kehitysvaiheessa oleva lapsi kestää päihteet huonommin kuin kehitysvalmis aikuinen (esim. lapsen maksa ei todellakaan ole tarpeeksi kehittynyt alkoholin suodattamiseen kehosta verrattuna aikuiseen ihmiseen)?
Ja siis itse uskon, että kannabis ei ole muita päihteitä ihmeellisempi, kunhan sitä jaksaisi odottaa aikuisikään saakka (niinkuin kaikkia päihteitä). Alkoholia käytin jo 16-vuotiaana, tupakkaa en ole käytännössä ikinä polttanut ja kannabiksen epäsäännöllisen polton aloitin 22-vuotiaana. Enkä mene mihinkään psykooseihin kukan poltosta juurikin sen takia, että elimistöni on valmis suodattamaan ylimääräiset myrkyt pois kehostani. En myöskään jaksa polttaa sitä niin paljon, että tulisi rentoutumista erikoisempia oireita.
siellä missä sun mieli seikkailee sinne viet lapsesi
sinne demonien raiskattavaksi.
Jees, mut eikö olis ollut parempi odottaa kun vaavi on nukkumassa? Sullekin varmaan suurempi nautinto
Ihmettelen vain. Sulla olis mahdollisuus säästää lapsesi tuolta antamalla korviketta. Päihdeäidit raskausaikana kun ratkeavat niin heillä ei ole mahdollisuutta sulkea lastaan pois kun ovat samaa elimistöä. Lapsesi on nyt syntynyt ja voisit antaa hänelle puhdasta ruokaa, mutta valitset tuon. Taidat olla aika kusipää.
Ja mä en ole mikään pulmunen itse, vanha pirinisti ja mun mies polttaa blossia lähes päivittäin. No, ehkä sitä suuremmalla syyllä pidän sun valintoja täysin käsittämättöminä. En ikinä tekis lapselleni tota.
toi on ihan yhtälailla pahoinpitelyä kuin Eerikan jutussakin. Linnaan joutaisit.
Dullaa on ihan kiva polttaa, mutta ite en ehkä imettäessä polttaisi.
Mutta jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, lapset eivät ole julkista omaisuutta eikä mua haittaa, jos joku tekee väärin omaansa kohtaan.
lapset eivät ole julkista omaisuutta eikä mua haittaa, jos joku tekee väärin omaansa kohtaan.
Jokainen lapsi ansaitsee erityistä suojelua.
En ole kiinnostunut muiden ihmisten perhe-elämästä, lastenhoidosta tai -kasvatuksesta.
Oot tainnut ottaa oikein sydämeesi tämän julistuksen?