Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan juuri jointtia

Vierailija
15.11.2012 |

ja imetän samalla.

Haluatko kysyä jotain?

Ja tämä EI ole provo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät ole julkista omaisuutta eikä mua haittaa, jos joku tekee väärin omaansa kohtaan.

Jokainen lapsi ansaitsee erityistä suojelua.

En ole kiinnostunut muiden ihmisten perhe-elämästä, lastenhoidosta tai -kasvatuksesta.

Oot tainnut ottaa oikein sydämeesi tämän julistuksen?

Vierailija
2/13 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi pitää imetyksen aikana polttaa? Oletko niin pahasti koukussa kukkaan, että et voi elää ilman? Onko lapsesi jo raskausaikana jäänyt blossiin koukkuun, jonka takia poltat imettäessä, jotta lapselle ei tulisi vieroitusoireita (joka sitten on aika kamalaa huutamista)? Uskotko, että kannabis olisi vähemmän vaarallista lapsellesi, kuin tupakka ja alkoholi? Etkö usko siihen, että kehitysvaiheessa oleva lapsi kestää päihteet huonommin kuin kehitysvalmis aikuinen (esim. lapsen maksa ei todellakaan ole tarpeeksi kehittynyt alkoholin suodattamiseen kehosta verrattuna aikuiseen ihmiseen)?

Ja siis itse uskon, että kannabis ei ole muita päihteitä ihmeellisempi, kunhan sitä jaksaisi odottaa aikuisikään saakka (niinkuin kaikkia päihteitä). Alkoholia käytin jo 16-vuotiaana, tupakkaa en ole käytännössä ikinä polttanut ja kannabiksen epäsäännöllisen polton aloitin 22-vuotiaana. Enkä mene mihinkään psykooseihin kukan poltosta juurikin sen takia, että elimistöni on valmis suodattamaan ylimääräiset myrkyt pois kehostani. En myöskään jaksa polttaa sitä niin paljon, että tulisi rentoutumista erikoisempia oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa. Äiti ei säälitä yhtään on vain surullinen ihmisraunio

Vierailija
4/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin usein vetäsen pienet savut, mutten sentään samalla imetä.

Vierailija
5/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä missä sun mieli seikkailee sinne viet lapsesi

sinne demonien raiskattavaksi.

Vierailija
6/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA

Vierailija
7/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, mut eikö olis ollut parempi odottaa kun vaavi on nukkumassa? Sullekin varmaan suurempi nautinto

Vierailija
8/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain. Sulla olis mahdollisuus säästää lapsesi tuolta antamalla korviketta. Päihdeäidit raskausaikana kun ratkeavat niin heillä ei ole mahdollisuutta sulkea lastaan pois kun ovat samaa elimistöä. Lapsesi on nyt syntynyt ja voisit antaa hänelle puhdasta ruokaa, mutta valitset tuon. Taidat olla aika kusipää.

Ja mä en ole mikään pulmunen itse, vanha pirinisti ja mun mies polttaa blossia lähes päivittäin. No, ehkä sitä suuremmalla syyllä pidän sun valintoja täysin käsittämättöminä. En ikinä tekis lapselleni tota.

Vierailija
9/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on ihan yhtälailla pahoinpitelyä kuin Eerikan jutussakin. Linnaan joutaisit.

Vierailija
10/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade, haluun kans jointin. Mut en sentään kakaraa.

Vierailija
11/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dullaa on ihan kiva polttaa, mutta ite en ehkä imettäessä polttaisi.

Mutta jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, lapset eivät ole julkista omaisuutta eikä mua haittaa, jos joku tekee väärin omaansa kohtaan.

Vierailija
12/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät ole julkista omaisuutta eikä mua haittaa, jos joku tekee väärin omaansa kohtaan.

Jokainen lapsi ansaitsee erityistä suojelua.

Vierailija
13/13 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

420