Lue keskustelun säännöt.
Viimeisin täysi fiasko ostoksesi
15.11.2012 |
Minulla se on Vero Modan villakangastakki, joka meni paskaksi parissa viikossa.
Kommentit (2)
Noin 300 euron kesäkenkien pohjiin tuli reiät viikon käytön jälkeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nilkkurit. Kenkien ostaminen on minulle niin ongelmallista. Yleensä ne alkaa hiertämään vasta kilometrin kävelyn jälkeen, eikä niitä voi tietenkään enää palauttaa kun on ulkona kävelty.