Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako suomalaisen kirjakaupan nettikaupasta rahat takaisin?

Vierailija
19.12.2012 |

Moi!



tilasin suomalaisen nettikaupasta joululahjakirjoja, joissa kaikissa oli muka hyvä saatavuus, toimitus 2-4 arkipäivää. Maksoin tuotteet tilatessa.



Nyt sitten on eilen ja tänään alkanut tippua tekstiviestejä, joissa ilmoitetaan että tilaamiani kirjoja ei saakaan 2-4 päivässä. Osassa toimitus kuulema viikon päästä, osassa "tuote toimitetaan heti kun se on saatavilla".



MITÄ HITTOA?! Niiden piti olla joululahjaksi niiden kirjojen! Voiko koko homman vielä perua? Saako sieltä rahat takaisin tilille missä ajassa? Pakko on lähteä kauppaan niitä kirjoja metsästämään, että ehtivät pukinkonttin.



Hermo menee, ihan kuin ei olisi joulustressiä jo muutenkin!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi