Lue keskustelun säännöt.
Sopisko tänne mitenkään äiti+teinityttö? Pahoittelut pienestä kuvasta
15.11.2012 |
Neliöitä 36: sauna, kylppäri, vaatehuone, eteinen, tupakeittiö, makuusyvennys, iso lasitettu parveke. Lisänä verkkovarasto ja pyöräkellari
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Molemmat siinä makuusyvennyksessä? Teini kaipaa omaa rauhaa ja mites oma seksielämäsi? Sitä ei olis tuossa kämpässä, ei miehen kanssa, eikä oman käden kauttakaan.
pakko eikä mitään muuta kattoa pään päälle löytyisi. Mieluummin tinkisin kyllä sijainnista kuin muuttaisin teinitytön kanssa tuollaiseen (tai jos olisin teinityttö niin majailisin varmaan kavereiden luona yötä jatkuvasti.)
Onko pakko päästä keskustaan asumaan vai miksi tuo on edes vaihtoehto?
Ja laitoin kyselyn asunnosta. 6 neliöä pienempi kuin nykyisemme, paljon parempikuntoinen, sauna ja parveke. Tytölle oma soppi hyllykön avulla nurkkaan.